TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 2.9.2024.
Nakon uspješnog pojavljivanja na Filmskom festivalu u Veneciji 2020. godine, Kaftan Studio se ponovo vraća na crveni tepih jednog od najprestižnijih filmskih događaja u svijetu.
Tada je glumica Jasna Đuričić prošetala crvenim tepihom u raskošnoj crnoj toaleti iz kolekcije 'Sisters' te se Kaftan Studio već tada upisao među dizajnere koji prepoznaju važnost modnog izraza u kontekstu filmske umjetnosti. Ove godine, tako i nastavljaju, sa svježim pristupom koji reflektuje trenutne modne trendove, ali ostaje vjeran vlastitoj prefinjenoj estetici.
Ovaj put, njihovu kreaciju nosi mlada i perspektivna glumica Lidija Kordić, koja na ovogodišnjem festivalu predstavlja talijanski film "Diva Futura" redateljice Giulije Louise Steigerwalt. Film, kao dio zvanične takmičarske selekcije, već privlači pažnju kritika, a Kordić, poznata po ulogama u filmovima "Močvara" (2020) i "Working Class Goes to Hell" (2023), donosi na carpet autentičan spoj filmskog i modnog izraza.
Lidija Kordić i Emina Hodžić - Adilović
Zavirite iza kulisa spremanja Lidije u Kaftan Studiju
Filmski festival u Veneciji
Izbor garderobe za Filmski festival u Veneciji nije bio prepušten slučaju. Emina Hodžić Adilović iz Kaftan Studija u suradnji s Lidijom, odabrala je kako kaže 'Kaftan classic' dizajn.
Široke hlače i košulja, kao kombinacija koja odiše elegancijom, ali i modernom funkcionalnošću, za photocall pokazala se kao odličan izbor za glumicu čiji je stil sofisticiran, mladalački i promišljen, ali bez suvišne teatralnosti.
Za glavni događaj, crveni tepih Festivala, Lidija je odabrala crnu Kaftan haljinu s izraženim kontrastom u nijansi roze. Ova haljina je tako zanosna zbog izuzetne strukture koja ističe ženstvenu siluetu, dok suptilni detalji i vrhunska izrada naglašavaju visoke standarde Kaftan brenda. Kombinacija crne i roza boje dodaje dubinu i dinamiku kreaciji, stvarajući sofisticiran izgled dostojan crvenog tepiha.
Nakit je također pratio ovu kreaciju, a sada već Kaftan i Elird brend očekujemo vidjeti skupa. Lidija je nosila komade bh. brenda Elird jewellery koji su harmonično pratili kreaciju za Filmski festival u Veneciji.
Filmski festival u Veneciji, kao i mnogi drugi nije značajan isključivo i samo zbog filma, on je i pozornica na kojoj se susreću film i moda, a Kaftan Studio ponovno dokazuje da razumije tu harmoniju, predstavljajući kreacije koje su istovremeno bezvremenske i savremene.
* * *
Fotografije: Kaftan Studio/ Elif Adilović
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!