TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 12.1.2021.

Na adresi Kneza Domagoja 2/1 u Metkoviću nalazi se dućan koji osim modernim i toplim interijerom, pažnju privlači i ponudom brendova koje ćete naći na njihovim policama.

Katarina Bulum je vješto spojila artikle svjetskih modnih kuća i domaćih dizajnera pokazujući šarolikost različitih modnih stilova i modnih rješenja. Katarina nam je otkrila kako je započela cijela avantura, kao i koji su artikli njen trenutni favorit. 

Osim u trgovini, ponudu brenda možete istražiti, ali i kupovati online klikom OVDJE.

Koliko je trebalo hrabrosti da započneš priču kao što je Kate be love? Što ti je bila inspiracija, ali i nit vodilja za pokretanje concept storea ovog tipa?

Sanjala sam mnogo i još uvijek sanjam. Sanjalica u meni svakodnevno sanja, no realist u meni ostvaruje. Od samog početka imala sam jasnu viziju što želim postići i kakav dućan želim imati. Klijenticama sam pristupala iskreno i otvoreno i mislim da je to jedna od stvari zbog koje mi se ljudi i vraćaju. Uz iskrenu komunikaciju s klijentima, više od svega bio mi je važno da je sve što radimo bude na visokom nivou te da budemo prepoznati po vrhunskoj usluzi koju pružamo i vrhunskim brendovima s kojima surađujemo. Zahvalna sam na svakom iskustvu rada za druge. Svakom šefu, kolegi, potencijalnom suradniku. Svi su mi oni otkrili na svoj način da sam u stanju raditi za druge, no da je moj put, onaj put kojim se rjeđe ide. Sve to ne bi bilo moguće bez moje obitelji koja me u svakome trenutku podupirala. Svakako bi nadodala da je posvećenost, dosljednost i ljubav za ono što radimo ključ ispunjenosti – dakle i uspjeha.



Tko čini tvoj tim?

Moj tim je u potpunosti zasnovan na mojoj obitelji i prijateljima, to je mali krug velikih ljudi koji su mi u svakome trenutku na raspolaganju. Međusobno se podupiremo i radujemo našim uspjesima, kojih je svakim danom sve više. Ljubav i poštovanje, uz visoke standarde zasigurno su temelj svake naše priče i kampanje kojima želimo donijeti pozitivu svakoj našoj klijentici. O tome zasigurno govori i naš Instagram @kate_be_love koji je u manje od dvije godine dosegnuo preko 12.000 pratitelja. 
 

Koje brendove možemo pronaći u vašoj ponudi? Kako započinje vaša suradnja s domaćim brendovima?

Od prvog dana ulaska u posao vodim se pozitivnim razmišljanjem i vjerujem da sam imala veliku sreću upoznati divne ljude koji su me podržali i moj san pretvorili u stvarnost. Priču sam pokrenula prije dvije godine sa svjetskim brendovima Silvian Heach, Versace Jeans Couture, Cluse i Furla što je izazvalo veliku pažnju u ovom kraju. Ipak, moja vizija je bila potpuna tek kad sam se uključila u kampanju #kupujmohrvatsko i uvrstila mlade hrvatske dizajnere Larie, Anovi, Becha i Mi alma u moju ponudu promovirajući hrvatsko poduzetništvo. Kako sam i sama poduzetnica znam kako nije lako pokrenuti vlastiti posao i ideja o međusobnoj suradnji pokazala se izvrsnim receptom za uspjeh koji sada gradimo zajedno.

Najdraži „komad“ iz aktualne ponude dućana?

Mala crna Versace Jeans Couture torbica… Vjerujem u individualnost i u stil, ne vjerujem u trendove! Mogućnosti kombiniranja ove torbice su nebrojene upravo zbog jednostavnog i pristupačnog dizajna koji može biti uklopljen u razne stilove, od sportskog pa do elegantnog. 

***
Tekst: BONJOUR.ba
Foto: Kate be love


Bonjour

Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

Umorna si – možda ti samo treba “delete”. Umorna si – možda ti samo treba “delete”.

