TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 25.7.2022.
Kaftan Studio je predstavio Lookbook za novu kolekciju gdje iznova akcentira žensko samopouzdanje, gracioznost, ljepotu i prirodnu eleganciju i predstavlja modele pogodne za razne svečane prilike i posebne trenutke.
Lookbook nove kolekcije Kaftan studija namijenjen je ženama koje cijene kvalitet i najfinije umijeće kreacije. Kolekcija se sastoji od 30 outfita jasnih linija, bogatih tekstura, nijansiranih u pastelnim, zlatnim, crvenim i bijelim tonovima s predimenzioniranim floralnim motivima. Materijali su namjenski dizajnirani od strane kreativnog dvojca, a modeli zatim pažljivo finalizirani sada već dobro poznatim dizajnerskim potpisom Kaftan studija.

Kaftan studio jedan je od najuspješnijih dizajnerskih ateljea u regiji čije kreacije nose mnoge svjetske zvijezde koje su njihov dizajn prezentirale na skoro svim prestižnim eventima u svijetu od dodjele Oscara, Golden Globe-a, Berlinalea do Cannes-a. Također ovaj bh. dizajn studio ostvaruje izuzetne saradnje s modnim stilistima na globalnoj modnoj sceni, koje rezultiraju vrhunskim editorijalima objavljenim u najprestižnijim modnim magazinima i umjetničkim publikacijama u svijetu.
U dizajnerskoj filozofiji Kaftan studija od samih početaka je iskreno nastojanje da svakoj ženi za koju dizajniraju pruže vrhunsko dizajn iskustvo i custom-made kreacije koje će ih u svim prilikama činiti gracioznim i elegantnim.
Kaftan Studio Lookbook 2022.











Dizajn: Kaftan studio
Fotografija: Edvin Kalić
Modeli: Amra Čerkezović i Selma Hadžiosmanović
Šminka: Renata Ponjević
Frizura: Meliha Višća
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!