TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.2.2018.
Kada smo vidjeli prve trailer fotografije ureda agencije Branded, znali smo da će upravo oni biti novi gosti naše rubrike #modamozaviruje. Moderna sala za sastanke čije stolice dolaze u veseloj kombinaciji boja, prostor za opuštanje koji uključuje sofu koja svojoj nijansom odmah mami osmijeh na lice te veseli posteri samo su mali uvod u interijer ove nove bh.agencije.
O njihovoj filozofiji, planovima, radnim navikama te uređenju razgovarali smo s Amnom Džambić, osnivačicom Branded agencije.
Koja je glavna ideja i nit vodilja vaše agencije te tko čini vaš tim?
Mi smo više od tek jedne marketinške agencije u nizu. Branded Sarajevo je Seal of Creativity (Pečat kreativnosti), a naš tim živi ovaj slogan. Za agencijski posao mnogi kažu da je težak, pa značajnom broju marketara posao u agenciji dođe kao škola koju prođu dok ne pronađu mirniji, manje izazovan posao. Brandedov tim živi kreativnost. Rokovi nas ne guše, već nam predstavljaju izazov, želje klijenata za nas nisu nerazumne, već inspiracija da uradimo nešto uistinu posebno. Učiniti nemoguće mogućim, prosječno nadprosječnim, a nešto skromno vrhunskim, to je ono čemu težimo i što se trudimo svaki dan raditi. Ili, bolje rečeno, stvarati. A stvaranje i nije rad, zar ne? To je sreća, potpuno ispunjenje ljudskog bića.

Naš stalni tim čini 8 iznimnih kreativaca i nekoliko freelancera koje po potrebi angažujemo. Neki od nas su ekstroverti, uvijek vedri i nasmijani, oni koji uvijek imaju najbolje šale u ekipi, neki od nas su zanesenjaci, pomalo čudaci, često šutljivi, ponekad glasni, neki od nas su naizgled obični, a iznutra... iznutra rapsodija ideja i mašte koji, kroz Branded, pronađu put prema van. Veći dio tima, unatoč mladosti, već ima zavidno marketinško iskustvo i zaista bogatu karijeru.
Zašto ste se odlučili baš za naziv 'Branded'?
Brendiranje je ono po čemu želimo da budemo prepoznatljivi u budućnosti. Želimo da od proizvoda i usluge stvaramo prepoznatljive brendove, a one koji već jesu brendovi, guramo naprijed. Naime, koliko god veliki i jaki bili, marketinški uvijek možete ići naprijed. Naravno, uz pravi tim ljudi.


Najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli?
Svaki novi projekt je novi izazov. Kod nas nema velikih i malih klijenata, niti velikih i malih planova i rješenja. S jednakom strašću i predanošću pristupamo svakom ponaosob, svakom klijentu i svakom projektu. Takav pristup je moguć samo u timovima koji žive ono što rade (stvaraju). Branded je takav tim.


Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Ujutro pijemo kafu. Tada, naizgled, besposličarimo. A zapravo, tu se stvaraju najbolje ideje. Potom, neko sjedne za svoj stol, neko legne na kauč, neko se zavali na spužve, svako sa svojim laptopom i realizacija ideja počinje. Par sati budemo svako u svom filmu, uz uvijek dobru muzičku podlogu, a onda sjednemo svi zajedno i razgovaramo. To je još jedan brainstorming, ali i nama jako važno, druženje.

Ručamo zajedno, ponekad salatu koju si sami pripremimo u našoj kuhinji, a ponekad nam nije do fit i zdravog života pa si naručimo pizze, pite... Zatim se neki od nas vraćaju laptopima i realizaciji ideja, a neki održavaju sastanke s klijentima i partnerima. Klijenti i prijatelji agencije nam često dolaze i mnogi kažu da vole našu opuštenu atmosferu.
Novogodišnja rezolucija koju ste donijeli za ovu godinu je...?
Samo nastaviti kako već radimo. Dakle, uvijek iznova pomjerati granice, nadmašiti vlastite mogućnosti, raditi, ne usprkos klijentu, nego za klijenta... To je rezolucija naše agencije.
Na što ste posebice pazili prilikom osmišljavanja interijera vašeg ureda? Koje karakteristike je morao zadovoljiti?
Prilikom osmišljavanja interijera pazili smo da bude dovoljno profesionalno ali i opušteno, pomalo neuobičajeno, jer vjerujemo da u je u ovoj industriji inspirativno okruženje dio kreativnog procesa i stvaranja. Jedna od bitnih stavki je prostranost, da bi posao i sam prostor bio još ugodniji. Prvo smo počeli sa industrijskim dizajnom ali onda smo shvatili da nam treba više boja, te čim je šarenilo postalo dio naše svakodnevnice, i naš rad je postao zabavniji. Naše predivne arhitektice Maja Kovačević Salkić i Azra Ajanović su nam pomogle da se ideje u rekordnom roku realizuju, ali se naš posao i dalje nastavlja jer mnogo je ideja koje se tek trebaju implementirati.



