TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 26.9.2014.

Nakon dnevnika s tjedna mode u Parizu, dizajnerica Belma Tvico – Stambol nas je 'povela' i na putovanje kroz tjedan mode u Milanu. Koje je revije posjetila, kako street style fotografi reagiraju na njezin dizajn te kada ćemo vidjeti i njezinu novu kolekciju saznajte u nastavku.

Belma, nakon posjete tjednu mode u Parizu lani, ove godine si bila u Milanu. Zašto si izabrala ovaj grad kao svoju sljedeću destinaciju? 

Nakon Pariza i Haute Couture kolekcija, ovaj put sam htjela da vidim novitete iz Pret-A-Porte kolekcija dizajnera. Tako sam mogla i da usporedim svoju novu pret-a-porte kolekciju s novitetima na sedmici mode. Obzirom da su Talijani za razliku od Francuza poznati po dizajnu za svakodnevnu modu, zbog toga je izbor pao na Milano. Moram zaista istaći da su Talijani po pitanju dizajna, ne samo u polju mode, nego i u dizajnu enterijera prostora i drugih stvari jednostavno bez premca u svijetu.

No ipak, moram istaći da mi se ipak sedmica mode u Parizu više svidjela nego Milan, možda zbog većeg glamura i atmosfere koja vlada na revijama. Iako je grad Milano predivan, čist i miran, gdje ljudi jako vode računa o odijevanju, a pogotovo ako se zateknete u Montenapoleone ulici gdje se nalaze svi svjetski high class brandovi.

belma milano1

{gallery}2014_09/belma_milano{/gallery}

Reci nam koje si sve revije posjetila i koje utiske nosiš sa istih? 

Posjetila sam revije Roberto Cavalli i Fendi. Pošto su revije održane u velikim prostorijama tako je i oko same revije bilo mnogo onih koji su htjeli ući i vidjeti novitete, počevši od fotografa, blogera, modnih urednika, ali i modnih radoznalaca. Jako je lijepo vidjeti ljude koji su drugačije obučeni na svoj originalan način i time pokušavaju privući pažnju fotografa. Na Fendi reviji glavna muza je bila Cara Delavingne, koja je zaštitno lice Fendi i Chanel kuće. Sama kolekcija me nije baš dojmila, osim dijela kolekcije haljina s perjem koje stvarno izgledaju fantastično.

belma fendi

Belma Tvico - Stambol, Aida Tvico i Jasmina Rajič - Hajrović 

{gallery}2014_09/belma_fendi{/gallery}

Na Roberto Cavalli reviji koja se održala u velikom šatoru na trgu Piazza Sempionne bilo je jako mnogo blogera i fotografa, budući da je prostor na kojem je bio postavljen šator bio prostran, tako da je bilo mnogo onih koji su željeli ući ili se slikati. Glavna zvijezda na reviji je bila Heidi Klum koja je na sebi imala odijelo iz Roberto Cavalli kolekcije.

belma jasmina raic hajrovic aida tvico

Belma Tvico - Stambol, Jasmina Rajič - Hajrović i Aida Tvico

{gallery}2014_09/belma_cavalli{/gallery}

Poznato je da za vrijeme tjedana mode gradovi vrve raznim događajima, tako si prisustvovala i promociji Louboutin laka za nokte o kojem se mnogo priča u modnom svijetu. Kako je prošla promocija i što možeš reći o stylingu ljudi koji su na njoj prisutni?

Promocija je održana u Antonio multibrand storeu. Bilo je mnogo pozvanih, tako da je unutra vladala poprilična gužva. Naravno, moram istaći da su svi, kako žene tako i muškarci bili uistinu dotjerani i sređeni, kako i priliči ovakvim eventima. Dame nisu skidale poglede s najnovije Louboutin kolekcije cipela kao ni s laka za nokte čiji je dizajn inspiriran oblikom štikle cipele.

belma louboutin

Belma u kreaciji iz svoje nove kolekcije

{gallery}2014_09/belma_louboutin{/gallery}

Pored toga, bila si na Marnijevom i 10 Corso Como eventu. Reci nam što se događalo i kako su prošli ti događaji?