Otvaraš telefon samo da brzo pročitaš poruku. Sekundu kasnije – već si na TikToku. Još jedan video psa koji svira klavir. Smiješno, slatko… i tako poznato.

Stižu notifikacije. Podsjetnici iskaču. Screenshot koji si poslala sebi – za svaki slučaj. Screenshot koji si htjela poslati najboljoj prijateljici – ali nisi. Novi e-mail s naslovom „Posljednja prilika“, koji nikada nećeš otvoriti. A tu je i ona aplikacija koju nisi koristila od 2022. godine. I dalje tiho troši bateriju, prostor, energiju.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks2_bonjour_ba
 

Ne znaš kad je sve to postalo normalno – ali znaš da si umorna. Tvoj um je preopterećen. Tvoj telefon je preopterećen. I – planeta je preopterećena.

Digitalni otpad: Nevidljiv, ali stvaran

Digitalni otpad je stvaran. Tih. Tvrdoglav. I uporan. To su stare poruke, nepročitani mailovi, zaboravljeni dokumenti i fotografije koje si čuvala „za svaki slučaj“.

Ali sve to ne živi samo u tvom telefonu. Živi na serverima širom svijeta koji gutaju energiju, zagrijavaju atmosferu i ostavljaju trag.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks4_bonjour_ba
 

Evo nekoliko primjera koje ne možemo samo „izbrisati“:

  • Svaki mail s privitkom godišnje proizvede oko 10 grama CO₂.

  • 1.000 suvišnih fotografija u cloudu? Kao da mjesec dana gori sijalica 24/7.

  • Automatska ažuriranja aplikacija koje ne koristiš? Troše energiju, bateriju, stvaraju emisije.

Zato, ne radi se samo o uređenom telefonu. Radi se o stvarnom utjecaju na svijet oko nas.

 

nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks3_bonjour_ba
 

Čista umjetnost – ali ne ona iz galerija

Nestlé i ove godine podsjeća da briga o planeti ne mora izgledati spektakularno. Ponekad je dovoljno samo... obrisati.

Znaš ono kad konačno obrišeš stotine nepotrebnih fotki iz galerije, sredite inbox ili izbaciš aplikacije koje ne koristiš? Nema vatrometa. Nema aplauza. Ali osjećaš se lakše. Zrak je čistiji. Glava tiša. Fokus – napokon tvoj.


bonjour_ba_office_01
 


Kako početi? Evo nekoliko digitalnih rituala koje možeš ubaciti u svoju sedmičnu rutinu:

  • Očisti ono što ti više ništa ne znači
    Pet fotki istog outfita. Jelovnik iz dostave. Boarding karta iz 2019. Screenshot tuđeg storyja. Obrisano = oslobođeno.

  • Otkaži ono što te više ne zanima
    Newsletter koji nikad ne otvaraš. Aplikacija koju si skinula iz znatiželje. Push notifikacije koje ti prekidaju misli. Više ti ne trebaju.

  • Daj smisao svom brisanju
    Ne moraš to raditi svaki dan. Ali jednom sedmično? Obavezno. Kao što mijenjaš posteljinu ili stavljaš masku na kosu. Kratko traje, a daje mnogo.

To postaje tvoj mali otpor digitalnom haosu. I tvoj doprinos planeti.


bonjour_ba_office_02
 

Na jesen, kao simboličnu zahvalu svima koji su odlučili da naprave prostor za sebe i planetu, planirana je nova akcija sadnje drveća. U posljednje četiri godine, kroz inicijativu Čista umjetnost, Nestlé je posadio više od 12.500 sadnica. Divno, zar ne?

Zato samo počni. Jedan dan. Jedna mala promjena.  Čista umjetnost počinje brisanjem

I najvažnije – daj sebi 15 minuta bez ekrana.

Samo ti.
Tvoja kava.
Pogled kroz prozor.
Bez skrolanja. Bez zvukova. Bez zahtjeva.

Tih 15 minuta može biti najzdraviji poklon koji si sebi dala ove sedmice.
Bolji nego bilo koja mindfulness aplikacija.

I mnogo, mnogo tiši.


nestle-kampanja-cista-umjetnost-detoks5_bonjour_ba

Foto: pexels.com


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!