Čiji namještaj ste 'ugostili' u vašem uredu? Najdraži kutak u uredu?
Željeli smo što više bosanskohercegovačkih proizvođača i kompanija ugostiti u našem office-u i uspjeli smo, barem 80%, na šta smo vrlo ponosni. Svako ima svoj najdraži kutak, ali ćemo se ipak složiti da je to zeleni kauč .:)




TEKST: Bonjour.ba
Sigurnost je riječ koju svi volimo čuti, bilo da je riječ o poslu, porodici ili finansijama, ali koliko je zapravo realna? Da li sigurnost zaista postoji ili je samo osjećaj koji gradimo povjerenjem u ljude i sisteme oko sebe?
Upravo u tom prostoru između očekivanja i stvarnosti nastaje uloga upravljanja rizicima.
O tome šta znači biti čuvar stabilnosti u svijetu punom promjena, razgovarali smo s Arnelom Alagić, Direktoricom Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci.

Arnela Alagić, Direktorica Sektora za upravljanje rizicima u ASA Banci
Vi ste zaduženi za sve ono što treba spriječiti da se ne desi. Kada znate da je rizik realan, a da ga tim još ne vidi?
“Upravljanje rizicima u svakodnevnom radu ne možemo i ne trebamo posmatrati izolovano. Rizici predstavljaju sastavni dio poslovnog modela banke. Sagledavamo tržišna kretanja i regulatorni okvir. Za mene, snažan tim predstavlja ključnu ulogu u uspješnom upravljanju rizicima," objašnjava Arnela.


Ona dodaje da timski rad omogućava razmjenu znanja, transparentnu i jasnu komunikaciju, razumijevanje, ali i jednako važno poštovanje, čime rizici predstavljaju prilike za unapređenje poslovnih procesa, a nikako prijetnju u poslu.
Kako izgleda kada lider mora reći “ne”, iako zna da to niko ne želi čuti?
Arnela: Vrlo često kada dođe ‘ne’, to je izazov kojeg zajedno pretvaramo u prilike. U mojoj ulozi reći ‘ne’ posmatram u širem kontekstu, odnosno u interesu cijele organizacije, na način da nas rizik ne ograničava, nego u svakodnevnom poslu pomaže ka kvalitetnijim i razumnijim donošenjem odluka.

Postoji li u životu “sigurna opcija” ili je to samo osjećaj koji sebi kupimo?
Dotakli smo se i teme koja se rijetko postavlja naglas, a to je da li postoji u životu uopće sigurna opcija ili samo iluzija kontrole koju gradimo planiranjem i odlukama.
“Sigurna opcija u životu jeste osjećaj, a ne činjenica. Ono što nas čini sigurnim u svakodnevnom radu jesu analize različitih podataka, kontrola koju uspostavljamo u određenom poslovnom okruženju. Upravljanje rizicima jeste činjenica gdje svakodnevnim donošenjem odluka sprečavamo da se nešto desi”, objašnjava Arnela.


Za kraj, razgovor smo usmjerili ka temi koja najviše povezuje banke i ljude, a to je povjerenje.
Zašto neki korisnici osjećaju nepovjerenje prema bankama?
Arnela jasno ističe da se povjerenje ne podrazumijeva, ono se gradi i to svakodnevno: "Transparentna i jasna komunikacija prema klijentima je ključ da banka postane strateški partner sa svojim klijentima. Takav pristup upravo imamo u ASA Banci. Taj pristup dovodi do zadovoljstva klijenata, a u konačnici to je ključni pokazatelj dugoročnog povjerenja i dvosmjerne komunikacije s klijentima koju smo uspostavili.“

Razgovor s Arnelom Alagić pokazuje da sigurnost nije stanje, već proces koji se svakodnevno gradi znanjem, odgovornošću i povjerenjem. U njenom poslu, iskustvo i analitika idu ruku pod ruku s empatijom i razumijevanjem ljudi jer iza svake brojke stoji odluka, a iza svake odluke čovjek.

Upravo takav pristup čini ASA Banku mjestom gdje se odluke ne donose samo racionalno, nego i s dubokim osjećajem odgovornosti prema ljudima, a žene poput Arnele pokazuju da liderstvo nije samo u donošenju odluka, već i u načinu na koji se one žive.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!