TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.9.2014.
Nakon dnevnika s tjedna mode u Parizu, dizajnerica Belma Tvico – Stambol nas je 'povela' i na putovanje kroz tjedan mode u Milanu. Koje je revije posjetila, kako street style fotografi reagiraju na njezin dizajn te kada ćemo vidjeti i njezinu novu kolekciju saznajte u nastavku.
Belma, nakon posjete tjednu mode u Parizu lani, ove godine si bila u Milanu. Zašto si izabrala ovaj grad kao svoju sljedeću destinaciju?
Nakon Pariza i Haute Couture kolekcija, ovaj put sam htjela da vidim novitete iz Pret-A-Porte kolekcija dizajnera. Tako sam mogla i da usporedim svoju novu pret-a-porte kolekciju s novitetima na sedmici mode. Obzirom da su Talijani za razliku od Francuza poznati po dizajnu za svakodnevnu modu, zbog toga je izbor pao na Milano. Moram zaista istaći da su Talijani po pitanju dizajna, ne samo u polju mode, nego i u dizajnu enterijera prostora i drugih stvari jednostavno bez premca u svijetu.
No ipak, moram istaći da mi se ipak sedmica mode u Parizu više svidjela nego Milan, možda zbog većeg glamura i atmosfere koja vlada na revijama. Iako je grad Milano predivan, čist i miran, gdje ljudi jako vode računa o odijevanju, a pogotovo ako se zateknete u Montenapoleone ulici gdje se nalaze svi svjetski high class brandovi.

{gallery}2014_09/belma_milano{/gallery}
Reci nam koje si sve revije posjetila i koje utiske nosiš sa istih?
Posjetila sam revije Roberto Cavalli i Fendi. Pošto su revije održane u velikim prostorijama tako je i oko same revije bilo mnogo onih koji su htjeli ući i vidjeti novitete, počevši od fotografa, blogera, modnih urednika, ali i modnih radoznalaca. Jako je lijepo vidjeti ljude koji su drugačije obučeni na svoj originalan način i time pokušavaju privući pažnju fotografa. Na Fendi reviji glavna muza je bila Cara Delavingne, koja je zaštitno lice Fendi i Chanel kuće. Sama kolekcija me nije baš dojmila, osim dijela kolekcije haljina s perjem koje stvarno izgledaju fantastično.
Belma Tvico - Stambol, Aida Tvico i Jasmina Rajič - Hajrović
{gallery}2014_09/belma_fendi{/gallery}
Na Roberto Cavalli reviji koja se održala u velikom šatoru na trgu Piazza Sempionne bilo je jako mnogo blogera i fotografa, budući da je prostor na kojem je bio postavljen šator bio prostran, tako da je bilo mnogo onih koji su željeli ući ili se slikati. Glavna zvijezda na reviji je bila Heidi Klum koja je na sebi imala odijelo iz Roberto Cavalli kolekcije.
Belma Tvico - Stambol, Jasmina Rajič - Hajrović i Aida Tvico
{gallery}2014_09/belma_cavalli{/gallery}
Poznato je da za vrijeme tjedana mode gradovi vrve raznim događajima, tako si prisustvovala i promociji Louboutin laka za nokte o kojem se mnogo priča u modnom svijetu. Kako je prošla promocija i što možeš reći o stylingu ljudi koji su na njoj prisutni?
Promocija je održana u Antonio multibrand storeu. Bilo je mnogo pozvanih, tako da je unutra vladala poprilična gužva. Naravno, moram istaći da su svi, kako žene tako i muškarci bili uistinu dotjerani i sređeni, kako i priliči ovakvim eventima. Dame nisu skidale poglede s najnovije Louboutin kolekcije cipela kao ni s laka za nokte čiji je dizajn inspiriran oblikom štikle cipele.

