TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 5.7.2012.

I što nose na tjednu mode     Činjenica da na jednom mjestu raskošne kreacije izlažu Chanel, Valentino, Maison Martin Margiela, Jean Paul Gaultier, Givency, Armani, Versace, Giambattista Valli, Elie Saab, a od ove godine i Ulyana Sergeenko je itekako dobar razlog da se za ovu modnu poslasticu uvijek traži karta više. Naime, couture tjedan mode obično obilježavaju metri i metri svile

O talentu i odličnim kreacijama dizajnera možete vidjeti ovdje, a ovoga puta ćemo se okrenuti na ono što smo vidjeli ispred piste, točnije u prvim redovima. Najviše pozornosti su privlačile dame koje su već neko vrijeme omiljena meta street style fotografa. Anna Dello Russo nas i dalje oduševljava otkačenim kreacijama, Oliva  je u skladu s posljednjim trendovima nosila peplum kroj, kožne hlače, čipkastu haljinu i cipele s kapicom, a najdraže Ruskinje: Elena Perminova, Ulyana Sergeenko i Miroslava Duma su bile neodoljive u svojim interpretacijama posljednjih trendova. Miroslava je izgledala odlično u dugoj sivoj jakni od tvida tijekom Chanel revije, Elena nas je oduševila u dugoj nude haljini koja je u dnu ukrašena cvjetnim aplikacijama, a Ulyana u crnoj kombinaciji na Jean Paul Gaultier reviji. Novi hit par su svakako Kim Kardashian i Kanye West, a tko je još pohodio tjedan mode, pogledajte u nastavku.


{gallery}lipanj_dvanaest/couture_front{/gallery} 

D.P.
Foto: telegraph.co.uk, zimbio.com


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!