TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 12.9.2024.
Predstavlja li i vama početak jeseni na neki način i početak nove godine?
S dolaskom hladnijih dana i neodoljive palete zagasitih tonova koji okupaju jesen, dolazi i želja za novim početcima, u svakodnevicu stiže nova energija, a u naše ormare kolekcije koje odražavaju ovu šarmantnu sezonu.
Svi tonovi zelene, raskošne nijanse smeđe i vječno trendy boja vina osvajaju našu garderobu. Upravo ti tonovi definiraju i novu kolekciju domaćeg brenda La jupe iza kojeg se kriju bajkovite haljine dizajnerice Sanje Dujmović.
Automne d’Amour jedan je od novih početaka modnog brenda La jupe, a jedna magična haljina u boji čokolade, koja je it nijansa sezone, komad je koji je osvojio sve modne insajderice. Jedan od naših favorita je i haljina u petrolej zelenom tonu koja je istinski statement piece kakav svaka fashionistica treba imati u ormaru. Što se još našlo u novoj kolekciji, otkrivamo u nastavku.
Unikatnost i autentičnost u svakoj novoj kolekciji
Kroz desetljeće nastanka, brend La jupe postao je prepoznatljiv po svojim jedinstvenim, ručno rađenim haljinama, koje unose dašak glamura, profinjenosti i pariškog duha u svaku priliku za koju ih izaberemo nositi. Kolekcija Automne d’Amour nastavak je stvaranja upravo takve ljepote umjetnosti.
Mlada dizajnerica Sanja Dujmović, ovog puta inspiraciju je pronašla u osjećaju stvaranja i iščekivanja nečeg novog, onog što donose prve kiše i hladniji jesenski dani.
„Jesen za mene uvijek označava novi početak i priliku da unesem svježu, pozitivnu energiju u sve što radim. Ova sezona me inspirirala da kroz novu kolekciju prenesem taj osjećaj promjene i topline, koristeći bogatije boje i ugodnije materijale. Iako su naše haljine oduvijek bile sinonim za posebne prilike, u ovoj kolekciji željela sam dodatno naglasiti njihovu nosivost, ostajući i dalje vjerna našoj romantičnoj estetici.“ – izjavila je osnivačica brenda La jupe.
Boje, teksture i modeli stvoreni za jesen
Iako nenametljivi koloriti imaju status klasika u jesensko - zimskoj sezoni, uvijek nas iznova iznenadi lepeza njihove raskoši. Upravo zemljane jesenske boje - boja vina, čokolade i lješnjaka te petrolej zelena protežu se cijelom novom kolekcijom. Precizno definirane siluete, kvalitetne tkanine i bogati detalji čipke – detalji koji su postali prepoznatljiv pečat ovog brenda, odražavaju jedinstvenost svakog pojedinog modela.
Ono što ovu kolekciju čini drugačijom od dosadašnjih jest njihova nosivost, praktičnost i prilagodljivost modela. Haljine su dizajnirane za različite prigode, bilo da se radi o neformalnom druženju, poslovnom sastanku ili romantičnoj večeri. Za favorita se već nametnula elegantna smeđa haljina u dvije nijanse – čokoladnoj i boji tamnog lješnjaka.
Još jedan potpis brenda La jupe svakako su i pastelni tonovi koji su bili nezaobilazni i u ovoj jesenskoj kolekciji. Znamo da će ove haljine unijeti posebnu dozu energije i nježnosti u svaki dan nadolazeće sezone.
Za ljubiteljice klasike tu je i nezaobilazna "mala crna haljina", idealna za nadolazeće koktel zabave i svečane prigode.
Cjelokupna jesenska kolekcija premijerno je dostupna u novootvorenom modnom utočištu Zagreba, La Jupe showroomu na adresi Karinska 2. Otvoren početkom godine, showroom je vrlo brzo postao omiljena destinacija za sve ljubitelje profinjenosti i jedinstvenog dizajna. Kako bi se svakom posjetitelju osigurao personaliziran pristup, posjet je potrebno unaprijed dogovoriti putem e-maila: [email protected].
* * *
Foto: Karmen Poznić Božić
TEKST: Emina Smaka
Talijanski modni dizajner Giorgio Armani preminuo je danas, ostavljajući za sobom nasljeđe koje je redefinisalo mušku eleganciju i modnu industriju.
Sa 91 godinom, Il Signor Armani, kako su ga s poštovanjem nazivali, kreirao je carstvo koje je iz malih početaka 1975. godine izraslo u globalni fenomen vrijedan milijarde dolara.
U čast čovjeka koji je revolucionalizovao način na koji se oblačimo, prisjećamo se 4 trenutka koji su zauvijek promijenili tok mode.
1. "American Gigolo": Rođenje modne ikone
Silueta koja je debitovala u filmu "American Gigolo" iz 1980. godine sa Richardom Gerom ustanovila je Armanija kao vrlo traženog dizajnera za crvene tepihe. Ova kolaboracija nije samo lansirala Gereovu karijeru, već je stvorila novu definiciju muške elegancije.
Armanijev meki, nestrukturirani pristup krojenju oličavao je bezbrižni, ležerni stil života južne Kalifornije.
Revolucionaran za to vrijeme, Armani je uklonio podstavljene dijelove i podloge iz svojih jakni, preferirajući laka, prirodna vlakna poput pamuka i lana.
Sa "American Gigolo" kreirao je narativ za modu, svoju modu. Ovaj film je establirao brand Armani i to ne samo na godine koje dolaze, već zauvijek.
2. Osvajanje Wall Streeta: Odijela za novu elitu
Dok su se 1980-e razvijale, Armanijev pristup odijelu postajao je uniforma nove korporativne elite. U 1975. godini, prvoj godini poslovanja, Giorgio Armani kuća ostvarila je 14.000 dolara prodaje, sljedeću godinu donijela je 90.000 dolara. Do 1981. godine, prodaja kompanije bila je 135 miliona dolara.
3. Crveni tepih: Glamur Hollywooda
Armanijev prvi crveni tepih moment nastao je 1978. godine kada je Diane Keaton nosila njegov smeđi sako sa prugastom suknjom primajući Oscar za "Annie Hall", označavajući početak nove ere crvenog tepiha. Ovaj trenutak pratio je kultni androgeni broj Julije Roberts na Zlatnom Globusu 1990. godine, oversized sivi sako sa visokim pantalonama i bijelom košuljom iz muške kolekcije, redefinišući način na koji se žene mogu oblačiti za svečane prilike.
Cate Blanchett, Anne Hathaway i Lady Gaga nastavile su ovu tradiciju kroz godine, svaka donoseći svoj stil u interpretaciji dizajnerove elegantne estetike, dok je Armanijev kultni pantsuit postao favorit holivudskih zvijezda poput Zendaye, potvrđujući da njegova vizija elegancije nikad ne izlazi iz mode.
4. Vječno nasljeđe
Giorgio Armani nije samo kreirao odjeću, kreirao je viziju moderne elegancije koja je nadživjela trendove i generacije. Njegov pristup koji je kombinovao italijansku sofisticiranost sa praktičnošću moderne epohe promijenio je način na koji se oblačimo za posao, spektakle i svakodnevni život.
U godinama koje dolaze, dok se modna industrija prilagođava gubitku jednog od svojih najvećih vizionara, Armanijevo nasljeđe ostat će živo kroz nebrojene kolekcije, filmove i trenutke koji su definisali stil čitavog vijeka.
Il Signor Armani je otišao, ali njegova elegantan vizija ostat će vječna.
Naslovna fotografija: @giorgioarmani
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!