TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 23.1.2020.
Iako gotovo uvijek prepunih rasporeda, nevjerojatno je kako ovih 5 dama čiji uspjeh svi prepoznajemo uspije naći vremena za neke sjajne aktivnosti u danu.
Od vježbanja i do dva puta na dan preko navika kao što su gledanje omiljene emisije ili meditiranja – ove dame su našle kompromis i vrijeme za sebe iako im se dan uistinu sastoji od podugačke TO-DO liste.
Osim toga, one imaju naviku ustajati rano, kao i mi i uživaju u omiljenom boostu – šalici kave, ali i ne zaboravljaju da je doručak najvažniji obrok u danu tako da vjerujemo da će vas iznenaditi s kojim jelima one započinju svoj dan.
Kako svoje jutro i prvih nekoliko sati dana provode Jennifer Aniston, Kate Hudson, Oprah Winfrey, Rosie Huntington-Whiteley i Victoria Beckham, otkrijte u nastavku.
JENNIFER ANISTON

Jennifer je jedna od onih dama koja se budi jako rano. Ustaje u 4:30h ujutro, ako ne radi, a kad radi, ustaje u 8 ili 9 sati. Nakon toga čisti i hidratizira svoje lice, a potom meditira 20 minuta. Jutro joj započinje uz shake s kakaom i maka prahom te uz 30 minuta trčanja na biciklu, a nakon toga 40 minuta yoge. Često voli iskušati i neke druge strojeve za vježbanje ili odraditi vježbe snage kako bi još više izjutra zbunila svoje tijelo i malo promijenila svoju rutinu po želji.
KATE HUDSON

Kate se budi između 6:30 i 7:30 sati ujutro, ali uvijek odgodi buđenje i pritisne snooze 15 minuta. Uključi svoj aparat za kavu i vraća se u krevet kako bi gledala show Morning Joe. Nakon toga odveze svoju djecu u školu, u raspored ugura vježbanje prije doručka s dva jaja, pola avokada i slaninom.
OPRAH WINFREY

Ova dama svoje jutro počinje uz meditiranje i opušteno sjedenje oko 20 minuta, čak i blagdanima i vikendom. Vjeruje kako joj ovakva rutina ujutro pruža nadu, zadovoljenje i duboku sreću, a kad je u žurbi ujutro ovu rutinu smanji na 12 minuta, no ponovi ju još jednom u danu.
ROSIE HUNTINGTON-WHITELEY

Nakon buđenja i maženja sa svojim psima, ali i malenom bebom, Rosie odradi svoju jutarnju beauty rutinu te ispije jednu čašu vode. Nakon toga priprema kavu te pripravlja doručak s jajima i tostom te šalicom granole s različitim bobičastim voćem, muffinom te zelenim sokom. Nakon toga se vraća u krevet kako bi se družila s obitelji te kako bi pročitala vijesti i odgovorila na mailove. Jutro također provodi uz 10 minuta biranja što odjenuti, što na kraju najčešće završi uz izbor traperica, majice i blejzera.
VICTORIA BECKHAM

Ova dama svoje jutro započinje u šest sati ujutro. Prije no što išta pojede popije dvije žlice jabučnog octa, a nakon toga priprema smoothie za sebe i svoje četvero djece koji se sastoji od nasjeckane jabuke, kivija, limuna, špinata, brokule i chia sjemenki. Victoria također vježba dvaput dnevno, jednom prije doručka, a drugi put nakon što svoju djecu odveze u školu i prije no što ode u ured.
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!