TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2011.
Uz pomoć malog istraživanja do odgovora Coco Chanel je rekla davno kako žena s dobrim cipelama nikada nije ružna. Slijedom izjave žene koja je znala o čemu priča, organizirali smo malo istraživanje koje bi nam trebao približno opisati kakav je stil modernih bh. dama. Budući da Modamo.info prate upravo dame sa stilom, na našoj službenoj Facebook stranici smo napravili album sa 114 fotografija raz
1 – je broj albuma koje smo kreirali na Facebooku,
114 – je broj fotografija koje smo objavili u njemu,
67 – je broj dama koje su se označile u albumu,
60 – je najveći broj LIKE-ova koje je jedna fotografija imala.
Dakle, skoro sve dame koje su se tagirale su istovremeno i LIKE-ale fotografiju pod rednim brojem 30., a na kojoj se nalazi model gležnjača od brušene kože u dvije nijanse bež boje. Radi se o modelu koji naprijed ima vezice, a potpetica je otprilike visine od 8 cm. Ovo je ujedno i model koji vam se najviše sviđa u cijelom albumu.
60 LIKE-ova
Nakon ovog modela, sa 47 LIKE-ova dolazi model kratkih čizmica u nijansama maslinasto-zelene i smeđe, te koji podsjeća na modernu izvedenicu vojničkih čizama. Model također s vezicama naprijed, no s znatno višom potpeticom – rekli bismo oko 12 cm.
47 LIKE-ova
Na trećem mjestu sa 46 LIKE-ova se nalaze duboke cipele, romantičnog dizajna u bordo boji. Zanimljivo je to da se opet radi o modelu s vezicama, no koje su ovaj put deblje i elegantnije od prethodnih te naprijed zavezane u mašnu. Lakirani sloj cipela pospješuje romantični dojam, a potpetica je otprilike visoka nekih 10 cm.

46 LIKE-ova
Zanimljivo je da tri modela cipela nisu dobila niti jedan LIKE, a radi se o modelima pod rednim brojevima 49., 59. i 76.
Model gležnjača, sa strukturalnom četvrtastom potpeticom pomalo futurističkog dizajna, zatim neobične cipele sa stepenastom zlatnom potpeticom i žarko crvene cipele na špic s niskom potpeticom izgleda nisu nikoga oduševile, pa pretpostavljamo da postoji DISLIKE opcija da bi upravo ovi modeli predvodili u toj skupini.

0 LIKE-ova

O LIKE-ova

0 LIKE-ova
Potvrđeno je i da bh. dame prihvaćaju „blogerske cipele“ kako su ih u modnom svijetu popularno prozvali, a radi se o modelu niskih čizmica sa izrazito visokom skrivenom platformom koju prati četvrtasta drvena potpetica. Ovaj model je dobio vaša 22 LIKE-a.

22 LIKE-a
Također, vidljivo je da oduševljenje UGG čizmama ne spada jer su i one dobile zavidna 34 LIKE-a, dok su kultne Conversice za jedan LIKE ispred, dakle 35.

34 LIKE-a

35 LIKE-ova
Visoko kotiraju i cipele sa ekstremno visokom potpeticom, rekli bismo do nekih 16 cm, koje su dobile vaših 27 LIKE-ova, a čak 40 ih imaju gležnjače, također s jako visokom potpeticom.

27 LIKE-ova

40 LIKE-ova
Suprotno tome, niske potpetice nisu pobrale vaše simpatije, pa tako model niskih čizmica tigrastog uzorka ima samo jedan LIKE, a model oblih cipela s remenom oko noge samo 3 LIKE-a.

1 LIKE

3 LIKE-a
Zanimljivo i nimalo očekivano jeste da će Louboutinov model klasičnih crnih salonki imati samo 12 LIKE-ova, a njegova sandala sa otvorom na prstima čak 29.

13 LIKE-ova

29 LIKE-ova
Ovdje možete pregledati cijeli album, a obratite li pažnju na LIKE-ove koje imaju fotografije u jedno ćete se zasigurno uvjeriti, a to je da bh. dame vole cipele s visokim potpeticama! Iako su se na početku recesije, koja je zahvatila svijet prije par godina, pojavila istraživanja u kojima se navodilo kako će recesija dovesti do sve viših potpetica na cipelama, vjerujemo da se ovdje ne radi o prolaznom trendu, nego da je visoka potpetica nešto što bh. dame biraju neovisno o recesiji. A ako se poigramo psihologa i izradimo jedan univerzalni profil bh. suvremene žene, uzevši u obzir rezultate našeg malog istraživanja, bila bi to žena koje se prije svega voli lijepo obući. No pri tome igra na sigurno i bira kombinacije za koje je sigurna da joj lijepo pristaju i ističu njenu ženstvenost. Neće riskirati obuvši kratke čizmice sa potpeticom od tri centimetra i lakiranim špicom naprijed. Sudeći prema svemu, stilom se nećemo približiti Londonu, ali titulu „lijepo i provjereno“ zasigurno zadržavamo.
A.P.
TEKST: Ada Ćeremida
Sinoć je Amira Medunjanin u prepunoj Plavoj dvorani Sava centra u Beogradu održala koncert koji će se dugo pamtiti, večer ispunjenu emocijom, smirajem i onom posebnom ljepotom koja prati svaki njen nastup.
U jednoj od najjačih koncertnih sezona koje je imala, Amira Medunjanim je ponovo pokazala zbog čega je smatraju jednim od najvažnijih glasova sevdalinke danas: minimalistička scena, savršena akustika i interpretacija koja dotiče publiku već od prvog stiha.
A za ovu posebnu noć, odabrala je i posebnu kreaciju, haljinu Kaftan studija, brenda čiji dizajn već godinama prati njenu eleganciju, scenski izražaj i umjetnički identitet.

Amira je sinoć nosila crnu, dugu haljinu čistih linija, preko koje se spuštao top od finih, dugih resa koje su pratile svaki njen pokret. Upravo te rese, tanke, fluidne i dinamične, stvarale su vizualnu melodiju koja se stapala s muzikom, dajući nastupu dodatnu dimenziju.
Gornji dio haljine oblikovan je tako da naglašava ramena i vrat, dok rese mekano prelaze preko ruku i lagano se spuštaju niz siluetu. U pokretu, stvaraju efekt svjetlosnih valova koji se mijenjaju ovisno o scenskom osvjetljenjum savršen spoj elegancije i modernog minimalizma.
Look je zaokružen crvenim ružem, minimalističkim nakitom i Amirinom prepoznatljivom frizurom, estetskim potpisom koji balansira sofisticiranost i scensku snagu.

Kaftan Studio već godinama oblikuje kostime za značajne nastupe, filmske festivale i međunarodne ceremonije, ali njihova saradnja s Amirom nosi posebnu simboliku.
Njene pjesme nose tradiciju, emociju i dubinu, dok Kaftan svojim dizajnom daje vizualnu suptilnost i scensku eleganciju. Rezultat je uvijek isti: spoj koji izgleda prirodno, nenametljivo, a opet snažno i prepoznatljivo.
I sinoć, u rasprodanoj dvorani Sava centra, taj je spoj ponovo oživio u muzici, svjetlu i pokretu.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!