TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 16.2.2018.

Kada smo vidjeli prve trailer fotografije ureda agencije Branded, znali smo da će upravo oni biti novi gosti naše rubrike #modamozaviruje. Moderna sala za sastanke čije stolice dolaze u veseloj kombinaciji boja, prostor za opuštanje koji uključuje sofu koja svojoj nijansom odmah mami osmijeh na lice te veseli posteri samo su mali uvod u interijer ove nove bh.agencije.

O njihovoj filozofiji, planovima, radnim navikama te uređenju razgovarali smo s Amnom Džambić, osnivačicom Branded agencije.

Koja je glavna ideja i nit vodilja vaše agencije te tko čini vaš tim?

Mi smo više od tek jedne marketinške agencije u nizu. Branded Sarajevo je Seal of Creativity (Pečat kreativnosti), a naš tim živi ovaj slogan. Za agencijski posao mnogi kažu da je težak, pa značajnom broju marketara posao u agenciji dođe kao škola koju prođu dok ne pronađu mirniji, manje izazovan posao. Brandedov tim živi kreativnost. Rokovi nas ne guše, već nam predstavljaju izazov, želje klijenata za nas nisu nerazumne, već inspiracija da uradimo nešto uistinu posebno. Učiniti nemoguće mogućim, prosječno nadprosječnim, a nešto skromno vrhunskim, to je ono čemu težimo i što se trudimo svaki dan raditi. Ili, bolje rečeno, stvarati. A stvaranje i nije rad, zar ne? To je sreća, potpuno ispunjenje ljudskog bića.

BRANDED AGENCY SARAJEVO18

Naš stalni tim čini 8 iznimnih kreativaca i nekoliko freelancera koje po potrebi angažujemo. Neki od nas su ekstroverti, uvijek vedri i nasmijani, oni koji uvijek imaju najbolje šale u ekipi, neki od nas su zanesenjaci, pomalo čudaci, često šutljivi, ponekad glasni, neki od nas su naizgled obični, a iznutra... iznutra rapsodija ideja i mašte koji, kroz Branded, pronađu put prema van. Veći dio tima, unatoč mladosti, već ima zavidno marketinško iskustvo i zaista bogatu karijeru.

Zašto ste se odlučili baš za naziv 'Branded'?
Brendiranje je ono po čemu želimo da budemo prepoznatljivi u budućnosti. Želimo da od proizvoda i usluge stvaramo prepoznatljive brendove, a one koji već jesu brendovi, guramo naprijed. Naime, koliko god veliki i jaki bili, marketinški uvijek možete ići naprijed. Naravno, uz pravi tim ljudi.

BRANDED AGENCY SARAJEVO11

 

BRANDED AGENCY SARAJEVO10


Najveći poslovni izazov s kojim ste se susreli?
Svaki novi projekt je novi izazov. Kod nas nema velikih i malih klijenata, niti velikih i malih planova i rješenja. S jednakom strašću i predanošću pristupamo svakom ponaosob, svakom klijentu i svakom projektu. Takav pristup je moguć samo u timovima koji žive ono što rade (stvaraju). Branded je takav tim.

BRANDED AGENCY SARAJEVO9

BRANDED AGENCY SARAJEVO12


Kako izgleda jedan vaš radni dan?
Ujutro pijemo kafu. Tada, naizgled, besposličarimo. A zapravo, tu se stvaraju najbolje ideje. Potom, neko sjedne za svoj stol, neko legne na kauč, neko se zavali na spužve, svako sa svojim laptopom i realizacija ideja počinje. Par sati budemo svako u svom filmu, uz uvijek dobru muzičku podlogu, a onda sjednemo svi zajedno i razgovaramo. To je još jedan brainstorming, ali i nama jako važno, druženje.

BRANDED AGENCY SARAJEVO17

 

Ručamo zajedno, ponekad salatu koju si sami pripremimo u našoj kuhinji, a ponekad nam nije do fit i zdravog života pa si naručimo pizze, pite... Zatim se neki od nas vraćaju laptopima i realizaciji ideja, a neki održavaju sastanke s klijentima i partnerima. Klijenti i prijatelji agencije nam često dolaze i mnogi kažu da vole našu opuštenu atmosferu.

Novogodišnja rezolucija koju ste donijeli za ovu godinu je...?
Samo nastaviti kako već radimo. Dakle, uvijek iznova pomjerati granice, nadmašiti vlastite mogućnosti, raditi, ne usprkos klijentu, nego za klijenta... To je rezolucija naše agencije.

Na što ste posebice pazili prilikom osmišljavanja interijera vašeg ureda? Koje karakteristike je morao zadovoljiti?
Prilikom osmišljavanja interijera pazili smo da bude dovoljno profesionalno ali i opušteno, pomalo neuobičajeno, jer vjerujemo da u je u ovoj industriji inspirativno okruženje dio kreativnog procesa i stvaranja. Jedna od bitnih stavki je prostranost, da bi posao i sam prostor bio još ugodniji. Prvo smo počeli sa industrijskim dizajnom ali onda smo shvatili da nam treba više boja, te čim je šarenilo postalo dio naše svakodnevnice, i naš rad je postao zabavniji. Naše predivne arhitektice Maja Kovačević Salkić i Azra Ajanović su nam pomogle da se ideje u rekordnom roku realizuju, ali se naš posao i dalje nastavlja jer mnogo je ideja koje se tek trebaju implementirati.

