TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 2.9.2024.
Nakon uspješnog pojavljivanja na Filmskom festivalu u Veneciji 2020. godine, Kaftan Studio se ponovo vraća na crveni tepih jednog od najprestižnijih filmskih događaja u svijetu.
Tada je glumica Jasna Đuričić prošetala crvenim tepihom u raskošnoj crnoj toaleti iz kolekcije 'Sisters' te se Kaftan Studio već tada upisao među dizajnere koji prepoznaju važnost modnog izraza u kontekstu filmske umjetnosti. Ove godine, tako i nastavljaju, sa svježim pristupom koji reflektuje trenutne modne trendove, ali ostaje vjeran vlastitoj prefinjenoj estetici.
Ovaj put, njihovu kreaciju nosi mlada i perspektivna glumica Lidija Kordić, koja na ovogodišnjem festivalu predstavlja talijanski film "Diva Futura" redateljice Giulije Louise Steigerwalt. Film, kao dio zvanične takmičarske selekcije, već privlači pažnju kritika, a Kordić, poznata po ulogama u filmovima "Močvara" (2020) i "Working Class Goes to Hell" (2023), donosi na carpet autentičan spoj filmskog i modnog izraza.

Lidija Kordić i Emina Hodžić - Adilović
Zavirite iza kulisa spremanja Lidije u Kaftan Studiju






Filmski festival u Veneciji
Izbor garderobe za Filmski festival u Veneciji nije bio prepušten slučaju. Emina Hodžić Adilović iz Kaftan Studija u suradnji s Lidijom, odabrala je kako kaže 'Kaftan classic' dizajn.
Široke hlače i košulja, kao kombinacija koja odiše elegancijom, ali i modernom funkcionalnošću, za photocall pokazala se kao odličan izbor za glumicu čiji je stil sofisticiran, mladalački i promišljen, ali bez suvišne teatralnosti.

Za glavni događaj, crveni tepih Festivala, Lidija je odabrala crnu Kaftan haljinu s izraženim kontrastom u nijansi roze. Ova haljina je tako zanosna zbog izuzetne strukture koja ističe ženstvenu siluetu, dok suptilni detalji i vrhunska izrada naglašavaju visoke standarde Kaftan brenda. Kombinacija crne i roza boje dodaje dubinu i dinamiku kreaciji, stvarajući sofisticiran izgled dostojan crvenog tepiha.


Nakit je također pratio ovu kreaciju, a sada već Kaftan i Elird brend očekujemo vidjeti skupa. Lidija je nosila komade bh. brenda Elird jewellery koji su harmonično pratili kreaciju za Filmski festival u Veneciji.

Filmski festival u Veneciji, kao i mnogi drugi nije značajan isključivo i samo zbog filma, on je i pozornica na kojoj se susreću film i moda, a Kaftan Studio ponovno dokazuje da razumije tu harmoniju, predstavljajući kreacije koje su istovremeno bezvremenske i savremene.
* * *
Fotografije: Kaftan Studio/ Elif Adilović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!