TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 19.6.2017.
Ukoliko uzmete u obzir da se svake minute u svijetu proda 17 Lush kugli za kupanje, jasno je zašto smo i sami željeli isprobati ove mirisne kuglice koje imaju sjajan učinak na našu kožu, ali i duh, zahvaljujući svojim sastojcima.
Prve Lush mirisne bombe nastale su još 1988.godine, kada je suosnivač kompanije želio predstaviti prirodnu, mirisnu i hranjivu alternativu tadašnjim sredstvima za tuširanje. Ubaciti ih možete u hladnu ili toplu vodu, nakon čega ona 'eksplodira', vodu oboji u neku od duginih nijansi i priušti vam hranjivu i mirisnu kupku. Courtney Love, Leonardo Dicaprio, Julia Roberts i Johnny Depp također su priznali da su veliki ljubitelji ovih kupki, a u nastavku smo izdvojili neke od njihovih najprodavanijih kugla za kupanje. Idealno društvo nakon napornog radnog dana.
#1Lush Twilight Bath Bomb
S uljem lavande, ova kupka opustiti će vas i pomoći vam da brže zaspete.
#2 Lush Big Blue bomb
Za sve one željne dubinskog, morskog užitka, ova kupka koja sadrži morsku sol i alge omekšat će i zagladiti kožu, ulje lavande pomoći će da brige ostavite za sutra, a eterično ulje limuna potaknut će vašu maštu…
#3 Lush Lava Lamp bomb
Eterično ulje sicilijanske mandarine, ulje klementine te apsolut cvijeta naranče pružaju osvježenje, a organski Fair Trade kakao maslac pobrinut će se da iz kade izađete meki i glatki.
#4 Lush The Experimenter bomb
Ova kugla pretvara se u nešto drugačiji vlastiti filmski uradak u kadi uz živopisne boje, pucketave bombone i ohrabrujuću FairTrade vaniliju u glavnoj ulozi.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: Monika Andrić i Enida Kajević za Bonjour.ba
Šta dobijete kada spojite najnježnije tkanine, dozu kreativnosti i veče poezije? Pidžama party koji se ne propušta.
Alma Ras je predstavila svoju novu kolekciju pidžama kroz ekskluzivno večernje druženje održano u toplom ambijentu Alma Ras HQ.
U svijetu gdje moda spava samo kad sanjari, Bonjour i Alma Ras su zajedno probudili jedno sasvim posebno veče. Onu vrstu večeri u kojoj pidžame postaju manifest stila, udobnosti i nježnosti.
Ovo je bio još jedan u nizu Bonjour.boutique događaja koje realizujemo s domaćim bh. brendovima, uvijek na neočekivanim lokacijama i uz neočekivana iskustva. Veče koje iznenadi, zagrli i ostane u pamćenju baš kao pidžama koja miriše na udobnost.
Prva nota večeri bila je topla dobrodošlica Ane Ćavar, vlasnice i direktorice Bonjour.ba i Mervane Muhović, PR i marketing specijalistice Alma Ras, koja je uvela uzvanice u atmosferu koju ćemo dugo pamtiti.
Večer je započela elegantno uz vina Fina Vina, gdje su zvanice uz čašu prosecca, bijelog ili crnog vina, uživale u prvim neformalnim trenucima večeri.
U središtu večeri nalazio se kreativni kutak, dugi stolovi ukrašeni Bonjour jastucima i mirisnim aranžmanima krili su posebno iznenađenje, a svaka zvanica dobila je priliku da kreira vlastitu pidžamu.
Bez pravila, bez ograničenja samo skice, bojice, dugmići, čipkice i uzorci materijala u najnježnijim nijansama. Prostor je odjednom postao mjesto igre, mašte i tihe radosti trenutak u kojem su telefoni pali u drugi plan, a dizajn preuzeo glavnu ulogu.
Uslijedilo je spontano prepuštanje bojama, teksturama i osjećajima.
