TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 21.8.2025.
Judita Franković Brdar već godinama njeguje prepoznatljiv odnos s Kaftan Studiom, a njihova saradnja redovno izrodi izdanjima koja se pamte na crvenom tepihu Sarajevo Film Festivala.
Ove godine, glumica je odabrala crnu haljinu koja balansira između klasične elegancije i suptilnog art decoa, sa notom 20-ih godina prošlog stoljeća. Dramatičan pad tkanine i detalji s resama naglašavaju pokret, stvarajući fluidnost i dinamiku koja se rijetko viđa u odabiru za ovakve prilike.
Posebno zanimljiv moment vidi se kada njen ovogodišnji stajling stavimo u kontekst prošlogodišnjeg, tada je na crvenom tepihu oduševila u baby blue haljini s bijelim ogrtačem, gdje je naglasak bio na mekoći, lakoći i gotovo eteričnom prizvuku. Sada, izbor potpuno crne haljine donosi zaokret ka ozbiljnijem, moćnijem i snažnijem izrazu, ali opet u prepoznatljivom okviru estetike Kaftan Studija. Upravo u toj raznolikosti, a istovremeno dosljednosti, leži snaga njihove modne saradnje.
Ono što ovaj look čini upečatljivim jeste sposobnost da istovremeno djeluje retro i savremeno. Judita je cijeli look upotpunila minimalističkim pristupom beauty izdanju, čime je prepustila da haljina nosi centralnu pažnju. Rezultat? Look koji odiše smirenošću, sofisticiranošću i samopouzdanjem. Pri izboru nakita povjerenje su dale Zlatari Sofić.
Kao i u prethodnim godinama, Kaftan i Judita potvrdili su da njihova modna simbioza nije slučajna, riječ je o kontinuiranom razumijevanju stila, gdje se elegancija i umjetnički izraz stapaju u besprijekornu modnu priču koju volimo vidjeti na crvenom tepihu.
Nakit: Zlatara Sofić
Parfem: Hibiscus Mahajàd Maison Crivelli
Red carpet glow: Pronutricia
Fotografije red carpet: Damir Hajdarpašić
Fotografije: Monika Andrić
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!