TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2011.
Uz pomoć malog istraživanja do odgovora Coco Chanel je rekla davno kako žena s dobrim cipelama nikada nije ružna. Slijedom izjave žene koja je znala o čemu priča, organizirali smo malo istraživanje koje bi nam trebao približno opisati kakav je stil modernih bh. dama. Budući da Modamo.info prate upravo dame sa stilom, na našoj službenoj Facebook stranici smo napravili album sa 114 fotografija raz
1 – je broj albuma koje smo kreirali na Facebooku,
114 – je broj fotografija koje smo objavili u njemu,
67 – je broj dama koje su se označile u albumu,
60 – je najveći broj LIKE-ova koje je jedna fotografija imala.
Dakle, skoro sve dame koje su se tagirale su istovremeno i LIKE-ale fotografiju pod rednim brojem 30., a na kojoj se nalazi model gležnjača od brušene kože u dvije nijanse bež boje. Radi se o modelu koji naprijed ima vezice, a potpetica je otprilike visine od 8 cm. Ovo je ujedno i model koji vam se najviše sviđa u cijelom albumu.
60 LIKE-ova
Nakon ovog modela, sa 47 LIKE-ova dolazi model kratkih čizmica u nijansama maslinasto-zelene i smeđe, te koji podsjeća na modernu izvedenicu vojničkih čizama. Model također s vezicama naprijed, no s znatno višom potpeticom – rekli bismo oko 12 cm.
47 LIKE-ova
Na trećem mjestu sa 46 LIKE-ova se nalaze duboke cipele, romantičnog dizajna u bordo boji. Zanimljivo je to da se opet radi o modelu s vezicama, no koje su ovaj put deblje i elegantnije od prethodnih te naprijed zavezane u mašnu. Lakirani sloj cipela pospješuje romantični dojam, a potpetica je otprilike visoka nekih 10 cm.
46 LIKE-ova
Zanimljivo je da tri modela cipela nisu dobila niti jedan LIKE, a radi se o modelima pod rednim brojevima 49., 59. i 76.
Model gležnjača, sa strukturalnom četvrtastom potpeticom pomalo futurističkog dizajna, zatim neobične cipele sa stepenastom zlatnom potpeticom i žarko crvene cipele na špic s niskom potpeticom izgleda nisu nikoga oduševile, pa pretpostavljamo da postoji DISLIKE opcija da bi upravo ovi modeli predvodili u toj skupini.
0 LIKE-ova
O LIKE-ova
0 LIKE-ova
Potvrđeno je i da bh. dame prihvaćaju „blogerske cipele“ kako su ih u modnom svijetu popularno prozvali, a radi se o modelu niskih čizmica sa izrazito visokom skrivenom platformom koju prati četvrtasta drvena potpetica. Ovaj model je dobio vaša 22 LIKE-a.
22 LIKE-a
Također, vidljivo je da oduševljenje UGG čizmama ne spada jer su i one dobile zavidna 34 LIKE-a, dok su kultne Conversice za jedan LIKE ispred, dakle 35.
34 LIKE-a
35 LIKE-ova
Visoko kotiraju i cipele sa ekstremno visokom potpeticom, rekli bismo do nekih 16 cm, koje su dobile vaših 27 LIKE-ova, a čak 40 ih imaju gležnjače, također s jako visokom potpeticom.
27 LIKE-ova
40 LIKE-ova
Suprotno tome, niske potpetice nisu pobrale vaše simpatije, pa tako model niskih čizmica tigrastog uzorka ima samo jedan LIKE, a model oblih cipela s remenom oko noge samo 3 LIKE-a.
1 LIKE
3 LIKE-a
Zanimljivo i nimalo očekivano jeste da će Louboutinov model klasičnih crnih salonki imati samo 12 LIKE-ova, a njegova sandala sa otvorom na prstima čak 29.
