TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.8.2025.
Prvi put otvaramo vrata jednog od najprepoznatljivijih bh. modnih brendova i ulazimo tamo gdje nastaju kreacije koje su prošetale najglamuroznijim svjetskim crvenim tepisima, od Oscara i Venice Film Festivala, pa sve do onog nama najdražeg, Sarajevo Film Festivala.
Kaftan Studio, pod kreativnim vodstvom Emine Hodžić Adilović i Nermine Hodžić, godinama njeguje prepoznatljiv dizajnerski potpis koji spaja profinjenu estetiku, konstrukciju i emotivnu priču utkanu u svaku kreaciju.
Emina Hodžić Adilović i Nermina Hodžić, Emina Smaka glavna urednica Bonjour.ba
Ovoga puta, naš Bonjour.zaviruje vodi vas pravo u centar njihovog rada, u prostor u kojem ideje dobijaju oblik, tkanine postaju priče, a detalji se brižljivo dorađuju do savršenstva.
Kroz kadrove iz studija, Emina nas dočekuje sa 'Bonjour!' i poziva da zajedno prođemo kroz prostor, od kutka za sjedenje, gdje nastaju prve skice, do radionice u kojoj se posljednji šavovi dodaju kreacijama namijenjenim za crveni tepih.
"Od prvog dana, Nermina i ja smo željele da Kaftan bude siguran prostor u kojem se žene osjećaju slobodno da budu ono što jesu," rekla je Emina.
Ono što je posebno važno u ovom periodu godine je energija koju donosi Sarajevo Film Festival. Za Eminin i Nerminin tim, tih nekoliko dana u augustu predstavljaju vrhunac modnog kalendara. U tom periodu studio je ispunjen šuštanjem tkanina, preciznim potezima krojačkih makaza i isprobavanjima kreacija.
"Jedan od osnovnih principa u estetskom djelovanju je etika, jer bez etike nema ni estetike," naglasila je Emina.
Kreacije koje ćemo ove godine vidjeti nose imena i priče svojih vlasnica. Među njima su Lidija Kordić, Ana Ćavar, Amna Džambić Branković i Ksenija Pajić. Sve one, svaka na svoj način, interpretiraju Kaftan estetiku, a publika ih je imala priliku vidjeti u punom sjaju 15. augusta na crvenom tepihu.
"U pristupu kreiranja za crveni tepih nastojimo kroz individualne razgovore oblikovati jasnu sliku o klijentici. Želimo da haljina odražava njen karakter i da se osjeća dobro u svojoj koži," pojasnila je.
Proces od prve ideje do finalne realizacije u Kaftan Studiju podsjeća na filmsku priču. Proces počinje skicom, nastavlja se izborom tkanina i krojeva, a kulminira u trenutku kada kreacija ugleda svjetla reflektora. Upravo u tom spoju kreativnosti, discipline i emocije leži razlog zbog kojeg su Kaftan haljine prepoznate i izvan granica BiH.
"Želimo da publika osjeti toplinu i ljepotu kreacije te da se osjeti zaista dobrodošlo," istaknula je Emina.
Ovim 'zavirivanjem' u Kaftan Studio još jednom smo pokazali ono što Bonjour.ba dosljedno njeguje, a to su priče koje otvaraju vrata domaće kreativne i kulturne scene. Drago nam je da smo našim čitateljima mogli donijeti i ovaj pogled iza kulisa, gdje moda postaje dio šire priče o talentu, predanosti i estetici koja se gradi u BiH, a prepoznaje širom svijeta. Sarajevo Film Festival ostaje savršena pozornica da se te priče vide, čuju i pamte.
Produkcija: Bonjour.ba
Fotografije: Monika Andrić za Bonjour.ba
Video: Edin Babić za Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!