TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 13.9.2021.
Visoke temperature sada su daleko iza nas, a početak jeseni označava savršeno vrijeme za nove životne trenutke koji će obogatiti svaki aspekt našeg života i označiti novi početak.
Jesen kao godišnje doba zasigurno mijenja našu svakodnevnu rutinu sa svojim svježim jutrima, ranim večerima i pokojom kapljicom kiše, ali sada je došao red i na najdražu transformaciju, onu unutar naših ormara.
Ove godine, modni brendovi, su se potrudili ponuditi raskošne modne priče koje naglašavaju ljepotu žene, kombinirajući efektne komade, zagasitih metalik boja, jednostavnost i eleganciju bezvremenskih klasika.

Hladnije vrijeme od nas traži slojevitost, a samim time i kreativnost u odijevanju koja se vrlo lako postiže korištenjem grubljih tekstura, pastelnim bojama te toplim pletivom.

Naravno, ne treba zaboraviti ni na jesenske klasike poput kaputića, košulja, dolčevita i plavih traperica koji će Vam zasigurno pomoći u jednostavnom kreiranju dnevnih outfita.

Prošlog vikenda je u Concept storeu Kate be love predstavljena nova kolekcija talijanske modne kuće Silvian Heach koja ove sezone donosi baš sve što zapravo želimo nositi ove jeseni.


Osim najpoželjnijih trendova i efektnih komada, jesenska kolekcija istaknula je odlične kombinacije koje ćemo, poželjeti posuditi ravno s modne piste.


Prekrasno ozračje, inspirirano talijanskim Caprijem, poslužilo je kao idealna kulisa ovom druženju dok je DJ sjajno spojio glazbu i modu te zabavio uzvanike.





Nova kolekcija trenutno je dostupna ekskluzivno u poslovnici na adresi Splitska 2, Metković, dok u webshop www.kate.hr stiže krajem idućeg tjedna. Dašak atmosfere sa druženja otkrijte u nastavku.







***
Naslovna fotografija: Promo
Tekst: Bonjour.ba/Promotivni članak
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!