TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.2.2024.
U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je „JYSK škola spavanja“ za medije.
Predstavnici medija su dobili priliku lično isprobati madrace, jastuke i jorgane prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSKov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna, te koliko na njega utječe testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.
Na samom događaju učestvovali su novinari koji su prethodno, s JYSKovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje razgovarali o svojim navikama spavanja.
Na temelju dobivenih informacija, JYSKovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i jorgana za svakog novinara, koji su ih dočekali na održanom događaju, kako bi se mogli i sami uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te šta odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.
Zvjezdana Sirk Novak, komunikacijska menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSKovih zaposlenika kako bi postali stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te šta je to „Sleep Academy“.

Jedna od polaznica „Sleep Academy“ i stručnjakinja za spavanje bila je i Ašida Odobašić-Jusić koja u JYSK BiH radi u prodavnici u Kaknju i koja je u svakodnevnom kontaktu s mnogim kupcima kako bi im pomogla svojim savjetovanjem.
„Nakon školovanja JYSK prodavači, kao i kolege iz Korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupovinu te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji“, naglasila je Ašida Odobašić-Jusić, voditeljica JYSK prodavnice u Kaknju.

Zvjezdana Sirk Novak dodala je da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.
„JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce na važnost dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu", izjavila je Sirk Novak.
Nakon uvodnog dijela, novinare su, u zatamnjenoj prostoriji, dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i jorganima odabranima upravo za njih. Uz pomoć umirujućih muzičkih nota i prostora uređenog kao spavaća soba, stvoreni su savršeni uslovi za „power nap“.

Ašida Odobašić-Jusić, Zvjezdana Sirk Novak i Mirela Laković
Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor između novinara i Ašide Odobašić-Jusić, predstavnice JYSKa, koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu - od samog savjetovanja nekoliko dana prije eventa do samog procesa odabira proizvoda.
Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSKa, kao i s nedavno provedenim JYSK istraživanjem o navikama spavanja u BiH, ali na održanom događaju novinaru su i sami osjetili kakav je osjećaj odmoriti na savršenoj kombinaciji, te kako čak i petnaest minuta sna na takvom krevetu može dati osjećaj pravog odmora i svježine.
JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama dobiti besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje.
Za više savjeta o proizvodima za spavanje, kao i savjetima za njihovo održavanje, možete pronaći na JYSK škola spavanja.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba - PR
Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.
Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 
Ostvaren rast prometa od 16,17%
Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%.
Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.
„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha.
S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“
Tri puta više razloga za kupovinu
U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 
Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede.
„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM.
Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 
Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije.
U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.
Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.
Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.
„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama.
Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.
Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM.
Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja.
U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 
Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova.
Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 
To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole.
Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.
Jubilej i novi planovi
Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici.
U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!