TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 8.10.2015.
La Jupe showroom je neodoljivo mjesto na kojem, uz pomoć mašte dizajnerice, nastaju unikatne haljine krojene od neobičnih materijala, dok su Peek.a.Boo transparentne torbe postale sinonim za moderne i chic ručno izrađene torbe koje želite imati u svom kolekciji.
Zato i ne čudi zašto su ove dvije kreativne dame odlučile udružiti svoje snage, zanimljive proizvode i snimiti editorijal koji predstavlja najbolje od njihovih jesenskih kolekcija.
Romantične cvjetne i čipkaste haljine s volanima s neobičnim uzorkom kombinirane uz mini torbice s mnoštvo sjajnih perli i šljokičastim neseserom unutar sebe, pokazali su se kao sjajan i poželjan modni duo.
O samoj suradnji, djevojke su nam otkrile:
„Peek.a.Boo torbe u svom prepoznatljivom ruhu, ručno rađene, izvezene perlama i kristalima savršeno upotpunjuju ženstvene i romantične La Jupe haljine elegantnih i klasičnih krojeva izrađene od kvalitetnih i neobičnih materijala kao što je bogata vezena čipka, šareni cvjetni printevi i lepršavi materijali u nude nijansama. Kombinirane uz ravne čizmice, topli pleteni kardigan i Peek.a.Boo torbu upotpunjavaju dnevnu kombinaciju idealnu za jesenje dane, a kombinirane s potpeticama i Peek.a.Boo mini izdanje, idealne su za večernji izlazak ili vjenčanje.“
U nastavku vam donosimo editorijal, a svakako pratite i službene društvene mreže Peek.a.Boo - Facebook & Instagram i LaJupe - Facebook i Instagram, budući da ove dvije mlade dizajnerice već marljivo rade na pripremi zanimljivih blagdanskih komada za sezonu darivanja koja je pred nama. Zavirite u njihovu modnu zemlju čudesa, a već naredni tjedan svratite do MODAMO.kreARTiva Concept Storea gdje vas čeka nova Peek.a.Boo kolekcija!
{gallery}2015/2015_10/lajupe{/gallery}
***
Fotografija: Ana Lukenda
Make-up: Željana Šimić
Frizura: Katja Šimić
Model: Petra Mijatović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!