TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 12.9.2024.

Predstavlja li i vama početak jeseni na neki način i početak nove godine?


S dolaskom hladnijih dana i neodoljive palete zagasitih tonova koji okupaju jesen, dolazi i želja za novim početcima, u svakodnevicu stiže nova energija, a u naše ormare kolekcije koje odražavaju ovu šarmantnu sezonu.

Svi tonovi zelene, raskošne nijanse smeđe i vječno trendy boja vina osvajaju našu garderobu. Upravo ti tonovi definiraju i novu kolekciju domaćeg brenda La jupe iza kojeg se kriju bajkovite haljine dizajnerice Sanje Dujmović.




Automne d’Amour jedan je od novih početaka modnog brenda La jupe, a jedna magična haljina u boji čokolade, koja je it nijansa sezone, komad je koji je osvojio sve modne insajderice. Jedan od naših favorita je i haljina u petrolej zelenom tonu koja je istinski statement piece kakav svaka fashionistica treba imati u ormaru. Što se još našlo u novoj kolekciji, otkrivamo u nastavku.




Unikatnost i autentičnost u svakoj novoj kolekciji

Kroz desetljeće nastanka, brend La jupe postao je prepoznatljiv po svojim jedinstvenim, ručno rađenim haljinama, koje unose dašak glamura, profinjenosti i pariškog duha u svaku priliku za koju ih izaberemo nositi. Kolekcija Automne d’Amour nastavak je stvaranja upravo takve ljepote umjetnosti.




Mlada dizajnerica Sanja Dujmović, ovog puta inspiraciju je pronašla u osjećaju stvaranja i iščekivanja nečeg novog, onog što donose prve kiše i hladniji jesenski dani.

„Jesen za mene uvijek označava novi početak i priliku da unesem svježu, pozitivnu energiju u sve što radim. Ova sezona me inspirirala da kroz novu kolekciju prenesem taj osjećaj promjene i topline, koristeći bogatije boje i ugodnije materijale. Iako su naše haljine oduvijek bile sinonim za posebne prilike, u ovoj kolekciji željela sam dodatno naglasiti njihovu nosivost, ostajući i dalje vjerna našoj romantičnoj estetici.“izjavila je osnivačica brenda La jupe. 




Boje, teksture i modeli stvoreni za jesen

Iako nenametljivi koloriti imaju status klasika u jesensko - zimskoj sezoni, uvijek nas iznova iznenadi lepeza njihove raskoši. Upravo zemljane jesenske boje - boja vina, čokolade i lješnjaka te petrolej zelena protežu se cijelom novom kolekcijom. Precizno definirane siluete, kvalitetne tkanine i bogati detalji čipke – detalji koji su postali prepoznatljiv pečat ovog brenda, odražavaju jedinstvenost svakog pojedinog modela.




Ono što ovu kolekciju čini drugačijom od dosadašnjih jest njihova nosivost, praktičnost i prilagodljivost modela. Haljine su dizajnirane za različite prigode, bilo da se radi o neformalnom druženju, poslovnom sastanku ili romantičnoj večeri. Za favorita se već nametnula elegantna smeđa haljina u dvije nijanse – čokoladnoj i boji tamnog lješnjaka.

Još jedan potpis brenda La jupe svakako su i pastelni tonovi koji su bili nezaobilazni i u ovoj jesenskoj kolekciji. Znamo da će ove haljine unijeti posebnu dozu energije i nježnosti u svaki dan nadolazeće sezone.




Za ljubiteljice klasike tu je i nezaobilazna "mala crna haljina", idealna za nadolazeće koktel zabave i svečane prigode.




Cjelokupna jesenska kolekcija premijerno je dostupna u novootvorenom modnom utočištu Zagreba, La Jupe showroomu na adresi Karinska 2. Otvoren početkom godine, showroom je vrlo brzo postao omiljena destinacija za sve ljubitelje profinjenosti i jedinstvenog dizajna. Kako bi se svakom posjetitelju osigurao personaliziran pristup, posjet je potrebno unaprijed dogovoriti putem e-maila: [email protected].

* * *
Foto: Karmen Poznić Božić


Bonjour

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

TEKST: Ada Ćeremida

Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje Iz viška u vrijednost: Zavirujemo iza novog bh. brenda koji se već rasprodaje

Zamislite da hodate sarajevskim ulicama i na sebi nosite jaknu koja je jučer bila otpad u tekstilnim fabrikama, a danas nosi broj 07/10. Šta ovo znači?

