TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 19.10.2021.

Sunčana subota u Splitu okupila je brojne zvijezde na proslavi 10. rođendana poznatog modnog brenda specijaliziranog za izradu ženskih torbica.

Velikih i uspješnih deset godina rada i poslovanja dizajnerica Marija Perić proslavila je u društvu brojnih poznatih lica u popularnom splitskom restoranu.

Dijana Ćavar i Marija Perić

Deset godina ljubavi - kratko i oduševljeno je poručila domaćica eventa zahvalivši svim kupcima i poklonicima njenog dizajna diljem svijeta.

Na eventu je ekskluzivno predstavljena nova kolekcija torbica koja će se naći u prodaji za nekoliko dana, a komplimenti koje su gosti uputili na predstavljanju otkrivaju da se radi o odličnoj kolekciji čiji komadi će se zasigurno pronaći na brojnim wish listama.

Dok iščekujemo lansiranje nove Lovely Bags kolekcije koju ćete moći otkriti i sutra na Bonjour.ba, atmosferu eventa održanog u divno uređenom interijeru restorana Tortuga uz pogled na more donosimo u nastavku.

Žanamari

Ana Gruica Uglešić

Renata Lovrinčević Buljan

Albina Musić

Marija Perić

Josip Grabovac

Horvat Čagalj

Anamarija Asanović

Lana Hrgović, Marija Perić, Biljana Mančić

Lana Biželj

Barbara Kurtović

Ivana Jeločnik

Irena Pecotić

Anđela Šimunović

Katica Čamber

Petra Čolak

Josipa Bevanda i Katarina Tomić

Katarina Smolić

Slavica De Jong

***

Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promo


Bonjour

Kim Kardashian i SKIMS ponovo u centru pažnje. Internet je, naravno, eksplodirao.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Kim Kardashian i SKIMS ponovo u centru pažnje. Internet je, naravno, eksplodirao. Kim Kardashian i SKIMS ponovo u centru pažnje. Internet je, naravno, eksplodirao.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša stidne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!