13 LIKE-ova
29 LIKE-ova
Ovdje možete pregledati cijeli album, a obratite li pažnju na LIKE-ove koje imaju fotografije u jedno ćete se zasigurno uvjeriti, a to je da bh. dame vole cipele s visokim potpeticama! Iako su se na početku recesije, koja je zahvatila svijet prije par godina, pojavila istraživanja u kojima se navodilo kako će recesija dovesti do sve viših potpetica na cipelama, vjerujemo da se ovdje ne radi o prolaznom trendu, nego da je visoka potpetica nešto što bh. dame biraju neovisno o recesiji. A ako se poigramo psihologa i izradimo jedan univerzalni profil bh. suvremene žene, uzevši u obzir rezultate našeg malog istraživanja, bila bi to žena koje se prije svega voli lijepo obući. No pri tome igra na sigurno i bira kombinacije za koje je sigurna da joj lijepo pristaju i ističu njenu ženstvenost. Neće riskirati obuvši kratke čizmice sa potpeticom od tri centimetra i lakiranim špicom naprijed. Sudeći prema svemu, stilom se nećemo približiti Londonu, ali titulu „lijepo i provjereno“ zasigurno zadržavamo.
A.P.
TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
Čini nam se da danas više nego ikad skincare proizvodi obećavaju sve, ali vrlo često rijetki zaista ispune očekivanja.
S vremenom smo postali skeptični prema velikim obećanjima, zbog čega smo odlučili uvesti potpuno novi segment na Bonjour.ba gdje testiramo proizvode ne zbog trenda, već iz prave želje da pronađemo one koji stvarno djeluju bez obzira na to nalazi li se skincare na našoj polici, torbi za teretanu ili u neseseru partnera.
Limun + voda = vitamin C u stilu, a odmah nakon toga ozbiljno testiranje njege kože. Niacinamid kao sastojak koji beauty svijet već dugo forsira. Koji proizvodi? Mixa Niacinamide Bright, nova linija za njegu kože o kojoj svi pišu.
Šta je toliko posebno kod niacinamida?
Ako vam skincare rutina još uvijek zvuči kao prvi čas hemije, evo pojašnjenja: niacinamid je oblik vitamina B3 koji pomaže koži da se umiri, izjednači ten i postane otpornija na vanjske faktore. Ovaj sastojak je poznat i po tome što balansira proizvodnju sebuma pa je koristan i za masnu i za suhu kožu.
Zašto smo prvo njega uvrstili u svoju rutinu i testirali? Prvenstveno zbog toga što svi pišu o njemu, a navodi se da je dovoljno nježan za svakodnevnu upotrebu, ali istovremeno moćan u borbi protiv tamnih mrlja i beživotnog tena.
Koje proizvode smo odlučili testirati? Hidratantna krema protiv tamnih mrlja: prvi dojmovi
Prvo što smo primijetili kod Mixa Niacinamide Bright hidratantne kreme protiv tamnih mrlja je tekstura koja je bogata, ali lagana na koži. Zakomplikovali? Ne baš jer objasnimo sve.
Pri nanošenju nismo imali osjećaj težine kreme kako to obično bude sa hidratantnim kremama, a koža je i dalje nakon nanošenja ostala mekana i glatka.
Nakon nekoliko sedmica korištenja, primijetili smo da ten izgleda svježije, a tamne mrlje postale su manje izražene. Od nas veliki plus je što krema daje hidrataciju, ali ne ostavlja masni trag.
Osim što djeluje na vanjski izgled, priznajemo da kad smo ove proizvode uveli kao redovnu rutinu njege kože osjećamo se i opuštenije, a doslovno svi u našem krugu su imali pohvalu za svjež i zdrav izgled kože.
SPF krema: korak koji ne preskačemo
Ako postoji jedan korak u njezi kože kojeg smo naučili na Bonjour.ba i koji svi dermatolozi jednoglasno preporučuju, to je zaštita od sunca. SPF krema iz ove linije donosi sve benefite niacinamida, ali s dodatnom zaštitom od UV zraka.
Možemo potvrditi da se lako razmazuje, ne ostavlja bijeli trag i ne guši kožu što u našem odabiru predstavlja triple win za svaki dan.