Marni brand je bio pokrovitelj nedjeljnog cvjetnog bazara, gdje su ljudi dolazili i kupovali razno cvijeće koje je bilo predivno dekorisano. Ono što sam primijetila jeste, da je Marni za tu priliku kreirao posebne torbice za cvijeće kako bi ljudi kupljene aranžmane mogli ponijeti doma.

Drugi event na kojem smo bili je prezentacija novih kolekcija u 10 Corso Como concept storeu kao i izložbe Bettina u galeriji Carla Sozzani, bivše urednice italijanskog Voguea, koja je i bila nazočna te večeri. Uživala sam u izložbi i čitavoj atmosferi. Od novih kolekcija bile su izložene kolekcije YSL, Moschino, Coach, Bea Bongiasca i Alaia.

{gallery}2014_09/belma_corso{/gallery}

Odlazak u Milano si iskoristila i da posjetiš sajmove White i MPAP. Tko su bili izlagači i jesi li možda uspjela doći do nekih suradnji?

Na sajmove sam prije svega otišla da budem u toku s novitetima za narednu sezonu. Izlagači na MIPAP-u su bili uglavnom izlagači iz Italije, poneki iz Francuske, Engleske i Španije. To je sajam za pret-a-porte kolekcije i većinom dominiraju brandovi koji su nama nepoznati, ali na tim tržištima itekako jesu i koji imaju široku mrežu prodajnih mjesta. Sajam WHITE je ipak dosta nagrađivaniji i mogu reći da su izlagači smjeliji kod dizajniranja novih kolekcija. Ono što bih istakla, da nažalost takvih kolekcija odjeće, cipela i tašni ne možemo kupiti kod nas, iako su prihvatljivih cijena, ali očito da naše trgovine nemaju hrabrosti nabaviti takve kolekcije i ponuditi ih na tržištu. Stupili smo u kontakt s nekim firmama iz Italije i Švicarske, a o eventualnoj saradnji ćemo uskoro dogovarati detalje.

{gallery}2014_09/belma_sajmovi{/gallery}

Primjećujemo da si između ostalih svojih kreacija, na tjednu mode nosila i komade iz posljednje kolekcije za koju si nedavno napravila snimanje, no koja još nije predstavljena javnosti. Reci nam kakve su reakcije street style fotografa bile na te kreacije? 

Najviše su slikali modele koje je nosila moja sestra Aida, tu je bila zlatna jaknica, sivi komplet s čipkastim korzetom, bijela haljinica... Ukoliko ste drugačije odjeveni za razliku od klasike, odmah vam prilaze blogeri i street style fotografi kako bi vas slikali i pitali čije modele nosite.

belma dizajn cavalli

Aida Tvico nosi jaknu u Belma Tvico - Stambol potpisu

Naravno, ne možemo, a da ne upitamo kada ćemo vidjeti fotografije tvoje nove kolekcije? 

Prezentacija kolekcije i novog loga će biti u naredne dvije sedmice. Trenutno se radi katalog, tako da to sve iziskuje malo vremena. Fotograf je bila Vanja Lisac, frizer Ensar Dervisbegović, za make-up je zaslužna Maja Talović, modeli Aida Jahić i Moni Petković. Usporedno će biti prezentovana i pret-a-porte kolekcija i Haute Couture kolekcija. Tako da ćete čim budu gotove slike, iste dobiti i moći ih podijeliti svojim pratiocima i čitaocima. Mislim da će kolekcija zadovoljiti ukuse svake dame, kao za svakodnevnicu, tako i za elegantne i svečane prilike.

14

Ekipa na snimanju nove Belmine kolekcije

Foto: Belma Tvico Stambol Private


Bonjour

1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti. 1 glas, 1 pjesma, 1 noć – sve se desilo na Ilidži i više se neće ponoviti.

U svijetu u kojem su eventi sve češće predvidivi, jedan nas je podsjetio koliko daleko može ići mašta kada joj se da prostor. 
 

iqos_iluma_event_139_bonjour_ba


Smješten u grandioznom izdanju hotela Austria & Bosna, IQOS ILUMA launch, pod nazivom Curiosity Theater je 3. jula pretvorio jednu sarajevsku noć u elegantni urbani teatar svjetla, zvuka, pokreta i neobičnih obrta. 
 

iqos_iluma_event_110_bonjour_ba

iqos_iluma_event_111_bonjour_ba

Došli smo iz znatiželje, otišli sa utiskom da smo prisustvovali nečemu mnogo većem od klasične promocije.