Naravno da smo pripremili i photo wall ali ne klasičan, već u prepoznatljivom Bonjour x Alma Ras stilu. Poput backstagea modne radionice, kutak je uključivao šivaću mašinu, moodboarde s inspiracijom, elemente iz Alma Ras arhive i pažljivo odabrane detalje koji su zajedno pričali vizualnu priču o brendu.
A da, i da Instagram dobije svojih pet minuta jer ovaj photo wall je stvoren za klik.
Nakon toga, gošće su pozvane u Alma Ras studio, gdje ih je dočekala nova kolekcija pidžama. U intimnoj atmosferi, među mekim tkaninama i pastelnim nijansama kolekcije, pažljivo raspoređena s personaliziranim comp cards na svakom komadu, koje su otkrivale koji je model odabran baš za njih.
Ana Ćavar, Ajla Selimović i Ajna Delić su su bile dio modne priče kroz Tara liniju stvorenu za trenutke nježnosti, s udobnim širim krojevima i bojama koje odišu toplinom i nostalgijom.
Aria linija, pastelna i razigrana, osmišljena za mlade žene koje prate trendove i vole osjećaj slobode u pokretu, savršeno je pristajala Magdaleni Paradžik, Zerini Suyabatmaz i Edi Bukvić.
Hana Zrno i Iman Karović sa Majom Topčagić su utjelovile duh Vanesa linije u kojoj se klasični pamuk susreće s modernim mogućnostima kombinovanja, dozvoljavajući slobodu stila i ličnog izraza.
Dejana Rošuljas zajedno s Merimom Ikanović odabrane su za liniju Helena. Kombinaciju bezvremenskih krojeva i nježnih boja poput ružičaste i breskve, uz elegantne čipkaste detalje i meki frotir ogrtač. Njihov izgled bio je utjelovljenje opuštene elegancije.
Amila Terzimehić, Eda Bukvić, Nikolina Šabljić i Ema Bašić Poljak ponijele su Iris liniju izrađenu od luksuznog modala, prozračnu i podatnu, s nježnim čipkastim akcentima i osjećajem koji ostaje na koži i nakon nošenja.
Nova kolekcija Alma Ras za sezonu proljeće/ljeto 2025. donosi raskoš linija koje odgovaraju svim generacijama i stilskim afinitetima. Aria poziva na igru pastelnim bojama i modernim krojevima, dok Vanesa pruža slobodu kombinovanja kroz mix & match principe.
Iris je tu za ljubiteljice suptilne elegancije u dodiru s kožom, a Tara nježno grli one kojima je udobnost na prvom mjestu.
Helena donosi balansom profinjenosti i praktičnosti, dok Fiona savršeno odgovara svakodnevnim ritualima žena koje žele izgledati skladno i osjećati se slobodno. Linda osvježava ljetne noći laganom viskozom.
Na spratu uz spiralne stepenice, gošće su se prepustile opuštenom druženju u kutku uređenom za uživanje. Oversized XO igra s drvenim kockicama, lagani catering i smijeh u zraku. Sve je stvaralo atmosferu bez pritiska, ali s puno pažnje na detalj.
U toj zoni uživanja, gosti su imali priliku degustirati pažljivo odabrana vina: Prosecco One&Only Rosé kao lagani uvod u večer,
Pink Punk rosé vino iz Chichateau radionice hrabro, vibrantno, s karakterom, zatim elegantnu Ribollu iz vinarije Marjan Simčič,
i bogati Cabernet Sauvignon vinarije Zanut.
A onda, tiho i bez najave, pjesnik Josip Milanović, poznat pod umjetničkim imenom Pisoj, izveo je recital iz svoje zbirke poezije „Gromoglasni šapat“. Bio je to trenutak koji je večeri dao emocionalni crescendo, iznenađenje koje je bilo gotovo filmski.
Poezija u pidžamama? Apsolutno da.
Na kraju večeri, svaka gošća je ponijela pažljivo upakovan poklon. Naravno u pitanju je Alma Ras pidžama i nježan cvijet s porukom: ,, Smbol ljepote u detalju, pažnji i osjećaju koji traje!'' .
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!