 

BRANDED AGENCY SARAJEVO15

BRANDED AGENCY SARAJEVO14

BRANDED AGENCY SARAJEVO8

Čiji namještaj ste 'ugostili' u vašem uredu? Najdraži kutak u uredu?
Željeli smo što više bosanskohercegovačkih proizvođača i kompanija ugostiti u našem office-u i uspjeli smo, barem 80%, na šta smo vrlo ponosni. Svako ima svoj najdraži kutak, ali ćemo se ipak složiti da je to zeleni kauč .:)

 

BRANDED AGENCY SARAJEVO7

BRANDED AGENCY SARAJEVO16

BRANDED AGENCY SARAJEVO5

BRANDED AGENCY SARAJEVO2


Bonjour

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

TEKST: Bonjour.ba

Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu? Nova kreativna mapa Sarajeva: Šta donosi partnerstvo koje mijenja scenu?

U rezidenciji britanskog ambasadora u Sarajevu predstavljen je početak implementacije projekata koji kroz partnerstva sa UK stručnjacima unapređuju razvoj domaćih kreativnih industrija.

U rezidenciji britanskog ambasadora Juliana Reillyja obilježen je početak implementacije novih projekata podržanih kroz WB-UK Creative Skills Development Fund, inicijativu British Council usmjerenu na jačanje kreativnih industrija i profesionalnih vještina mladih.

Fond predstavlja dio šireg programa kreativne ekonomije British Council, zamišljenog da kroz saradnju s lokalnim institucijama, kreativnim organizacijama i britanskim partnerima ojača kapacitete sektora, podstakne zapošljavanje i omogući pristup savremenim metodologijama rada.

Kako je najavljeno na nedavnom sastanku ministara vanjskih poslova u Belfastu, u prvoj fazi biće podržano deset projekata iz šest zemalja. Među njima su i dva iz Bosne i Hercegovine, projekti Sarajevo Film Festivala i Udruženja „Tuzla Live“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_8

Sarajevo Film Festival: unapređenje profesionalnih programa i razvoj talenata  

Projekat Sarajevo Film Festivala realizira se u partnerstvu s britanskom konsultantskom kućom Olsberg SPI. Fokus je na izradi sveobuhvatne studije koja će analizirati postojeće programe obuke, poput CineLink Industry Days, te mapirati nedostatke i potrebe domaće filmske industrije.

Cilj studije jeste razvoj preporuka koje će ojačati ulogu Sarajevo Film Festivala kao regionalnog centra za stručno usavršavanje mladih autora i filmskih profesionalaca.

Direktor Sarajevo Film Festivala, Jovan Marjanović, istakao je da je ključni cilj projekta „da talenti iz BiH imaju znanje, vještine i podršku koja ih povezuje s evropskim i globalnim tržištem te da im se pruži razlog da stvaraju i grade karijeru ovdje“.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_1

„Tuzla Live“: prenos znanja iz savremene muzičke industrije  

Drugi podržani projekat je inicijativa Udruženja „Tuzla Live“, koja se realizira u saradnji s britanskim WaterBear College of Music. Projekat se fokusira na prijenos znanja, najboljih praksi i edukativnih metoda iz modernog muzičkog tržišta, s posebnim naglaskom na razvoj mladih talenata.

Nakon uspjeha programa „Tuzla Rock School“, koji je u prethodnih 18 mjeseci obučio više od 150 mladih muzičara, novi grant omogućit će dodatno jačanje infrastrukture, nabavku opreme, radne posjete i digitalne edukativne alate.

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_2
british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_6

Podrška različitim kreativnim sektorima  

Odabrani projekti obuhvataju oblasti vizuelnih efekata, muzike, dizajna, razvoja video-igara, kustoskih praksi i imerzivnog pripovijedanja. Zajednički cilj im je pružanje savremenih znanja mladim profesionalcima i snažnije povezivanje obrazovnih institucija i tržišta rada.

Direktorica British Councila za regiju, Clare Sears, naglasila je važnost ulaganja u kreativni sektor:

„Ovi grantovi ulaganje su u transformativnu moć kreativnosti. Kroz saradnju obrazovanja, industrije i inovacija, osnažujemo mlade profesionalce da stvaraju održiviju budućnost.“

british_council_bih_sarajevo_kreativna_ekonomija_bonjour_ba_3

Širi kontekst programa British Councila  

Fond je pokrenut nakon Ministarskog foruma o kreativnoj ekonomiji održanog u Kotoru u maju 2025. godine, u okviru Berlinskog procesa.

Program kreativne ekonomije British Councila globalna je inicijativa koja podržava industrije kulture i kreativnosti kroz istraživanje, politike, zagovaranje i jačanje kapaciteta.

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!