TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 29.7.2019.

Prije nekoliko dana, počela su prva šuškanja o tome da će vojvotkinja od Sussexa pisati kolumnu za britanski Vogue. Vijest je to koja je već tada razveselila mnoge, budući da se Meghan već istaknula kao članica kraljevske obitelji koja pomiče granice u svemu što radi. A sada smo dobili i službenu potvrdu na Instagram profilu Sussex Royal da je Meghan gostujuća urednica novog broja magazina. 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

We are proud to announce that Her Royal Highness, The Duchess of Sussex is the Guest Editor for the September issue of @BritishVogue. For the past seven months, The Duchess has curated the content with British Vogue's Editor-in-Chief Edward Enninful to create an issue that highlights the power of the collective. They have named the issue: “Forces for Change” For the cover, The Duchess chose a diverse selection of women from all walks of life, each driving impact and raising the bar for equality, kindness, justice and open mindedness. The sixteenth space on the cover, a mirror, was included so that when you hold the issue in your hands, you see yourself as part of this collective. The women on the cover include: @AdwoaAboah @AdutAkech @SomaliBoxer @JacindaArdern @TheSineadBurke @Gemma_Chan @LaverneCox @JaneFonda @SalmaHayek @FrankieGoesToHayward @JameelaJamilOfficial @Chimamanda_Adichie @YaraShahidi @GretaThunberg @CTurlington We are excited to announce that within the issue you’ll find: an exclusive interview between The Duchess and former First Lady of the United States Michelle Obama, a candid conversation between The Duke of Sussex and Dr Jane Goodall, inspirational articles written by Brené Brown, Jameela Jamil and many others. Equally, you’ll find grassroots organisations and incredible trailblazers working tirelessly behind the scenes to change the world for the better. “Guest Editing the September issue of British Vogue has been rewarding, educational and inspiring. To deep dive into this process, working quietly behind the scenes for so many months, I am happy to now be able to share what we have created. A huge thanks to all of the friends who supported me in this endeavour, lending their time and energy to help within these pages and on the cover. Thank you for saying “Yes!” - and to Edward, thank you for this wonderful opportunity.” - The Duchess of Sussex #ForcesForChange

A post shared by The Duke and Duchess of Sussex (@sussexroyal) on

Strastvena zaljubljenica u modu, umjetnost i humanitarni rad, je u suradnji s urednikom britanskog izdanja magazina Vogue, odličnim Edwardom Enninfulom posljednjih sedam mjeseci radila na kreiranju izdanja za 9.mjesec koji nosi naziv 'Forces for Change'. 

Za naslovnicu magazina, odabrano je 15 inspirativnih žena iz raznih sfera koje su imale utjecaj na podizanje prepreka prema jednakosti, ljubaznosti i ostvarenosti. 16 mjesto, odnosno kockica na naslovnici je zapravo ogledalo, kako biste se držeći naslovnicu u ruci vidjeli među svim tim damama i shvatili da ste i vi važan dio kolektiva. Dame koje su se našle na naslovnici su: Adwoa Aboah, Adut Akech Bior, Ramla Ali, Jacinda Ardern, Sinéad Burke, Gemma Chan, Laverne Cox, Jane Fonda, Salma Hayek Pinault, Francesca Hayward, Jameela Jamil, Chimamanda Ngozi Adichie, Yara Shahidi, Greta Thunberg i Christy Turlington Burns. Od djevojčice koja se bori za podizanje svijesti o klimatskim promjenama, spisateljice i balerine do premijerke, boksačice, modela i glumice, ove dame nose val pozitivne energije i snažne poruke o uspjehu, feminizmu i borbi za snove. Pokazat će vam i da brojne organizacije, ali i pojedinci diljem svijeta svakodnevno rade kako bi promijenili svijet na bolje. 

Osim toga, magazin će sadržavati i ekskluzivni intervju između Meghan i Michelle Obama.

Uređivanje ovog izdanja britanskog Vogue magazina donijelo je satisfakciju, edukaciju i inspiraciju. Duboko smo zaronili u taj proces, radeći tiho iza kulisa mjesecima i sada sam sretna što s vama mogu podijeliti što smo stvorili. Velika hvala svim prijateljima koji su me podržali u ovom nastojanju, dajući svoje vrijeme i energiju da pomognu s ovim stranicama i naslovnicom. Hvala vam što ste rekli "Da!" - i Edwardu, hvala ti za ovu divnu priliku."- komentirala je Vojvotkinja od Sussexa na društvenim mrežama. 

Ne sumnjamo da će ovo biti naslovnica i suradnja o kojoj će se dugo pričati. Naime, o važnosti broja koji izlazi u 9.mjesecu za modnu industriju, naučili smo puno toga gledajući dokumentarac sniman u uredima američkog Vogue magazina, September Issue. On sjajno prikazuje ludilo koje je vladalo u uredništvu dok je Anna željela svojom naslovnicom i sadržajem predstaviti nešto novo, svježe i zanimljivo široj publici. Ipak, ovo izdanje magazina ima najveći broj stranica i najbolji je način izdavačima, kao i oglašivačima da pokažu svoje sposobnosti i popularnost. 

Jedva čekamo ovaj broj dodati i u našu arhivu na polici. 
 


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!