TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 27.8.2010.

Darujemo torbu za školu iz Guru modne linijeŠkolske hodnike će za koji dan preplaviti učenici željni novih iskustava i znanja, a knjižara Osvit-M se pobrinula da prvi dan nastave dočekaju spremni, jer jednoj našoj čitateljici će uljepšati početak školske 2010./11. godine tako što će ju darovati atraktivnom školskom torbom. Svijetloplava torba proizvođača Cartorama iz Guru modne linije će vjerujemo

 

 

Ova nagradna igra taje do četvrtka 02.09.2010., a kako biste u njoj sudjelovali dovoljno je da nam pošaljete svoje podatke s kontakt brojem na e-mail adresu [email protected]., a ime sretne dobitnice će biti objavljeno u petak 03.09.2010., i već isti dan će dobitnica moći podignuti svoju nagradu.

 

 

Image

 

Sretno!

Knjižara Osvit-M & ModaMo.info


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!