TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 1.2.2024.
U organizaciji poznatog stručnjaka za spavanje, danskog lanca JYSK, održana je „JYSK škola spavanja“ za medije.
Predstavnici medija su dobili priliku lično isprobati madrace, jastuke i jorgane prilagođene njihovim jedinstvenim potrebama i navikama spavanja. Ovaj događaj JYSKov je nastavak kampanje i poticanja razgovora o važnosti kvalitetnog sna, te koliko na njega utječe testiranje i pravilan odabir proizvoda za spavanje.
Na samom događaju učestvovali su novinari koji su prethodno, s JYSKovim stručnjacima za spavanje, kroz savjetovanje razgovarali o svojim navikama spavanja.
Na temelju dobivenih informacija, JYSKovi stručnjaci odabrali su savršenu kombinaciju madraca, jastuka i jorgana za svakog novinara, koji su ih dočekali na održanom događaju, kako bi se mogli i sami uvjeriti koliko je prethodno važno savjetovanje za kvalitetan odabir proizvoda te šta odgovarajuća oprema za spavanje može učiniti za naš san.
Zvjezdana Sirk Novak, komunikacijska menadžerica za Sloveniju, Hrvatsku, BiH i Srbiju, bila je zadužena za uvodne riječi na događaju. Mediji su saznali glavne informacije o načinu školovanja JYSKovih zaposlenika kako bi postali stručnjaci za spavanje te o njihovom fokusu na kvalitetu proizvoda. Istovremeno ih je upoznala s načinima edukacije, razvojem asortimana te šta je to „Sleep Academy“.

Jedna od polaznica „Sleep Academy“ i stručnjakinja za spavanje bila je i Ašida Odobašić-Jusić koja u JYSK BiH radi u prodavnici u Kaknju i koja je u svakodnevnom kontaktu s mnogim kupcima kako bi im pomogla svojim savjetovanjem.
„Nakon školovanja JYSK prodavači, kao i kolege iz Korisničke službe, kompetentni su svojim kupcima pružati besplatne savjete za kupovinu te održavanje madraca i druge opreme za spavanje. Osim što proizvodi moraju biti kvalitetni, izuzetno je važan faktor i kvalitetno savjetovanje kako bi odabrani proizvodi odgovarali svakom pojedincu i njegovim navikama spavanja, potrebama, i fizionomiji“, naglasila je Ašida Odobašić-Jusić, voditeljica JYSK prodavnice u Kaknju.

Zvjezdana Sirk Novak dodala je da JYSK godinama kontinuirano radi na poticanju razgovora o važnosti sna i kako na njega utječu ne samo naše životne navike, već i pravilan odabir i održavanje samih proizvoda.
„JYSK se ponosi svojim proizvodima za spavanje i našim stručnjacima, koji su posvećeni kontinuiranoj edukaciji, kako bismo osigurali jednako kvalitetno savjetovanje i najbolje iskustvo kupovine. Time želimo osvijestiti naše kupce na važnost dobrog sna, ali im i pomoći da do njega i dođu", izjavila je Sirk Novak.
Nakon uvodnog dijela, novinare su, u zatamnjenoj prostoriji, dočekali personalizirani kreveti s madracima, jastucima i jorganima odabranima upravo za njih. Uz pomoć umirujućih muzičkih nota i prostora uređenog kao spavaća soba, stvoreni su savršeni uslovi za „power nap“.

Ašida Odobašić-Jusić, Zvjezdana Sirk Novak i Mirela Laković
Nakon kratkog odmora započeo je zanimljiv razgovor između novinara i Ašide Odobašić-Jusić, predstavnice JYSKa, koja ih je prethodno savjetovala o cijelom iskustvu - od samog savjetovanja nekoliko dana prije eventa do samog procesa odabira proizvoda.
Mnogi su već upoznati sa stručnosti JYSKa, kao i s nedavno provedenim JYSK istraživanjem o navikama spavanja u BiH, ali na održanom događaju novinaru su i sami osjetili kakav je osjećaj odmoriti na savršenoj kombinaciji, te kako čak i petnaest minuta sna na takvom krevetu može dati osjećaj pravog odmora i svježine.
JYSK ovim događajem nastavlja iskazivati svoju predanost pružanju kvalitetnih rješenja za spavanje, a kupci mogu u svim JYSK prodavnicama dobiti besplatne preporuke za savršenu kombinaciju proizvoda za spavanje.
Za više savjeta o proizvodima za spavanje, kao i savjetima za njihovo održavanje, možete pronaći na JYSK škola spavanja.
* * *
Foto: PR
TEKST: Bonjour.ba
Liderstvo ima mnogo oblika. Nekada je vezano za vidljive uloge, strateške odluke i vođenje timova. Nekada se ogleda u sposobnosti da povežete sistem, osigurate kontinuitet i gradite povjerenje u pozadini ključnih procesa.
U svim tim oblicima, žene danas igraju važne uloge, svakodnevno, profesionalno i s punom ekspertizom.
Zato je Bonjour.ba zajedno sa ASA Bankom pokrenuo zajednički serijal razgovora sa ženama koje oblikuju savremeno bankarstvo, liderkama koje upravljaju sektorima, timovima, projektima i ljudima.

Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke
Jedna od njih je i Sabina Juzbašić, Sekretar ASA Banke, pravnica sa više od 20 godina iskustva u finansijskom sektoru i osoba koja upravlja procesima koji povezuju sve ključne tačke korporativnog upravljanja. Od pripreme sjednica i provođenja odluka najviših organa banke, do praćenja regulatornih okvira, Sabinin rad osigurava da sistem funkcioniše pouzdano, jasno i usklađeno.

5 nevidljivih pravila zbog kojih posao ne stane, a niko ti ih nikad ne kaže
Kroz razgovor sa Sabinom, izdvojili smo 5 profesionalnih pravila koja nećete naći u uputstvima za rad, ali su upravo ona razlog zbog kojeg posao teče bez zastoja.
Struktura ne nastaje sama od sebe
Pitali smo Sabinu: Šta bi se desilo da na jedan dan ne postoji uloga Sekretara Banke?
Odgovor je bio jasan. Ova funkcija ne djeluje iz prvog plana, ali je neizostavan dio korporativnog upravljanja. Upravo zbog toga, njena odsutnost bi se brzo osjetila u svakom segmentu poslovanja.

Sabina: "Uloga Sekretara u Banci je veoma značajna i ona utiče na rad korporativnog upravljanja u cijelini. Izostanak ove funkcije značajno bi uticao na dinamiku rada odnosno ne bi bila osigurana podrška organima banke i samim tim došlo bi do zastoja u određenim procesima."
‘Možda’ ne gradi povjerenje
Koju biste riječ izbrisali iz poslovne komunikacije?

Sabinin izbor otkriva način na koji posmatra odgovornost tj. kao nešto što mora biti jasno, precizno i direktno: "Izbrisala bih riječ ‘možda’ jer u poslovnom okruženju veoma je bitno da ste jasni i precizni. Riječ možda donosi nesigurnost, a u bankarstvu i u poslovnom svijetu potrebna je preciznost.“
Povjerenje u poslovanju gradi se upravo na toj vrsti dosljednosti u porukama, stavovima i odlukama.
Nisu svi za svaki sistem i to je u redu
Ko ne bi izdržao ni sedmicu u banci i zašto?
Odgovor nije bio ličan, već sistemski. Svaka organizacija ima svoju strukturu i ne može svako u njoj pronaći ritam. Za Sabinu, to je jednostavno pitanje prilagođavanja odgovornosti.

Sabina: „Rad u banci podrazumijeva rad u skladu sa procedurama, regulatornim zahtjevima i kompleksnim sistemima banke. Osobe koje nisu spremne da se prilagode da rade u skladu sa navedenim, brzo bi se našle u problemima.“
Povjerenje se gradi svakim kontaktom
Šta pomislite kada neko kaže “nervira me rad s bankama”?
Sabinin odgovor nije bio defanzivan. Umjesto toga, u fokusu je bilo razumijevanje tj. kako percepcija nastaje, ali i kako se može mijenjati svakodnevnim radom i pristupom klijentima. „To su uvijek pojedinačna loša iskustva ili predrasude. Mi u ASA banci svakodnevno nastojimo klijentima biti podrška u ostvarenju njihovih snova.“

Ekspertiza ne dolazi s etiketom
Šta Vam je najapsurdnije što ste čuli o ženama u bankarstvu, a još uvijek se ponavlja?
Njen odgovor nas je podsjetio da se određene predrasude uporno zadržavaju, iako svakodnevna praksa pokazuje suprotno. Umjesto da ih osporava, Sabina ih nadilazi radom, rezultatima i jasnim stavom: „Nakon više od 20 godina rada mogu potvrditi da znanje, analitičnost, donošenje odluka nije stvar spola. U mom okruženju žene svakodnevno donose kompleksne odluke, strateške odluke, vode velike timove i postavljaju visoke standarde.“

Biti Sekretar ASA Banke znači biti pouzdana, detaljna, sistematična osoba, ali i imati širu sliku, znati čitati između redova i predvidjeti posljedice odluka.
Sabina ne govori o liderstvu, ona ga živi jasno i odgovorno jer neki sistemi funkcionišu upravo zato što neko, poput nje, zna kako ih držati povezanim.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!