TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 19.10.2021.
Sunčana subota u Splitu okupila je brojne zvijezde na proslavi 10. rođendana poznatog modnog brenda specijaliziranog za izradu ženskih torbica.
Velikih i uspješnih deset godina rada i poslovanja dizajnerica Marija Perić proslavila je u društvu brojnih poznatih lica u popularnom splitskom restoranu.

Dijana Ćavar i Marija Perić
Deset godina ljubavi - kratko i oduševljeno je poručila domaćica eventa zahvalivši svim kupcima i poklonicima njenog dizajna diljem svijeta.

Na eventu je ekskluzivno predstavljena nova kolekcija torbica koja će se naći u prodaji za nekoliko dana, a komplimenti koje su gosti uputili na predstavljanju otkrivaju da se radi o odličnoj kolekciji čiji komadi će se zasigurno pronaći na brojnim wish listama.

Dok iščekujemo lansiranje nove Lovely Bags kolekcije koju ćete moći otkriti i sutra na Bonjour.ba, atmosferu eventa održanog u divno uređenom interijeru restorana Tortuga uz pogled na more donosimo u nastavku.

Žanamari

Ana Gruica Uglešić

Renata Lovrinčević Buljan

Albina Musić

Marija Perić

Josip Grabovac

Horvat Čagalj

Anamarija Asanović

Lana Hrgović, Marija Perić, Biljana Mančić

Lana Biželj

Barbara Kurtović

Ivana Jeločnik

Irena Pecotić

Anđela Šimunović

Katica Čamber

Petra Čolak

Josipa Bevanda i Katarina Tomić

Katarina Smolić

Slavica De Jong
***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promo
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!