TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 1.9.2011.

Svaki dan dijelimo po jednu nagradu!    Dragi naši čitatelji, budući da nas u tolikom broju pratite kako na našoj web stranici, tako na našoj facebook službenoj fan stranici, odlučili smo vas darivati cijeli mjesec koji je pred nama. Naime, vaši komentari na facebooku nas nerijetko oraspolože, nasmiju, inspiriraju, ali čak i bace neko sasvim drugo svjetlo na članak, bilo da se radi o no


Zato smo u suradnji s našim fantastičnim partnerima osigurali da svaki dan kroz ovaj mjesec na modamo.info facebook fan stranici podijelimo jednu nagradu. Kako biste dobili dojam što smo sve pripremili za vas kroz ovaj mjesec, donosimo vam popis naših partnera:

Avon (kozmetička kuća)
Blondy (butik)
City Spa centar
Cliodna (make up & nail studio)
Da & Wita moda (butik)
Felicita (obuća)
Leonardo (obuća)
Miccolo (butik)
Nevena (parfumerija)
Nižić sport (butik)
Playlife (butik)
Shoe-be-do (obuća)
Silvian Heach (butik)
Slađana Raič Galić (dizajnerica)
Športski plesni klub Zrinjski
Springfield (butik)
Ve&Ve (kozmetički salon)
+ svi oni koji nam se pridruže kroz mjesec :)

Kako do nagrade?

Vrlo jednostavno. Sve što je potrebno jeste da budete naš fan na modamo.info službenoj facebook stranici. Mi ćemo svaku večer (jer ne želimo zakinuti one koji na poslu ili u školi nemaju pristup internetu) na naš zid staviti jednu zanimljivu fotografiju. I sve što je potrebno je da ostavite svoj komentar. No pazite da vaš komentar bude zanimljiv i ostalim čitateljima, jer onaj komentar koji ima najviše LIKE klikova osvaja nagradu. Jedini uvjet je da živite u Bosni i Hercegovini.
I to je to!

Kada će biti poznati dobitnici nagrade?

Komentirati i lajkati ćete moći svaku večer do ponoći, jer tada ćemo mi sumirati napravljeno i svako jutro uz naš outfit ćemo vam na facebooku objaviti  i ime dobitnika iz prethodnog dana. Naglašavamo da tijekom ovih mjesec dana jedna osoba može dobiti samo jednu nagradu.

Kada dobitnici mogu očekivati nagrade?

Svaki dobitnik će biti kontaktiran putem svog facebook inboxa u roku od sedam dana i tu će dobiti sve potrebne informacije o nagradi kao i o načinu preuzimanja.

Za sva pitanja potražite nas na [email protected] i SRETNO!


modamo.info


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!