TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.2.2024.
U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je „JYSK škola spavanja“ za medije.
Predstavnici medija su dobili priliku lično isprobati madrace, jastuke i jorgane prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSKov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna, te koliko na njega utječe testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.
Na samom događaju učestvovali su novinari koji su prethodno, s JYSKovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje razgovarali o svojim navikama spavanja.
Na temelju dobivenih informacija, JYSKovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i jorgana za svakog novinara, koji su ih dočekali na održanom događaju, kako bi se mogli i sami uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te šta odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.
Zvjezdana Sirk Novak, komunikacijska menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSKovih zaposlenika kako bi postali stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te šta je to „Sleep Academy“.

Jedna od polaznica „Sleep Academy“ i stručnjakinja za spavanje bila je i Ašida Odobašić-Jusić koja u JYSK BiH radi u prodavnici u Kaknju i koja je u svakodnevnom kontaktu s mnogim kupcima kako bi im pomogla svojim savjetovanjem.
„Nakon školovanja JYSK prodavači, kao i kolege iz Korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupovinu te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji“, naglasila je Ašida Odobašić-Jusić, voditeljica JYSK prodavnice u Kaknju.

Zvjezdana Sirk Novak dodala je da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.
„JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce na važnost dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu", izjavila je Sirk Novak.
Nakon uvodnog dijela, novinare su, u zatamnjenoj prostoriji, dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i jorganima odabranima upravo za njih. Uz pomoć umirujućih muzičkih nota i prostora uređenog kao spavaća soba, stvoreni su savršeni uslovi za „power nap“.

Ašida Odobašić-Jusić, Zvjezdana Sirk Novak i Mirela Laković
Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor između novinara i Ašide Odobašić-Jusić, predstavnice JYSKa, koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu - od samog savjetovanja nekoliko dana prije eventa do samog procesa odabira proizvoda.
Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSKa, kao i s nedavno provedenim JYSK istraživanjem o navikama spavanja u BiH, ali na održanom događaju novinaru su i sami osjetili kakav je osjećaj odmoriti na savršenoj kombinaciji, te kako čak i petnaest minuta sna na takvom krevetu može dati osjećaj pravog odmora i svježine.
JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama dobiti besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje.
Za više savjeta o proizvodima za spavanje, kao i savjetima za njihovo održavanje, možete pronaći na JYSK škola spavanja.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.
Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.
Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.
Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.
Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.
U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.
Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 
Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti.
Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.
Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!