TEKST: Emina Smaka

DATUM OBJAVE: 7.5.2024.

Najveća noć u svijetu mode, koja se odvija ispod svoda zvijezda i umjetnosti, MET Gala, ponovno je zasjala svojim spektaklom, ostavljajući zaljubljenike u modu pod jakim dojmovima nevjerojatnih modnih izdanja.


Ovogodišnji dress code 'The Garden of Time' postavio je standard za kreativnost i originalnost u odijevanju, a najbolje odjeveni gosti uspjeli su ne samo odražavati temu večeri, već su to učinili na način koji je bio i promišljen i neočekivan. 

 

Domaćini ovogodišnje Met Gale

Jedna od ikona večeri bila je naravno, Zendaya, koja je je bila i domaćica ove Met Gale, a ovo je njeno prvo pojavljivanje nakon 5 godina. Svojim odjevnim kombinacijama privukla je sve poglede.

 



Uz svoj custom Margiela izgled, koji je kreirao John Galiano, odlučila se za još jedan njegov dizajn ovaj put vintage Givenchy haljinu iz proljetne kolekcije 1996. godine, što je bila savršena kombinacija elegancije i nostalgičnog šarma. Njezin izbor naglašavao je složenost mode kroz vremenske epohe, stvarajući spoj prošlosti i sadašnjosti na spektakularan način.

 

Foto: @voguefrance



Jennifer Lopez je zablistala u svojoj šljokičastoj kreaciji Schiaparelli, donoseći dozu blještavila koja je očarala sve prisutne. Kažu da je za kreiranje ove haljine bilo potrebno 800 sati i 2.5 miliona srebrnih perlica. 

 



Bad Bunny je svojim odijelom izrađenim od skulpturalnih oblika Margiela osvijetlio veče svojom ekscentričnošću i hrabrošću. Crni satenski korzet, sa svojom besprijekornom siluetom, bio je prva stvar koja je privukla poglede, naglašavajući eleganciju i profinjenost nošenja. Dok je korzet definirao linije tijela, tamno plava smoking jakna od vune barate, sa svojim crnim rebrastim reverima, dodala je dozu muževnosti i autoriteta, stvarajući savršen spoj između klasične i savremene mode.

 

Foto: @maisonmargiela

 

Chris Hemsworth je svojim izgledom u elegantnom Tom Ford odijelu pokazao da klasična elegancija nikada ne izlazi iz mode

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue (@voguemagazine)


 

Najbolje obučeni na Met Gali 


Ako je suditi po društvenim mrežama čini se da će kreacija koju je nosila Gigi Hadid ostati najupamćenija s ovogodišnje Met Gale. Ako ste mislili da je 800 sati koje je bilo potrebno za kreiranje haljine J Lo mnogo, onda će vas oduševiti činjenica da je za njenu haljinu bilo potrebno preko 13.000 sati. Riječ je o Thom Brown haljini

Bijela haljina s korzetom bez ramena bila je prvo što je privuklo poglede, ističući eleganciju i ženstvenost nošenja. S ekscentrično naglašenim bokovima, haljina je stvorila izražajnu siluetu. No, ono što je zaista očaralo prisutne je činjenica da je haljina bila ukrašena 3D žutim ružama, što je savršeno odgovaralo ovogodišnjoj temi. 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Vogue France (@voguefrance)

 

 

Emma Chamberlain, popularna YouTuberica i javna ličnost, još jednom je ostavila snažan dojam na crvenom tepihu, demonstrirajući svoj besprijekoran stil. Njen custom dizajn Jean Paul Gaultier odražava se na različite elemente iz arhive ove francuske modne kuće, uključujući mocha - tonirani čipkasti korzet.

 

Foto: @rollingstone 



Lana Del Rey će također uči u knjigu najbolje obučenih ovogodišnje Met Gale. Dugo smo čekali njeno najbolje pojavljivanje na crvenom tepihu, a ovo je sigurno ispunilo očekivanja. Riječ je o custom Alexandar McQueen kreaciji koja je savršeno oslikavala ovogodišnju temu. 

 

Foto: @rollingstone



Cardi B, podcjenjena kraljica crvenog tepiha Met Gale, i ovaj put se potrudila pokazati svoj lični stilski izražaj te odgovoriti na zadatu temu. Okupirala je stepenice Met muzeja kreacijom Giambattista Valli

 

Foto: @rollingstone


 

Taylina Balmain kreacija koja izgleda kao skulptura od pjeska je mnogima omiljeni i najinovativniji look večeri. Kaže da je ova haljina bez naramenica inspirisana 'sands of time'. 

 

Foto: @rollingstone


* * * 


 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by W Magazine (@wmag)

 

* * * 
 

Dok smo s nestrpljenjem očekivali pojavljivanje naše miljenice crvenog tepiha, Rihanne, koja se ove godine nije pojavila, crveni tepih Met Gale 2024. ipak je ostavio neizbrisiv utisak. Prisutni su oduševili nevjerojatnim modnim izdanjima i spektakularnim trenucima glamura. Njihova kreativnost, hrabrost i elegancija bili su dovoljni da crveni tepih zasja u punom sjaju, ostavljajući nas da se divimo umjetnosti mode i kreativnosti.

* * * 
Naslovna fotografija: @vogueitalia


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!