TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 16.7.2010.
Kao i u prošloj kampanji branda Dolce & Gabbana, Madonna je u središtu pozornosti, ovaj put ne samo kao kućanica, nego i centralna figura matrijarhalne talijanske obitelji. Domenico Dolce je tom prilikom izjavio: "Obožavamo Madonnu, ona je istinska zvijezda i ikona koju obožavaju sve generacije". Inspiraciju za kampanju dizajneri i pjevačica su ponovno pronašli u ulozi talijanske glu
"Zahvaljujući uspjesima prošlih kampanja, svidjela nam se ideja da sa ovom ispričamo priču. Usput, obožavamo Madonninu izvedbu kućanice. Zahvaljujući dosadašnjem radu, ona, Steven Klein i mi smo postali uigran tim i jako se dobro razumijemo. Svaki put kada radimo zajedno, dijelimo ideje, tako da svi sudjelujemo aktivno u procesu donošenja odluke", rekao je Stefano Gabbana.
Ovog puta Madonna je kupovala namirnice sa 'svojim sinom' tinejdžerom, uživala u ručku s obitelji, igrala se s bebom, zamolila baku da joj pomogne pri šivanju, pozirala za obiteljski portret, ali i dobila priliku da odabere pijetla. Pogledajte fotografije reklamne kampanje kuće Dolce&Gabbana za sezonu jesen/zima 2010/2011.







A.S.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!