Belma u kreaciji iz svoje nove kolekcije
{gallery}2014_09/belma_louboutin{/gallery}
Pored toga, bila si na Marnijevom i 10 Corso Como eventu. Reci nam što se događalo i kako su prošli ti događaji?
Marni brand je bio pokrovitelj nedjeljnog cvjetnog bazara, gdje su ljudi dolazili i kupovali razno cvijeće koje je bilo predivno dekorisano. Ono što sam primijetila jeste, da je Marni za tu priliku kreirao posebne torbice za cvijeće kako bi ljudi kupljene aranžmane mogli ponijeti doma.
Drugi event na kojem smo bili je prezentacija novih kolekcija u 10 Corso Como concept storeu kao i izložbe Bettina u galeriji Carla Sozzani, bivše urednice italijanskog Voguea, koja je i bila nazočna te večeri. Uživala sam u izložbi i čitavoj atmosferi. Od novih kolekcija bile su izložene kolekcije YSL, Moschino, Coach, Bea Bongiasca i Alaia.
{gallery}2014_09/belma_corso{/gallery}
Odlazak u Milano si iskoristila i da posjetiš sajmove White i MPAP. Tko su bili izlagači i jesi li možda uspjela doći do nekih suradnji?
Na sajmove sam prije svega otišla da budem u toku s novitetima za narednu sezonu. Izlagači na MIPAP-u su bili uglavnom izlagači iz Italije, poneki iz Francuske, Engleske i Španije. To je sajam za pret-a-porte kolekcije i većinom dominiraju brandovi koji su nama nepoznati, ali na tim tržištima itekako jesu i koji imaju široku mrežu prodajnih mjesta. Sajam WHITE je ipak dosta nagrađivaniji i mogu reći da su izlagači smjeliji kod dizajniranja novih kolekcija. Ono što bih istakla, da nažalost takvih kolekcija odjeće, cipela i tašni ne možemo kupiti kod nas, iako su prihvatljivih cijena, ali očito da naše trgovine nemaju hrabrosti nabaviti takve kolekcije i ponuditi ih na tržištu. Stupili smo u kontakt s nekim firmama iz Italije i Švicarske, a o eventualnoj saradnji ćemo uskoro dogovarati detalje.
{gallery}2014_09/belma_sajmovi{/gallery}
Primjećujemo da si između ostalih svojih kreacija, na tjednu mode nosila i komade iz posljednje kolekcije za koju si nedavno napravila snimanje, no koja još nije predstavljena javnosti. Reci nam kakve su reakcije street style fotografa bile na te kreacije?
Najviše su slikali modele koje je nosila moja sestra Aida, tu je bila zlatna jaknica, sivi komplet s čipkastim korzetom, bijela haljinica... Ukoliko ste drugačije odjeveni za razliku od klasike, odmah vam prilaze blogeri i street style fotografi kako bi vas slikali i pitali čije modele nosite.
Aida Tvico nosi jaknu u Belma Tvico - Stambol potpisu
Naravno, ne možemo, a da ne upitamo kada ćemo vidjeti fotografije tvoje nove kolekcije?
Prezentacija kolekcije i novog loga će biti u naredne dvije sedmice. Trenutno se radi katalog, tako da to sve iziskuje malo vremena. Fotograf je bila Vanja Lisac, frizer Ensar Dervisbegović, za make-up je zaslužna Maja Talović, modeli Aida Jahić i Moni Petković. Usporedno će biti prezentovana i pret-a-porte kolekcija i Haute Couture kolekcija. Tako da ćete čim budu gotove slike, iste dobiti i moći ih podijeliti svojim pratiocima i čitaocima. Mislim da će kolekcija zadovoljiti ukuse svake dame, kao za svakodnevnicu, tako i za elegantne i svečane prilike.

Ekipa na snimanju nove Belmine kolekcije
Foto: Belma Tvico Stambol Private
TEKST: Ada Ćeremida
Kada je prije gotovo osam godina pokrenula Zavrzlamu, Nadira Ahatović je željela jednu stvar: stvarati vizuale koji u dom unose nježnost, toplinu i onu tihu estetiku koja svakodnevne trenutke čini posebnim.
Tokom godina, njen brend je postao prepoznatljivo ime na lokalnoj sceni, od personaliziranih printova, minimalističkih ilustracija, pa sve do colorful sezonskih motiva koji se pretvaraju u malu tradiciju svake zime.
Nakon godine dana kreativne pauze ispunjene učenjem, preispitivanjem i rastom, Zavrzlama se 01.12. vratila sa potpuno novom energijom, vizualima i estetikom koja podsjeća zašto smo je toliko voljeli.
Ove sezone, Nadira predstavlja kolekciju idealnu za sve koji žele sastaviti praznični photowall, mali zidni kolaž koji priča tvoju priču kroz boje, ilustracije i personalizirane trenutke.
Povratak koji smo čekali: novi vizuali, nova toplina, isto srce brenda
Zimska kolekcija donosi upravo ono što Zavrzlama godinama radi najbolje, vizuale koji izgledaju i kao dekor i kao emocija. Minimalističke linije, personalizovane poruke, nježni neutralni tonovi i pastelne kuće prekrivene snijegom vraćaju nas u onu atmosferu koja je obilježila prve kolekcije brenda.
Ovo je sezona u kojoj se personalizirani posteri ponovo vraćaju na velika vrata bilo da slaviš važan datum, početak nove priče ili jednostavno želite u dom unijeti nešto što je samo vaše.

Praznični photowall: Kako ga složiti uz Zavrzlamu?
Ako već dugo razmišljate o zidu koji izgleda kao Pinterest album u zagrljaju božićnih lampica ovo je kolekcija za vas.
Pastelne kućice prekrivene snijegom, statement natpisi poput “Dođi da mi ruke griješ”, minimalističke ljubavne ilustracije i grafike posvećene bosanskim gradovima mogu stvoriti savršenu kombinaciju toplog, ličnog i estetski odmjerenog zida.
Ključ dobrog prazničnog photowalla uvijek je u pažljivo odmjerenom miksu. Dovoljno je odabrati jedan veći statement poster s toplijom tipografijom koji će voditi cijelu kompoziciju, zatim mu dodati ilustrativni pastelni motiv koji unosi vedrinu i boju.
Uz to, personalizirani print s imenima, datumom ili gradom daje zidnoj dekoraciji lični pečat, dok jedan vintage-inspired crtež donosi onaj suptilni kontrast tekstura koji sve povezuje u estetsku cjelinu.
Takav mali set od četiri postera u prostoru stvara potpuno novu atmosferu. Toplu, promišljenu i prazničnu, ali bez ijednog prenaglašenog božićnog detalja.



Zavrzlama je poznata po tome da svaka ilustracija nosi toplinu rukopisa. Bilo da se radi o datumu, imenu, kućnom broju, poštanskom broju ili silueti para svaki print može biti pretvoren u ličnu priču.
To je razlog zašto su njihovi posteri među najtraženijim poklonima za kraj godine. Za godišnjice, useljenja, nove početke, vjenčanja, skrivene poruke personalizirani print u prazničnom okviru postaje poklon koji ostaje godinama. A nova kolekcija ima onu pravu dozu cozy energije koja podsjeća na dekice, kolačiće i miris bora.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!