TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 22.8.2024.
Na 7. večeri 30. Sarajevo Film Festivala, među mnogim kreacijama osvojila nas je i ona koju je nosila Marija Hudolin.
Marija je birala kreaciju bh. dizajnerice Amire Pertesi čiji se dizajn ističe po elegantnim i ženstvenim modelima koji su uvijek spremni za crveni tepih. Haljina koju je ove večeri nosila Marija Hudolin upotpunila je glamurozni doživljaj Sarajevo Film Festivala krojem koji prati siluetu, a u donjem dijelu se širi u neodoljivu, voluminoznu suknju punog kruga – kroj koji kreira savršene nabore.
Crna večernja haljina je klasik koji se uvijek tako dobro sljubljuje s red carpetom, ali volimo vidjeti kada detalji dominiraju i pretvore klasiku u kreaciju s posebnim pečatom. Sa širokim, jednostavnim bretelama, kreacija je isticala minimalistički pristup koji je, ipak, bio sve osim običan. Ono što je ovu haljinu činilo posebnom bila je njena jedinstvena tekstura, koja je dodavala dubinu i kompleksnost jednostavnom dizajnu.
Naime, na ovoj haljini s jednostavnim širokim bretelama moć se krije u teksturi i punoći materijala koji ju čini posebno raskošnom. Marija je bila utjelovljenje elegancije i profinjenosti u haljini klasične siluete koja je bila razbijena inovativnim konstrukcijskim detaljima. Ovaj element je sofisticirano naglašavao obline, dok je istovremeno ostavljao dojam neupadljive dramatičnosti s interesantnim urezima koji se spuštaju nisko prema suknji i dodaju dozu senzualnosti.
Marija Hudolin je svojom pojavom na festivalu u ovoj haljini pokazala da je kombinacija klasičnog stila i modernih detalja ključ za stvaranje nezaboravnih modnih trenutaka.
* * *
Foto: Marko Jovančić za Bonjour.ba
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!