TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 19.10.2021.
Sunčana subota u Splitu okupila je brojne zvijezde na proslavi 10. rođendana poznatog modnog brenda specijaliziranog za izradu ženskih torbica.
Velikih i uspješnih deset godina rada i poslovanja dizajnerica Marija Perić proslavila je u društvu brojnih poznatih lica u popularnom splitskom restoranu.
Dijana Ćavar i Marija Perić
Deset godina ljubavi - kratko i oduševljeno je poručila domaćica eventa zahvalivši svim kupcima i poklonicima njenog dizajna diljem svijeta.
Na eventu je ekskluzivno predstavljena nova kolekcija torbica koja će se naći u prodaji za nekoliko dana, a komplimenti koje su gosti uputili na predstavljanju otkrivaju da se radi o odličnoj kolekciji čiji komadi će se zasigurno pronaći na brojnim wish listama.
Dok iščekujemo lansiranje nove Lovely Bags kolekcije koju ćete moći otkriti i sutra na Bonjour.ba, atmosferu eventa održanog u divno uređenom interijeru restorana Tortuga uz pogled na more donosimo u nastavku.
Žanamari
Ana Gruica Uglešić
Renata Lovrinčević Buljan
Albina Musić
Marija Perić
Josip Grabovac
Horvat Čagalj
Anamarija Asanović
Lana Hrgović, Marija Perić, Biljana Mančić
Lana Biželj
Barbara Kurtović
Ivana Jeločnik
Irena Pecotić
Anđela Šimunović
Katica Čamber
Petra Čolak
Josipa Bevanda i Katarina Tomić
Katarina Smolić
Slavica De Jong
***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promo
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša stidne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!