TEKST: Ada Ćeremida
DATUM OBJAVE: 17.2.2025.
Milena Radulović, mlada glumica poznata po svojim zapaženim ulogama, zablistala je na crvenom tepihu 75. Berlinale festivala.
Milena je prošetala crvenim tepihom uz zvijezde poput Timothée Chalameta na specijalnoj projekciji filma ''A Complete Unknown'' na Berlinale festivalu.
Milenu je na ovom eventu pratio Armani Beauty. Njen nježni i prozračan beauty look kreirala je Marijana Gluić, nacionalna makeup artistkinja za Armani Beauty, usklađen s njezinom energijom i stilom.
Foto: @mssanela
Oduševila je u ekskluzivnoj kreaciji dizajnerice Marije Tarlać, poznate po svojim kreacijama koje spajaju mekoću sa strukturom, minimalizam sa odvažnim maksimalizmom.
Foto: @mileena_radulovic
Haljina koju je nosila u potpunosti je istaknula njezinu prirodnu ljepotu i samopouzdanje, savršeno odražavajući eleganciju koju Milena utjelovljuje. Na društvenim mrežama zahvalila na posebnom iskustvu, dijeleći uzbuđenje zbog ovog nezaboravnog trenutka.
***
Naslovna fotografija: @mileena_radulovic
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!