Svjetlosni tunel i pitanje: “Gdje nas ovo vodi?”

Ulazna zona bila je zamišljena kao portret znatiželje. Svjetlosni tunel, efektno dizajniran kao zakrivljena linija svjetla, uvodio je goste u prostor gdje ništa nije bilo očigledno. 

Zidovi su se presijavali u nijansama plave, a uzvanicama su uručeni svojevrsni ‘’pasoši'' za dalje iskustvo u svijet u kojem se misao, dah i znatiželja šire bez klasičnog dima i pepela.

bonjour_ba_ilumea_018

iqos_iluma_event_109_bonjour_ba

bonjour_ba_iqos_01

bonjour_ba_ilumea_035


Jedan od vizualnih epicentara večeri bila je i Marko Feher for IQOS Curious X Art instalacija, kreativni spoj recikliranih IQOS aksesoara i njegovih prepoznatljivih potpisnih uzoraka. 


bonjour_ba_ilumea_M


Njegov jedinstveni vizuelni potpis, protkani pokretom i interakcijom sa publikom, unio je dodatni sloj igre i dinamike u prostor, čineći da gosti ne budu samo promatrači, već i aktivni sudionici Curiosity Theatera.


iqos_iluma_event_129_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_013

bonjour_ba_ilumea_028


Cijelu večer pratila je energija devet animatorica iz grupe “Fluid” koje su se kroz prostor kretale poput živog koreografskog toka, usmjeravajući pažnju gostiju i naglašavajući ključne trenutke te scene eventa.


bonjour_ba_ilumea_027

bonjour_ba_ilumea_022

bonjour_ba_ilumea_032


Experience sobe: Tišina, tradicija, ekstaza

Smještene duž centralne osi prostora, tri experience sobe bile su uređene kao kontrasti, ali povezane zajedničkom estetikom preciznog ambijentalnog dizajna.
 

iqos_iluma_event_137_bonjour_ba

iqos_iluma_event_134_bonjour_ba

Silent disco soba je onaj prostor u kojem je tišina zapravo najglasnije govorila. Uronjeni u tamu, gosti su stavljali slušalice i nestajali u ritmu koji je samo njima poznat. Efekat LED linija koje su pulsirale prema pokretima tijela učinio je da se prostor doima kao hologramski klub budućnosti.


iqos_iluma_event_132_bonjour_ba


Hype box soba bila je srce vizuelne euforije, prostor u kojem je zvuk imao boju, a pokret sopstveni eho. Neonski okvir koji je mijenjao boje ovisno o volumenu unutar prostorije bio je epicentar ritma. Zidovi su reagovali na dodir, dok je središnji podij stvoren za improvizovani pokret.


iqos_iluma_event_120_bonjour_ba


Dok su druge sobe pričale o budućnosti, Traditional room nas je podsjetila gdje sve počinje. Sušta suprotnost. Zidovi obloženi teksturom bosanskih ćilima i miris svježe kuhane bosanske kafe činili su autentičnu atmosferu. U ovom prostoru tradicija je dobila novo, toplo i osjetilno značenje.
 

iqos_iluma_event_125_bonjour_ba

iqos_iluma_event_124_bonjour_ba

iqos_iluma_event_140_bonjour_ba


Tu smo sreli Amiru Medunjanin i pitali je kako bi opisala sevdah u tri riječi. “Ljubav, sloboda i život,” rekla je uz osmijeh, osvrćući se na tradiciju iz koje je večerašnja pjesma ponikla.


bonjour_ba_ilumea_A

iqos_iluma_event_103_bonjour_ba


Instalacija karata i povratak igre u evente

Kao skulptura napravljena od kutija, svaka obasjana spotlightom, Joker instalacija bila je smještena u samom srcu prostora. Djevojke u kostimima iz kabare noir svemira dijelile su misteriozne karte. 
 

iqos_iluma_event_112_bonjour_ba

iqos_iluma_event_109_bonjour_ba

“Ako na poleđini imate broj, sve se mijenja.” rečeno nam je od strane voditelja večeri, Kerima Čutune, a šapat se proširio prostorom.
 

iqos_iluma_event_113_bonjour_ba

iqos_iluma_event_114_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_024

 “Šta bi uradili da imate Joker kartu večeras?”, pitali smo Marka Fehera , koji je uz osmijeh rekao da bi postao nevidljiv. Magija večeri je bila u tome što je sve djelovalo moguće.