U gradu koji rijetko slavi modu na ovaj način, pojavio se projekat koji ne govori o “održivosti” nego je živi.

Eterna, novi bh. brend kreiran iz viška, a napravljen da traje koji je prije dva dana eksplodirao na OREA Art Marketu u Domu mladih i već nestaje s online polica.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_13

Kako iz sarajevskog otpada nastaje moda koja traje vječno?  

Amila Hrustić, kreativna direktorica i dizajnerica Aleksandra Lovrić odlučile su uraditi ono što industrija izbjegava, umjesto novih materijala uzele su viškove tekstila od modnih kuća Inside by Ećo, Bontexa, Empressa, Treehane i dizajnera Marka Fehera i od njih stvorile unikatne komade.

Ručno rađeni, numerisani i limitirani na samo 10 primjeraka. Kada nestanu, gotovo je. Nema reprinta, nema “iduće sezone”.

„Htjeli smo da svaki komad ima broj, kao umjetničko djelo. Kada kupite 04/10, znate da vas samo devet ljudi na svijetu dijeli taj komad“, rekla je Amila.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_6
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_8

Crvena nit koja sve povezuje

Fotografkinja Aida Redžepagić snimila je kolekciju u gdje crvena nit izgleda gotovo živa, kao da pulsira kroz šavove. Armin Karalić iz Métier studija snimio je lifestyle kadrove na krovu Sarajeva pri zalasku sunca sa jaknama koje izgledaju kao da su oduvijek bile vaše.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_11
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3

Za finalni izgled brinuli su vizažistkinja Renata Ponjević, stilistica Gordana Gasha Miladinović i umjetnik i scenograf Armin Ćosić, sve lokalno, sve Sarajevo.

Prije samog lansiranja brenda, 50 djece iz OŠ Grbavica II učestvovalo je na radionicama o reciklaži kroz modu. Dok mi skrolamo feed, oni već znaju da jakna može imati drugi život.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_9
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_5
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_2

Dva komada, bez trunke viška  

U kolekciji su samo dva komada i nijedan centimetar viška. Prvi, košulja, oversized kroja u bijeloj ili krem nijansi, nosi crvenu nit koja od ovratnika do manžetne djeluje kao potpis. 

Može se nositi preko haljine, ispod kaputa ili samostalno, izgleda luksuzno, a planeti nije uzela ni metar nove tkanine. 

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_110
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b2
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b4
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_19

Drugi, jakna, sastavljena je od šest različitih viškova, patchwork koji svaku čini jedinstvenom, s asimetričnim džepovima i skrivenim zatvaračem. Kada je obučete, imate osjećaj da na sebi nosite arhivu bh. tekstilne industrije.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_16
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b3
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_14

Bosna i Hercegovina nema industriju koja podržava male brendove, ali možda upravo zato ovakvi projekti nastaju iz tvrdoglave potrebe da se pokaže da je drugačiji sistem moguć.

Ovdje se održivost ne koristi kao marketinška riječ. Ona je doslovna: sve je napravljeno lokalno, od ostataka, ručno, u malim serijama. U tom smislu, ovaj brend ne pokušava “spasiti svijet” ali pokušava popraviti mali dio sistema.

Kao da poručuje, ako se promjena ne može dogoditi globalno, može barem početi ovdje, u jednoj radionici, među krojnim stolovima, u gradu koji još uvijek vjeruje u ruke koje stvaraju.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_15
eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_b5

Svaki broj nosi priču o deset komada koji su preživjeli sistem, o ljudima koji su odlučili da sporije nije slabije, nego smislenije. Dok fast fashion zatrpava sam sebe, Eterna iz njih izvlači fragmente i pretvara ih u komade koji diše lokalno, ali govori jezikom svijeta.

Za one koji su umorni od stvari koje traju tri mjeseca, ovo je podsjetnik da pažnja može biti luksuz. A ako vam se posreći i dobijete broj 01/10, znajte da ste u vlasništvu nečega što se više neće ponoviti.

eterna_orea_sarajevo_bonjour_ba_18

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: Aida Redžepagić, Armin Karalić
Kreativni Direktor: Amila Hrustić 
 Dizajner: Aleksandra Lovrić 
 Brending i Strategija : Leyla Mattison za Beyond Agency 
 Produkcija: Sugar on Top 
 Kosa i Make-up: Renata Ponjević 
 Stajling: Gordana Gasha Miladinović 
 Scenografija: Armin Ćosić 
 Lokacija: Metier Studio, Sarajevo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!