TEKST: Ana Rotim
DATUM OBJAVE: 4.11.2022.
Kad je riječ o kreiranju upečatljivog makeup looka, ponekad volimo izaći iz svoje zone komfora i poigrati se s nešto drugačijim makeup izdanjima.
To je posebice slučaj kada idemo na neki poseban događaj. Uz brojne tutoriale koji su danas dostupni na brojnim društvenim mrežama, nerijetko volimo čuti neki trik i od profesionalaca stoga smo ovog puta u našu rubriku Ljepota ugostili bh. vizažisticu Luciju Gagro. Lucija se bavi šminkanjem već sedam godina, a u našem razgovoru otkrila je da je sve počelo spontano, uz fakultetske obveze, te da nije ni slutila u kojem bi smjeru to moglo otići.
Koji su neki osnovni koraci kod kreiranja glamuroznog izdanja, ali i koje greške često činimo otkrila nam je Lucija u tekstu koji donosimo u nastavku.
Lucija Gagro, vizažistica
Koji su koraci koje ne smijemo preskakati kada želimo kreirati full glam look?
Ono što ne smijemo zaobići kada radimo full glam look je dobar i trajan ten, te naglašavanje očiju. Kada kažem naglašavanje očiju, to ne mora biti nešto komplicirano kao nanošenje i blendanje tamnih sjenila, što nam je svima poznato kao dug i zahtjevan proces. Oči mogu doći do izražaja i plijeniti pažnju tako što ćemo na unutarnju vodenu liniju oka (po mogućnosti i na gornjem i donjem kapku) nanijeti tamno smeđu ili crnu postojanu olovku.
Oči ćemo također vizualno uvećati i naglasiti primjenom umjetnih trepavica. U posljednje vrijeme volim da takve trepavice izgledaju što prirodnije, i najčešće preferiram par komadića individualnih na vanjskom kutu oka.
Postoje li određeni trikovi uz koje će šminka biti postojana tijekom cijelog dana?
Osim očiju, za full glam look je bitno, kao što sam već naglasila i odraditi dobar ten koji mora biti postojan satima. Kožu je uvijek potrebno dobro pripremiti hidratantnom kremom. Nakon toga nanijeti odgovarajući puder. Ključna stvar za trajnost šminke je setiranje puderom u prahu. Najviše ga je potrebno nanijeti na T-zonu, te ostatak lica lagano setirati s njim, svuda gdje smo nanijeli tekući puder. Proces nanošenja podloge uvijek završim odgovarajućim fiksatorom prilagođenim tipu kože klijenta.
Koje greške djevojke najčešće čine tijekom šminkanja?
Jedna od grešaka koje djevojke najčešće čine tijekom šminkanja je odabir potpuno pogrešne nijanse pudera. Ne samo da puder ne smije biti pretaman ili presvijetao, nego se i podton nijanse mora podudarati sa podtonom boje kože osobe koja ga nanosi. Nijansu je obavezno prilagoditi dekolteu i ostatku tijela, a nikako koži lica koja često zna biti par nijansi svjetlija od ostatka tijela.
Također, jedna od grešaka koje djevojke često rade je hrabro nanošenje jako tamnih sjenila na kapak koje ne znaju pravilno izblendati, a cilj im je naglasiti oči.
Zato ponavljam, oči će se jednostavnije naglasiti samo tamnom olovkom, par slojeva maskare i trepavicama, a izgledati će mnogo urednije. Tamna sjenila prepustite profesionalcima, ili ih nanosite samo kada znate da ćete to znati napraviti kako treba i da neće izgledati neuredno.
Možete li nam izdvojiti jedan makeup trend koji smatrate da će obilježiti posljednje mjesece ove godine?
Trend za koji smatram da će obilježiti posljednje mjesece ove godine je definitivno prirodan izgled trepavica. Više nisu u trendu ni u svijetu, ni kod nas velike guste trepavice, već se najčešće koriste ili individualne ili male prirodne trepavice na vanjskim kutevima kapka kako bi dobili izduženi oblik oka, na internetu poznat pod nazivom foxy eye.
* * *
Foto: Lucija Gagro
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Ako postoji žena koja zna kako od svog života napraviti reality show, onda je to Kris Jenner. Ovih dana beauty svijet ne prestaje da bruji jer je upravo ona postala novo lice MAC Cosmetics kampanje.
I dok bi za mnoge ovo bila vijest sama po sebi, za Kris je to zapravo logičan slijed događaja. Pitanje nije bilo da li, već s kojim brendom.
Facelift koji je sve pokrenuo
Još početkom godine, Jenner je privukla pažnju nakon što se pojavila potpuno revitalizirana zahvaljujući faceliftu koji je uradio poznati njujorški hirurg dr. Steven M. Levine. Fotografije su obišle medije, komentari su frcali, a beauty publika je ostala podijeljena: da li govorimo o dobrom zahvatu ili o izvrsnom PR-u? (Spoiler alert: vjerovatno oboje.)
Leak koji je prerastao u kampanju
Priča se dodatno pojačala kada je na Instagramu “slučajno” osvanula crno-bijela fotografija Kris s natpisom For Internal Use Only. Kris je reagovala promptno, napisavši ispod: “Who leaked this??”. Nekoliko sati kasnije, MAC je lansirao cijelu kampanju. Da, slučajnost? Teško. U eri kada je pažnja valuta, leak je ispao savršen uvod ili bolje rečeno, teaser.
“This is a case for the FBI…”
Za one koji prate Kardashiane, ova rečenica je već klasik. Kris ju je davno izgovorila u realityju, a internet ju pretvorio u gif koji se dijeli i danas. MAC je upravo taj viralni momenat iskoristio u prvom teaseru, objavivši uz video: “This is a case for the FBI…”. Kampanja je time dobila notu autoironije i pokazala da Kris itekako zna igrati na kartu kulture memova.
Zašto je ovo “priča dana” u beauty svijetu
Ovo je trenutak u kojem se prepliću tri teme o kojima beauty svijet stalno priča: Estetski zahvati: jer kada prestaju biti tabu i postaju mainstream inspiracija. Marketing leakovi: da li je to greška ili planski potez koji samo pojačava hype? Meme kultura: jer današnji brendovi više ne komuniciraju samo ruževe i pudere, već i viralne gifove.
Kritički pogled (jer, budimo realni)
Koliko je ovdje zaista riječ o ljepoti, a koliko o vještom spajanju PR - a, estetske medicine i internetske kulture? MAC je dobio kampanju koja izgleda moderno i pametno orkestrirano, a Kris je dobila priliku da redefiniše priču o ženama u kasnim šezdesetima. No, tu je i pitanje: hoće li publika ovo doživjeti kao inspiraciju ili kao još jedan nedostižan standard ljepote?
U konačnici Kris Jenner + MAC = potez o kojem će se još dugo pričati. Jer kada reality zvijezda, facelift i jedan od najvećih beauty brendova spoje snage, rezultat je više od reklame. A beauty svijet? On bruji, komentariše i analizira… baš kao i mi.
Foto: @maccosmetics
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!