TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 29.7.2019.
Prije nekoliko dana, počela su prva šuškanja o tome da će vojvotkinja od Sussexa pisati kolumnu za britanski Vogue. Vijest je to koja je već tada razveselila mnoge, budući da se Meghan već istaknula kao članica kraljevske obitelji koja pomiče granice u svemu što radi. A sada smo dobili i službenu potvrdu na Instagram profilu Sussex Royal da je Meghan gostujuća urednica novog broja magazina.
Strastvena zaljubljenica u modu, umjetnost i humanitarni rad, je u suradnji s urednikom britanskog izdanja magazina Vogue, odličnim Edwardom Enninfulom posljednjih sedam mjeseci radila na kreiranju izdanja za 9.mjesec koji nosi naziv 'Forces for Change'.
Za naslovnicu magazina, odabrano je 15 inspirativnih žena iz raznih sfera koje su imale utjecaj na podizanje prepreka prema jednakosti, ljubaznosti i ostvarenosti. 16 mjesto, odnosno kockica na naslovnici je zapravo ogledalo, kako biste se držeći naslovnicu u ruci vidjeli među svim tim damama i shvatili da ste i vi važan dio kolektiva. Dame koje su se našle na naslovnici su: Adwoa Aboah, Adut Akech Bior, Ramla Ali, Jacinda Ardern, Sinéad Burke, Gemma Chan, Laverne Cox, Jane Fonda, Salma Hayek Pinault, Francesca Hayward, Jameela Jamil, Chimamanda Ngozi Adichie, Yara Shahidi, Greta Thunberg i Christy Turlington Burns. Od djevojčice koja se bori za podizanje svijesti o klimatskim promjenama, spisateljice i balerine do premijerke, boksačice, modela i glumice, ove dame nose val pozitivne energije i snažne poruke o uspjehu, feminizmu i borbi za snove. Pokazat će vam i da brojne organizacije, ali i pojedinci diljem svijeta svakodnevno rade kako bi promijenili svijet na bolje.

Osim toga, magazin će sadržavati i ekskluzivni intervju između Meghan i Michelle Obama.
„Uređivanje ovog izdanja britanskog Vogue magazina donijelo je satisfakciju, edukaciju i inspiraciju. Duboko smo zaronili u taj proces, radeći tiho iza kulisa mjesecima i sada sam sretna što s vama mogu podijeliti što smo stvorili. Velika hvala svim prijateljima koji su me podržali u ovom nastojanju, dajući svoje vrijeme i energiju da pomognu s ovim stranicama i naslovnicom. Hvala vam što ste rekli "Da!" - i Edwardu, hvala ti za ovu divnu priliku."- komentirala je Vojvotkinja od Sussexa na društvenim mrežama.

Ne sumnjamo da će ovo biti naslovnica i suradnja o kojoj će se dugo pričati. Naime, o važnosti broja koji izlazi u 9.mjesecu za modnu industriju, naučili smo puno toga gledajući dokumentarac sniman u uredima američkog Vogue magazina, September Issue. On sjajno prikazuje ludilo koje je vladalo u uredništvu dok je Anna željela svojom naslovnicom i sadržajem predstaviti nešto novo, svježe i zanimljivo široj publici. Ipak, ovo izdanje magazina ima najveći broj stranica i najbolji je način izdavačima, kao i oglašivačima da pokažu svoje sposobnosti i popularnost.
Jedva čekamo ovaj broj dodati i u našu arhivu na polici.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.
Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 
Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.
Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.
Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu.
Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.
Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu.
Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 
Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.
Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.
Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 
Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.
Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.
Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.
Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!