TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.8.2019.
Milan Senić na domaćoj modnoj sceni ostao je prepoznatljiv po kreativnom viđenju klasičnih komada iz našeg ormara. Upravo oni kroz svaku njegovu novu liniju bivaju interpretirani na svjež način te uz dekonstrukciju predstavljeni u sasvim novim formama i obrisima.
Svi komadi su uvijek nosivi, no, dolaze s dozom odvažnosti i arhitekturalnosti. Košulje su postale jedan od njegovih zaštitnih znakova, a često njegov dizajn biraju i žene koje žele komade koji će biti jednako nosivi danas, kao i za nekoliko godina.
Tijekom trajanja ovogodišnjeg Sarajevo Film Festivala, upravo su njegove kreacije bile odabir par bh.dama koje su u premijerama filmova i zabavama uživale u custom made haljinama jednostavnog i efektnog dizajna.
Kada smo Milana pitali gdje je našao inspiraciju za ove komade, kao i od kojih su materijala izrađeni, otkrio nam je:
„Kao i u mojim prethodnim radovima akcenat je na upotrebi prirodnih materijala - svila, viskoza, pamuk, kao i njihove mješavine, iz prostog razloga što takvi materijali omogućavaju ugodnost nošenja.
Svaki model iz priče Festive je dizajniran za drugu osobu, pri tom je vođeno računa o njihovoj individualnosti. Samim tim je svaka od osoba za koju je outfit rađen poslužila kao inspiracija za dizajniranje istog. Ovaj serijal predstavlja svojevrstan izlet i eksperiment u neke nove stilove i žanrove. Iako na prvi pogled outfiti iz ove priče su stilski različiti, njih karakterišu jasne, stroge, geometrijske forme koje slave ženstvenost. Takođe, u odnosu na prethodne radove, u ovom serijalu upotrijebljeni su floralni printovi kao i geometrijski paterni na materijalima, što predstavlja novitet u mom radu.“
Upravo su te kreacije i bile zvijezda editorijala nastalog ispred fotografskog objektiva Hamze Kulenovića, dok su Elena Kosjerina & Ajla Klico kroz set crno bijelih fotografija bile odlične ambasadorice Milan Senić dizajna. Pogledajte.

TEKST: Bonjour.ba/PR
Zara, Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home službeno kreću s velikim zimskim popustima, a poznati su i tačni datumi početka sniženja u dućanima i online.
Ako ste posljednjih sedmica punili liste želja, spremali favorite u virtualne korpice, slagali stylinge u glavi i strpljivo čekali pravi trenutak, vrijeme je za akciju.
Najočekivanije sezonsko sniženje konačno kreće, a s njim i prilika da najdraže komade kupite po znatno nižim cijenama.
Sniženje u fizičkim dućanima Zare i ostalih brendova Inditex gru pe: Massimo Dutti, Bershka, Stradivarius, Pull&Bear, Oysho i Zara Home, počinje u petak, 26. decembra, dok online sniženje tradicionalno započinje večer prije, 25. decembra. Do tada preostaje samo pripremiti korpicu i spremno dočekati početak sniženja. 
Šta donose pojedini Inditex brendovi?
Zara je, naravno, prva adresa za ključne komade sezone: od it modela koji dominiraju društvenim mrežama do efektnih statement ulova kojima ćete obogatiti modne kombinacije.
Massimo Dutti provjerena je destinacija za ‘’tihi luksuz'' s naglaskom na kvalitetne krojeve i bezvremenske komade. Mlađa publika svoje će favorite pronaći u zabavnim i praktičnim streetwear kolekcijama Pull&Beara i Bershke dok Stradivarius donosi savršen balans ženstvenosti i funkcionalnosti.
Oysho je nezaobilazan za sofisticirane sportske i loungewear linije, kao i kvalitetno donje rublje, a Zara Home donosi profinjenu estetiku kroz komade koji unose toplinu u svaki interijer i svačiji stil. 


Foto: Inditex arhiva/ PR
Vrijeme je za plan
Najvažniji savjet? Namjestite alarme jer tajming je presudan. Artikli nestaju iz ponude velikom brzinom, stoga budite spremni za kupnju tačno u trenutku kada sniženje krene.
Ako vam željeni komad promakne, isplati se provjeriti ponudu i kasnije jer brendovi nerijetko rade restock u ranim jutarnjim satima. Kupcima koji preferiraju shopping u dućanu, prvi sati otvaranja obično nude najveći izbor.
Spremite liste želja, postavite alarme i budite spremni. Ovo sniženje se ne propušta!
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!