TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 1.9.2011.
Svaki dan dijelimo po jednu nagradu! Dragi naši čitatelji, budući da nas u tolikom broju pratite kako na našoj web stranici, tako na našoj facebook službenoj fan stranici, odlučili smo vas darivati cijeli mjesec koji je pred nama. Naime, vaši komentari na facebooku nas nerijetko oraspolože, nasmiju, inspiriraju, ali čak i bace neko sasvim drugo svjetlo na članak, bilo da se radi o no
Zato smo u suradnji s našim fantastičnim partnerima osigurali da svaki dan kroz ovaj mjesec na modamo.info facebook fan stranici podijelimo jednu nagradu. Kako biste dobili dojam što smo sve pripremili za vas kroz ovaj mjesec, donosimo vam popis naših partnera:
Kako do nagrade?
Vrlo jednostavno. Sve što je potrebno jeste da budete naš fan na modamo.info službenoj facebook stranici. Mi ćemo svaku večer (jer ne želimo zakinuti one koji na poslu ili u školi nemaju pristup internetu) na naš zid staviti jednu zanimljivu fotografiju. I sve što je potrebno je da ostavite svoj komentar. No pazite da vaš komentar bude zanimljiv i ostalim čitateljima, jer onaj komentar koji ima najviše LIKE klikova osvaja nagradu. Jedini uvjet je da živite u Bosni i Hercegovini.
I to je to!
Kada će biti poznati dobitnici nagrade?
Komentirati i lajkati ćete moći svaku večer do ponoći, jer tada ćemo mi sumirati napravljeno i svako jutro uz naš outfit ćemo vam na facebooku objaviti i ime dobitnika iz prethodnog dana. Naglašavamo da tijekom ovih mjesec dana jedna osoba može dobiti samo jednu nagradu.
Kada dobitnici mogu očekivati nagrade?
Svaki dobitnik će biti kontaktiran putem svog facebook inboxa u roku od sedam dana i tu će dobiti sve potrebne informacije o nagradi kao i o načinu preuzimanja.
Za sva pitanja potražite nas na [email protected] i SRETNO!
modamo.info
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!