TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.1.2021.

Na adresi Kneza Domagoja 2/1 u Metkoviću nalazi se dućan koji osim modernim i toplim interijerom, pažnju privlači i ponudom brendova koje ćete naći na njihovim policama.

Katarina Bulum je vješto spojila artikle svjetskih modnih kuća i domaćih dizajnera pokazujući šarolikost različitih modnih stilova i modnih rješenja. Katarina nam je otkrila kako je započela cijela avantura, kao i koji su artikli njen trenutni favorit. 

Osim u trgovini, ponudu brenda možete istražiti, ali i kupovati online klikom OVDJE.

Koliko je trebalo hrabrosti da započneš priču kao što je Kate be love? Što ti je bila inspiracija, ali i nit vodilja za pokretanje concept storea ovog tipa?

Sanjala sam mnogo i još uvijek sanjam. Sanjalica u meni svakodnevno sanja, no realist u meni ostvaruje. Od samog početka imala sam jasnu viziju što želim postići i kakav dućan želim imati. Klijenticama sam pristupala iskreno i otvoreno i mislim da je to jedna od stvari zbog koje mi se ljudi i vraćaju. Uz iskrenu komunikaciju s klijentima, više od svega bio mi je važno da je sve što radimo bude na visokom nivou te da budemo prepoznati po vrhunskoj usluzi koju pružamo i vrhunskim brendovima s kojima surađujemo. Zahvalna sam na svakom iskustvu rada za druge. Svakom šefu, kolegi, potencijalnom suradniku. Svi su mi oni otkrili na svoj način da sam u stanju raditi za druge, no da je moj put, onaj put kojim se rjeđe ide. Sve to ne bi bilo moguće bez moje obitelji koja me u svakome trenutku podupirala. Svakako bi nadodala da je posvećenost, dosljednost i ljubav za ono što radimo ključ ispunjenosti – dakle i uspjeha.



Tko čini tvoj tim?

Moj tim je u potpunosti zasnovan na mojoj obitelji i prijateljima, to je mali krug velikih ljudi koji su mi u svakome trenutku na raspolaganju. Međusobno se podupiremo i radujemo našim uspjesima, kojih je svakim danom sve više. Ljubav i poštovanje, uz visoke standarde zasigurno su temelj svake naše priče i kampanje kojima želimo donijeti pozitivu svakoj našoj klijentici. O tome zasigurno govori i naš Instagram @kate_be_love koji je u manje od dvije godine dosegnuo preko 12.000 pratitelja. 
 

Koje brendove možemo pronaći u vašoj ponudi? Kako započinje vaša suradnja s domaćim brendovima?

Od prvog dana ulaska u posao vodim se pozitivnim razmišljanjem i vjerujem da sam imala veliku sreću upoznati divne ljude koji su me podržali i moj san pretvorili u stvarnost. Priču sam pokrenula prije dvije godine sa svjetskim brendovima Silvian Heach, Versace Jeans Couture, Cluse i Furla što je izazvalo veliku pažnju u ovom kraju. Ipak, moja vizija je bila potpuna tek kad sam se uključila u kampanju #kupujmohrvatsko i uvrstila mlade hrvatske dizajnere Larie, Anovi, Becha i Mi alma u moju ponudu promovirajući hrvatsko poduzetništvo. Kako sam i sama poduzetnica znam kako nije lako pokrenuti vlastiti posao i ideja o međusobnoj suradnji pokazala se izvrsnim receptom za uspjeh koji sada gradimo zajedno.

Najdraži „komad“ iz aktualne ponude dućana?

Mala crna Versace Jeans Couture torbica… Vjerujem u individualnost i u stil, ne vjerujem u trendove! Mogućnosti kombiniranja ove torbice su nebrojene upravo zbog jednostavnog i pristupačnog dizajna koji može biti uklopljen u razne stilove, od sportskog pa do elegantnog. 

***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Kate be love


Bonjour

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

TEKST: Bonjour.ba/PR

Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog Nova kolekcija brenda iz regije kroz reinterpretaciju narodne nošnje otvara dijalog

U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.

U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.

Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_1
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_2
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13

Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.

Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.

 



Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.

Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_6
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_7
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_8

Zubun kao anti-muzejski objekt

Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.

„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.

Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_4
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_12
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_3
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_5

Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_11
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_9
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_10

Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_14
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_13
vladica_culic_radostan_zbn_bonjour_ba_15

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!