TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 1.2.2024.

U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je „JYSK škola spavanja“ za medije.


Predstavnici medija su dobili priliku lično isprobati madrace, jastuke i jorgane prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSKov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna, te koliko na njega utječe testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.

Na samom događaju učestvovali su novinari koji su prethodno, s JYSKovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje razgovarali o svojim navikama spavanja.

Na temelju dobivenih informacija, JYSKovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i jorgana za svakog novinara, koji su ih dočekali na održanom događaju, kako bi se mogli i sami uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te šta odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.

Zvjezdana Sirk Novak, komunikacijska menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSKovih zaposlenika kako bi postali stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te šta je to „Sleep Academy“.




Jedna od polaznica „Sleep Academy“ i stručnjakinja za spavanje bila je i Ašida Odobašić-Jusić koja u JYSK BiH radi u prodavnici u Kaknju i koja je u svakodnevnom kontaktu s mnogim kupcima kako bi im pomogla svojim savjetovanjem. 

Nakon školovanja JYSK prodavači, kao i kolege iz Korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupovinu te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje  kako bi odabrani proizvodi odgovarali  svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji“, naglasila je Ašida Odobašić-Jusić, voditeljica JYSK prodavnice u Kaknju.




Zvjezdana Sirk Novak dodala je da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.

JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce na važnost dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu", izjavila je Sirk Novak.

Nakon uvodnog dijela, novinare su, u zatamnjenoj prostoriji, dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i jorganima odabranima upravo za njih. Uz pomoć umirujućih muzičkih nota i prostora uređenog kao spavaća soba, stvoreni su savršeni uslovi za „power nap“.


Ašida Odobašić-Jusić, Zvjezdana Sirk Novak i Mirela Laković


Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor između novinara i Ašide Odobašić-Jusić, predstavnice JYSKa, koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu - od samog savjetovanja nekoliko dana prije eventa do samog procesa odabira proizvoda.

Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSKa, kao i s nedavno provedenim JYSK istraživanjem o navikama spavanja u BiH, ali na održanom događaju novinaru su i sami osjetili kakav je osjećaj odmoriti na savršenoj kombinaciji, te kako čak i petnaest minuta sna na takvom krevetu može dati osjećaj pravog odmora i svježine.

JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama dobiti besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje.

Za više savjeta o proizvodima za spavanje, kao i savjetima za njihovo održavanje, možete pronaći na JYSK škola spavanja.

* * *
Foto: PR


Bonjour

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

TEKST: Bonjour.ba

Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan! Raditi s ljudima je najteži posao. Evo kako ga ona vodi sa 300 njih, svaki dan!

Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.

Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba_2
 

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu

 

asa-banka-aida-music_7_bonjour_ba

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci

 

5 pravila tima koji „diše zajedno“


Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.

 

Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.


Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?

Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.

 

asa-banka-aida-music_5_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_4_bonjour_ba
 

Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije


300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?


U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”

Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.

 

asa-banka-aida-music_1_bonjour_ba

asa-banka-aida-music_2_bonjour_ba
 

Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje


Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?

U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.

„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“
 

aida_mušić_asa_banka_bonjour_ba
 

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje


Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?


Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida. 

 

asa-banka-aida-music_6_bonjour_ba
 

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“

 

Bankarstvo su ljudi, ne brojke

 

Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?

Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

 

asa-banka-aida-music_9_bonjour_ba
 

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.

U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.

Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.

 
Ovaj sadržaj je nastao u suradnji sa ASA Bankom
 
Bonjour.ba produkcija  
Foto i video za Bonjour.ba: Marko Jovančić
 


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!