Kamo idu bankarstvo i mediji? Doznajte na 8. Weekend Media Festivalu! - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Kamo idu bankarstvo i mediji? Doznajte na 8. Weekend Media Festivalu!

Tekst:

Bonjour.ba

EVENT
23.6.2015.

 Osmi Weekend Media Festival, najveći regionalni festival komunikacija, održat će se ove godine od 24. do 27. rujna u festivalskom prostoru stare Tvornice duhana u Rovinju. Kao i prethodnih godina, svi posjetitelji Weekend Media Festivala mogu očekivati bogat program s brojnim zanimljivim predavanjima, panelima i prezentacijama na temu digitala, medija i marketinga pa sve do ključnih poslovnih tema.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa

„Već osam godina zaredom ovaj trodnevni festival uspješno okuplja vrhunske stručnjake iz područja komunikacija i marketinga. U okruženju dinamičnih promjena na tržištu dovodimo vizionare koji su okrenuti budućnosti i tako pridonosimo stvaranju novih trendova. Kroz sve ove godine Weekend je okupio brojne partnere, goste, kolege i prijatelje, iz medija, marketinga i PR-a i to ne samo iz cijele regije, već i drugih zemalja Europe, pa i iz Amerike. Kako svake godine nastojimo ponuditi nešto novo, možemo najaviti brojna zanimljiva predavanja, provokativne panele, korisne radionice i prezentacije, ali i odličnu zabavu u opuštenoj atmosferi“, najavljuje direktor Weekend Media Festivala Tomo Ricov.


weekend 2015

Tomo Ricov i Nikola Vrdoljak

 

„Prošli smo kriznu sedmu godinu i nastavljamo još jači i bolji punom parom naprijed. Mi u Weekendu ne razmišljamo o krizi, već promjene na tržištu gledamo kao prilike da učimo i dalje se razvijamo. Na stranim tržištima se puno toga zanimljivog događa, jer stalni napredak tehnologije stvara sasvim nove poslovne modele. Razvoj koncepta Internet of Things, prikupljanje i analiza sve veće količine podataka putem mreže pametnih senzora omogućuje bržu transformaciju proizvoda i usluga, što je posebno vidljivo u medijima i bankarstvu. Stoga ćemo i o tome puno govoriti na osmom Weekendu“, ističe Nikola Vrdoljak, direktor programa.
Programmatic je jedan od buzzworda godine. Svi pričaju o tome, a malo ih doista zna o čemu se radi. Iako je u Europi još uvijek u začecima, u SAD-u postaje osnovni pristup zakupu medija. Sve što vas zanima o ovom procesu koji će zauvijek promijeniti način na koji kupujemo medijski prostor objasnit će nam Caspar Schlickum, izvršni direktor tvrtke Xaxis EMEA!
Na Weekend dolazi i Mark Dek, digitalni stručnjak i konzultant specijaliziran za inovacije i provedbu inovativnih procesa, koji je radio za najveće nizozemske banke. Imati ćete priliku na osmom Weekend Media Festivalu saznati njegove šokantne prognoze budućnosti bankarstva!

Weekend i HURA nastavljaju i s BalCannes revijom najboljih reklamnih agencija iz šest zemalja regije, nezaobilaznim dijelom Weekenda za sve marketinške stručnjake. Prijave za ovogodišnje izdanje su otvorene i traju sve do 10. rujna. Protekle godine s rekordnim brojem prijava, BalCannes je najbolja prilika agencijama iz regije da se sa svojim najkvalitetnijim projektima prezentiraju oglašivačima, i prošire svoje poslovanje i izvan matične zemlje. BalCannes za to nudi platformu koju čine screening session svih prijavljenih radova u posebnoj BalCannes dvorani, uvrštavanje u BalCannes Yellow Pages regionalnu online bazu reklamnih agencija putem koje su radovi oglašivačima dostupni tijekom cijele godine i predstavljanje u specijalu časopisa Media Marketinga, koji će biti distribuiran oglašivačima i agencijama iz cijele regije. Osim toga, 25 najboljih radova, prema izboru žirija sastavljenog od specijaliziranih novinara regije, bit će prikazano u petominutnim prezentacijama u glavnoj dvorani u udarnom dijelu programa festivala. Za više informacija posjetite www.balcannes.com.

Osmi Weekend po treći će put biti domaćin dodjele SoMo Borac nagrada u organizaciji magazina planb.hr i agencija 404 te Jasno i Glasno. SoMo Borac je nagrada za one koji su u social ili mobile kategoriji napravili nešto čime se ponose i žele to podijeliti sa svima. Ove godine novost je da osim glavnog, velikog SoMo Borca kojim se nagrađuje najbolji u kategoriji i druga dva finalista osvajaju priznanja i to manje 3D printane SoMo Borce! Sveukupno, riječ je o čak 24 priznanja za digitalne marketinške radove. Svoje radove mogu prijaviti na http://somoborac.com, a oni koje odabere međunarodni žiri bit će predstavljeni na Weekend Media Festivalu. Natječaj je otvoren za radove agencija, tvrtki ili pojedinaca nastale u Hrvatskoj, Sloveniji, Bosni i Hercegovini, Srbiji, Makedoniji i Crnoj Gori.
Sedmi Weekend Media Festival prošle je godine ugostio više od 4000 sudionika i posjetitelja, među kojima je bilo oko 550 akreditiranih novinara, više od 120 predavača i panelista te više od 300 studenata iz cijele regije. Prijave za ovogodišnji Weekend već su započele na www.weekendmediafestival.com

 

 

Povezani članci

Najpopularniji članci

Posljednje objavljeno