TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 23.8.2024.
Zvanično je zatvoren 30. Sarajevo Film Festival, a modni entuzijasti su na najbolji mogući način proslavili ovu posljednju noć, kroz posebne kreacije i nezaboravne modne trenutke.
Jedan od takvih trenutaka priredila nam je ponovo i Emina Ganić, direktorica sarajevske filmske akademije, čija stilska izdanja zaista uvijek željno iščekujemo. Već godinama, kombinacija bh. brenda Kaftan Studio i Emine Ganić predstavlja nepogrješiv izbor za crveni tepih. Njen stil, koji spaja profinjenost s odvažnim detaljima, čini je već godinama it ženom u Sarajevu, to savršeno spaja s elegancijom i dizajnom ovog domaćeg brenda.



Ove godine Kaftan Studio je za Eminu birao komad iz nove kolekcije, a kao najavu ovom red carpet izdanju prethodio je ružičasti detalj na kreaciji Lejle Graho i mašnice na Juditinom izdanju za crveni tepih.
Suknja, izrađena od taft svile koja se gužva, plijenila je pažnju upravo svojom teksturom i volumenom. Taj materijal, poznat po svojoj bogatoj i reflektivnoj površini, donosi dozu dramatičnosti, dok istovremeno ostaje vjeran rafiniranoj estetici brenda. Gornji dio kreacije, minimalističan u svojoj formi, naglašavao je ženstvenost i eleganciju, pružajući savršen balans između smjelosti i profinjenosti. Emina Ganić je ovaj dizajn upotpunila Alaïa Le Coeur torbom, razgirano, ali elegantno.
Dugogodišnja suradnja Emine i Kaftan Studija, kuluminisala večerašnjim lookom s lakoćom i ljubavi je prezentovana i uz parfem 'Gentle Fluidity Gold'.


Sestre Emina Hodžić Adilović i Nermina Hodžić, iz Kaftan Studija oslanjaju se na vrhunske krojeve, materijale i jedinstvene modne intervencije koje svaki put iznova pomjeraju granice.


Ova kombinacija još jednom potvrđuje da Kaftan Studio i Emina Ganić zajedno pišu jednu od najzanimljivijih modnih priča na Sarajevo Film Festivalu.

* * *
Fotografije: Jasmin Agović
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!