Backstage emocije i "Svitanje" na sceni

Dok smo u backstageu zatekli DJ Bonjaskog kako provjerava zadnje detalje, Amira Medunjanin je, uprkos svečanosti trenutka, ostajala smirena. Par minuta kasnije, svjetla su se ugasila, LED ekran iza bine zasvijetlio, a melodija pjesme "Svitanje" započela.
 

iqos_iluma_event_101_bonjour_ba

iqos_iluma_event_102_bonjour_ba

Spoj sevdaha i elektronskog beata? Da, zvuči nevjerovatno dobro. Sve oči bile prikovane na binu, a emocija se širila iz svakog tona. Amira je prije nastupa podijelila sa nama kako želi da publika iz pjesme ponesu nadu i vjeru za bolje sutra, dok je Bojan svoju emociju te večeri opisao jednom sigurnom riječju – ponos.

bonjour_ba_ilumea_019

bonjour_ba_ilumea_030



Reveal trenutak: Kada se prostor otvara budućnosti

U dramatičnom trenutku, pod zvukovima “Space Odyssey”, svjetla su eksplodirala. U posebno dizajniranim prostorijama, zidovi su se otvorili i dvije prostorije iza zavesa otkrile su ono što se cijelu noć gradilo novi IQOS ILUMA uređaj
 

iqos_iluma_event_106_bonjour_ba

iqos_iluma_event_107_bonjour_ba


Uz LED animaciju i čaše šampanjca u rukama, osjećaj otkrića bio je kompletan. Uređaj je predstavljen kao glavni akter noći.
 

iqos_iluma_event_123_bonjour_ba

bonjour_ba_ilumea_036

bonjour_ba_ilumea_026

bonjour_ba_ilumea_033


Joker reveal i još jedno iznenađenje

Nakon brojnih iznenađenja tokom večeri, kraj noći donio je nezaboravan završni čin. Sve uzvanice s numerisanim kartama pozvane su prema Joker instalaciji. 
 

iqos_iluma_event_131_bonjour_ba


Djevojke su pažljivo skidale kanape, kutije su se otvarale i pokloni, među kojima i putovanje u Milano, uručeni su dobitnicima. Ostali su pronašli svoje nagrade u reveal sobama.

bonjour_ba_ilumea_012

bonjour_ba_ilumea_031


U svakom kutku prostora krilo se novo iznenađenje, a svaki kadar nosio je emociju zbog koje ste poželjeli zastati. Između reflektora i tišine, pokreta i šapata, ova noć bila je daleko više od promocije.
 

iqos_iluma_event_122_bonjour_ba


Spoj igre, performansa, tehnologije i tradicije oblikovao je prostor u kojem ste prestajali biti samo gost i postajali dio priče. Ono što se ne može prenijeti kroz riječi, jeste osjećaj da ste zakoračili u nešto što će tek imati svoj nastavak.


bonjour_ba_ilumea_SVI
 
Behind-the-scenes kadrova koje nismo ni planirali podijeliti ali znatiželja pobjeđuje:  


bonjour_ba_ilumea_016

bonjour_ba_ilumea_014

bonjour_ba_ilumea_020

bonjour_ba_ilumea_021

bonjour_ba_ilumea_038

bonjour_ba_ilumea_037

bonjour_ba_ilumea_015

bonjour_ba_ilumea_011

iqos_iluma_event_104_bonjour_ba

iqos_iluma_event_105_bonjour_ba

iqos_iluma_event_116_bonjour_ba

iqos_iluma_event_127_bonjour_ba

iqos_iluma_event_138_bonjour_ba


*IQOS nije proizvod bez rizika i oslobađa nikotin koji izaziva ovisnost. Samo za punoljetne.  

Foto: Marko Jovančić


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!