TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.10.2015.
La Jupe showroom je neodoljivo mjesto na kojem, uz pomoć mašte dizajnerice, nastaju unikatne haljine krojene od neobičnih materijala, dok su Peek.a.Boo transparentne torbe postale sinonim za moderne i chic ručno izrađene torbe koje želite imati u svom kolekciji.
Zato i ne čudi zašto su ove dvije kreativne dame odlučile udružiti svoje snage, zanimljive proizvode i snimiti editorijal koji predstavlja najbolje od njihovih jesenskih kolekcija.
Romantične cvjetne i čipkaste haljine s volanima s neobičnim uzorkom kombinirane uz mini torbice s mnoštvo sjajnih perli i šljokičastim neseserom unutar sebe, pokazali su se kao sjajan i poželjan modni duo.
O samoj suradnji, djevojke su nam otkrile:
„Peek.a.Boo torbe u svom prepoznatljivom ruhu, ručno rađene, izvezene perlama i kristalima savršeno upotpunjuju ženstvene i romantične La Jupe haljine elegantnih i klasičnih krojeva izrađene od kvalitetnih i neobičnih materijala kao što je bogata vezena čipka, šareni cvjetni printevi i lepršavi materijali u nude nijansama. Kombinirane uz ravne čizmice, topli pleteni kardigan i Peek.a.Boo torbu upotpunjavaju dnevnu kombinaciju idealnu za jesenje dane, a kombinirane s potpeticama i Peek.a.Boo mini izdanje, idealne su za večernji izlazak ili vjenčanje.“
U nastavku vam donosimo editorijal, a svakako pratite i službene društvene mreže Peek.a.Boo - Facebook & Instagram i LaJupe - Facebook i Instagram, budući da ove dvije mlade dizajnerice već marljivo rade na pripremi zanimljivih blagdanskih komada za sezonu darivanja koja je pred nama. Zavirite u njihovu modnu zemlju čudesa, a već naredni tjedan svratite do MODAMO.kreARTiva Concept Storea gdje vas čeka nova Peek.a.Boo kolekcija!
{gallery}2015/2015_10/lajupe{/gallery}
***
Fotografija: Ana Lukenda
Make-up: Željana Šimić
Frizura: Katja Šimić
Model: Petra Mijatović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!