TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 17.4.2024.
Volite li biti okruženi žutim tonovima koji zauvijek pričaju o ljetu, moru i toplim, sunčanim danima dok jedete ukusnu hranu uz pogled na azurno plavo more?
Ako je to vaš najdraži oblik opuštanja, znamo gdje se krije novi Jacquemus restoran koji spaja ova tri elementa u jedan prostor. Sljedeći godišnji odmor zaputite se u… Saint Tropez! Naime, tamo je slavni dizajner, uz Café Citron i restoran L'Oursin u Parizu, otvorio još jedan na neodoljivoj azurnoj obali, koji će vas osvojiti na prvu - La renaissance.
Istinski mediteranski ugođaj, koji prati i mediteranska kuhinja, već je postao omiljena destinacija modnih i gourmet insajdera. Interijer su obilježile bijelo – žute prugice, uz drvo sa svježim plodovima limuna i prozračne zastore koji daju dodatni šarm i toplinu.
Foto: @emiliie.baby
Foto: @camiexplores
Foto: @camiexplores
Foto: @camiexplores
Kako je sam dizajner napisao u svojoj objavi – A beach, a restaurant and a boutique (plaža, restoran i butik), jasno je da se radi o još jednom konceptualnom prostoru koji ujedinjuje sve ono što karakterizira jedan savršen odmor!
Foto: @on_april_sixteen
* * *
Naslovna fotografija: @larenaissancesainttropez
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!