TEKST: Nevena Divčić
DATUM OBJAVE: 2.11.2023.
Veći dio glumačke ekipe filma Mean Girls ponovno se okupio za snimanje nove Walmart reklame koja služi kao mini nastavak tinejdžerske komedije iz 2004. godine.
Dio sjajne filmske ekipe se našao u ulogama odraslih kako bi najavio Walmart aktivnosti za dolazeći Black Friday.
Lindsay Lohan (Cady) je u ovom kratkom nastavku preuzela ulogu North Shore školskog savjetnika za usmjeravanje te pokušava uspostaviti cool i blizak odnos s učenicima koji ne uzvraćaju u skladu s njenim očekivanjima.
Lacey Chabert (Gretchen) je cool mama! Ili bar ona vjeruje u to. Njena uloga je izrasla u najbližu kopiju Reginine cool mame iz Mean Girls filma, a moramo priznati da nam u ovom nastavku zaista nedostaje bar jedna scena s Reginom.
Gretchen je mama koja snima nastupe svoje kćerke i njenih drugarica na školskim predstavama i dolazi po njih kako bi nakon nastave produžile u shopping. Pogađate gdje? Walmart!
Amanda Seyfried (Karen) u jednoj od scena rekreira svoju slavnu scenu s kraja filma, o dojavi vremena, uz informisanje da postoji "30% šanse da je već srijeda", a kroz svaku sekundu s njom jasno je da je njen šaljivi karakter ostao potpuno isti kao u filmu. Osim "The Plastics" u reklami se pojavljuju i Rajiv Surendra poznat po svojoj ulozi matematičara i Demian, jedan od najdražih likova ovog teen filma, a rame uz rame s njima je i Missy Elliott.
Nakon ove reklame ideja snimanja nastavka filma nam zvuči još bolje nego ikada prije! No, pretpostavimo "it's not going to happen", bar ne uskoro.
Walmart reklama
https://www.youtube.com/watch?v=VfX-brlBH18
* * *
Naslovna fotografija: @prettylittlething
TEKST: Ada Ćeremida
Streaming platforme stalno izbacuju nove naslove, ali samo rijetki zaista probiju granice jezika, tržišta i algoritama.
Netflix je kroz godine vrlo jasno pokazao koje serije imaju tu moć, da se gledaju istovremeno u desetinama zemalja, da postanu dio pop-kulture i da mjesecima ostanu u vrhu gledanosti.
Ako tražimo siguran odgovor na pitanje šta se zaista gleda, onda su globalne Netflix Tudum liste najčistiji mogući indikator. Ovo su serije koje su oborile rekorde gledanosti i definirale streaming eru.
Adolescence
Adolescence je limitirana serija koja je bez velikog hypea eksplodirala globalno. Intenzivna, psihološki teška i nemoguća za binge bez pauze.
The Queen’s Gambit
Mini-serija koja je šah učinila cool. Elegantna, emotivna i savršeno tempirana – i dalje jedna od najuspješnijih Netflixovih priča.
The Night Agent
Klasičan binge-triler koji je publiku osvojio brzinom. Jedna od onih serija koje se ne planiraju gledati, ali se završe u jednom dahu.
Bridgerton: Prva i treća su zakovane na listi
Period drama koja je promijenila način na koji gledamo kostimirane serije. Glamur, romansa i savremeni ritam pretvorili su je u globalni hit. Povratak koji je dokazao dugovječnost franšize. Publika se vratila, brojke su skočile, a interes za Bridgerton univerzum ostao snažan.
Monster: The Jeffrey Dahmer Story
Kontroverzna, ali ekstremno gledana. Serija koja je otvorila rasprave o true crime žanru i granicama etike, dok je istovremeno rušila rekorde.
Fool Me Once
Misterija koja je tiho postala globalni hit. Brza radnja, konstantni obrti i savršena formula za masovno gledanje.
Stranger Things 4. sezona
Povratak koji je potvrdio zašto je Stranger Things Netflixov najjači original. Emotivna, mračnija i produkcijski veća nego ikad – sezona koja je dominirala godinom izlaska.
Wednesday: 1. i 2. sezona dominiraju
Tamna estetika, prepoznatljiv humor i Jenna Ortega kao savršeno pogođena Wednesday stvorili su seriju koja je postala instant fenomen. Rekordi gledanosti i viralni momenti učinili su je najgledanijom Netflix serijom ikada. Druga sezona je dokazala da uspjeh nije bio slučajan. Zadržala je masovnu publiku i nastavila niz rekordnih brojki gledanosti.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!