TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 2.7.2011.
Donosimo fotografije s vjenčanja poznatog modela Napokon se održalo drugo najisčekivanije vjenčanje godine (kraljevsko je ipak teško nadmašiti).Jučer ujutro Kate Moss i Jamie Hince svoje sudbonosno da su rekli u Southropu u Engleskoj. Kate je do crkve došla sa svojom kćeri Lilom Grace koja je nosila haljinu Stelle McCartney i ocem u luksuznom Rolls Royce automobilu.
Nakon što je Kate izašla iz auta, sve prisutne je osvojila u svojoj romantično-hippie vjenčanici s šljokicama koja je rad Johna Galliana. U ruci je imala bijeli buket, a nije zaostao ni veo koji je Kate nosila na raspuštenu kosu. Najbolji dodatak cijeloga dana bio joj je muž kojega nije ispuštala iz ruku.
Poznati model još je jedanput ostao dosljedan sebi počevši od izbora haljine, dizajnera i frizure. Kate nije skidala osmijeh s lica, a mali dio njenog vjenčanja, pogledajte na fotografijama.
{gallery}lipanj_jedanaest/kate_vjencanje{/gallery}
D.P.
Foto: Getty
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!