TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 6.11.2023.
Kolekcija "Gracious but Fierce" je posebna po mnogo čemu, a prvenstveno po tome što je upravo to slogan brenda KAUR i snažna poruka koju od prvog dana želi da podijeli sa svim ženama.
Žena je njihova najveća inspiracija i vjeruju da su žene te koje će zaista donijeti promjene, ali onda kada spoznaju istinski kakva snaga i moć leži u njima samima.

"Gracious but Fierce je priča o dualnoj prirodi svake žene. Priča o kvalitetama koje posjeduje svaka od nas i koje su međusobno isprepletene i ne postoje jedne bez drugih. Naša moć leži u tome da spoznamo obje strane sebe. Jedna naša strana je GRACIOUS. To je dio nas koji je nježan, suptilan, mekan, lagan, njegujući i kao što sama riječ kaže, to je ta naša gracioznost. Drugi dio nas je FIERCE. Mi smo isto toliko i snažne, hrabre i moćne. To je ona snaga koju kada spoznamo, može da učini čuda." - rekle su dizajnerice brenda KAUR.

Potpune smo kada sebi dozvolimo i jedno i drugo. Mi smo potpune kada prigrlimo ovu dualnost i učinimo je našim najvećim resursom. Cilj kolekcije je stvoriti basic, udobne i lijepe komade odjeće koje možemo nositi u gradu ili na svoj omiljeni yoga čas ili trening.
"Ono što je bitno naglasiti i što smo željele predstaviti sa novom kolekcijom jeste jedan loungewear, odnosno yogawear koji smo željele dugo da dizajniramo i donesemo na tržište. Ovaj yogawear je nosiv jer su krojevi prilagođeni praksi i ono što je najbitnije, za razliku od odjeće koja već postoji na tržištu, KAUR yogawear je izrađen od najfinijeg, najmekanijeg prirodnog materijala." - dodaje KAUR tim.



U novoj kolekciji, odabrani su prirodni materijali, da bismo u njima bile spremne za pokret!
"Brinemo o tome šta ti dodiruje kožu. Brinemo o tome šta vraćamo Majci Zemlji. Zato koristimo isključivo prirodne tkanine od pamuka, viskoze i Lyocell-a. Potekle od biljki, nježne i koje dozvoljavaju koži da diše i koje su svilenkaste na dodir. Ovu kolekciju čini kvalitetni pamuk i viskoza sa daškom elastina kako bi pokret bio lagodniji i slobodniji." - objasnile su dizajnerice kolekcije za Bonjour.ba.

Odabrane boje za kolekciju su basic, ali su isto tako nježne i smjele. Sve zavisi da li želiš da istakneš svoju ‘gracious’ ili ‘fierce’ stranu ili pak obje. "Volimo da kažemo za našu odjeću da je to ljubav na prvi dodir." - kažu dizajnerice.
Novu kolekciju čini set donjeg i gornjeg dijela trenerke koji se mogu nositi zajedno kao komplet ili u kombinaciji boja po svojoj želji. Kroj koji KAUR brend bira je uvijek takav da odgovara većini žena, bilo da nosimo XS ili XL veličinu jer svojim dizajnom i krojevima ne vole ograničavati kupce.
"Najbitnije nam je da se žena lijepo osjeća sa sobom kada nosi KAUR. U kolekciji se još mogu naći preudobne viskozne majice dugih rukava sa suptilnim, ali atraktivnim izrezom na leđima, također su tu majice kratkih rukava od nježnog pamuka koja se mora naći u svakom ormaru. Ove godine smo ponovile naše duge haljine sa pojasom i prorezima jer su zaista pokazale kao jedan vječni komad u ormaru svake žene." - rekle su nam dizajnerice.


Ono na šta je tim posebno ponosan i što ih čini jedinstvenim je KAUR Yoga bag. Statment piece koji je jedinstven u svijetu yogawear-a. Dizajniran je tako da će stići od yoga prakse do poslovnog sastanka. Konstanto rade na unapređivanju modela. Tako, yoga bag ima odjeljak za laptop, neseser kao i džep za ključeve, mobitele i svu onu siću koju svaka žena nosi u svojoj torbi.
Zaista je torba za svakodnevne potrebe i specifična jer sa vanjske strane ima gurtne kroz koje možete provući svoju yoga prostirku ili pak jaknu tako da su vam ruke slobodne. Torbe su dostupne u četiri karakteristične boje i napravljene su od izuzetno robusnog i izdržljivog materijala.



"Kroz yogu se stvorila jedna snažna zajednica kod nas i zbog toga smo sa ovim slikanjem pozvale da nam budu modeli žene sa kojima njegujemo tu našu zajednicu već godinama. Sa ovim ženama planiramo i još puno toga da učinimo za našu zajednicu i svaka od njih je zaista ‘Gracious but Fierce’. Hvala Inesi, Dunji i Amini koje su dio naše priče od samog početka.
Zahvalne smo da imamo podršku od nevjerovatnih žena. Ništa ne bi bilo isto da nema naše čarobnice, fotografkinje i prvenstveno umjetnice Mune Nazak iza objektiva, i ona je tu iza svake naše kolekcije, pa tako i ove. Žena je koja je dala svoj osobni i prepoznatljiv pečat ovom brendu i mi smo joj neizmjerno zahvalne." - otkriva KAUR tim za Bonjour.



"Sa ovom kolekcijom te pozivamo da ti vidiš u sebi da si ‘Gracious but Fierce’, da to osjetiš u sebi i da izgovoriš tu afirmaciju kada god posumnjaš u sebe." - rekle su dizajnerice svim budućim vlasnicama KAUR odjevnih komada.

Nemojte se bojati biti ‘Gracious but Fierce’. To si ti. To smo sve mi.

* * *
Foto: Muna Nazak
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!