Odlazak na posao, sati nošenja, sastanci, užurbanost i koža i dalje izgleda svježe, bez onog osjećaja težine koji često dolazi s kremama sa zaštitnim faktorom.
Prihvaćanje tijela i njega koja ide dublje
Dok smo fokus stavili na testiranje proizvoda za lice, u prodavnici smo bacili oko i na Mixa ulje za tijelo koje pomaže u umanjivanju vidljivosti strija.
Zašto baš strije? Jer ih svi imamo ili ćemo ih imati u nekom trenutku bilo da su nastale nakon trudnoće, zbog oscilacija u težini (onaj famozni yo-yo efekt) ili čak zbog redovnog vježbanja i povećanja mišićne mase. Također, nisu rezervisane samo za žene. Muškarci koji se bave fitnessom također se susreću sa strijama i to je sasvim normalno.
Upravo zato nas je zainteresovalo kako ovo ulje djeluje na različite tipove kože i strija.
Iako ovaj proizvod nije dio gore spomenute kolekcije i ne sadrži niacinamid, željeli smo ga isprobati i podijeliti s vama. Da, da, znamo da je svaka koža lijepa, bez obzira na nesavršenosti, ali volimo pronaći proizvode koji koži pomažu da se osjeća nahranjeno i zdravo.
Priznajemo da smo tek kad smo shvatili kako zaista ima efekta i daje odlične rezultate istražili sastojke i saznali da ulje sadrži omega masne kiseline koje dubinski hrane kožu i ostavljaju je mekanom bez masnog osjećaja. Dokazano smanjuje vidljivost i boju strija za 33 %* i hidrira kožu.
Nakon sedmicu dana korištenja, koža izgleda elastičnije, a strije su manje izražene. Znate onaj trenutak kad gledate sebe u ogledalo i kažete: “Hej, ovo radi nevjerovatne stvari!”? Baš taj osjećaj smo imali. Samopouzdanje, check . Traženje novog kupaćeg? Također, check .
Ono što želimo naglasiti jeste da njegovana koža nije rezervisana samo za estetski dojam. To je dio naše brige o sebi, mentalnom zdravlju i osjećaju ugode u vlastitoj koži. Mixa ulje je jednako relevantno za mame, sportiste, muškarce, žene, svakoga ko želi reći da voli svoje tijelo i brine o njemu.
*Test samoprocjene, 43 ispitanika tokom 8 sedmica.
Jedina stvar koju bismo mogli zamjeriti?
Proizvodi iz Mixa Niacinamide Bright linije brzo nestaju s polica! Dok nas raduje što su zasluženo popularni, možda bi bilo super da je malo lakše doći do njih u trenutku kad ih najviše želimo… za sebe, za mamu, prijateljicu, kolegicu, partnera (ova linija jednako je dobrodošla i u njihovim rutinama njege kože)…
Konačna presuda: vrijedi li probati?
Ono što nam se posebno svidjelo kod Mixa Niacinamide Bright linije je što su proizvodi nježni, ali efikasni. Idealni su za one koji žele minimalističku, ali moćnu rutinu njege kože. Iskren feedback od nas ide u smjeru da, isprobali smo i nastavljamo koristiti jer vrijedi im dati šansu.
Sigurno ćete nas pomenuti i izgovoriti rečenicu prijateljici: „Aaa, vidjela sam to na Bonjour.ba i od tada ih koristim!“
U konačnici prihvaćanje tijela i rad na mentalnom zdravlju ključni su za osjećaj zadovoljstva sobom. Zato je bitno imati proizvode, one koji rade na vidljivim problemima kao što su tamne mrlje, strije ili nedostatak sjaja jer pomažu u izgradnji samopouzdanja i pozitivnog stava prema vlastitom tijelu.
Ovaj put, thumbs up od nas jer naš test je potvrdio, kada koži dajemo pravu njegu, ona nam to vraća sjajnim izgledom.
*Niacinamid Bright čine hidratantna krema i višenamenska SPF krema, a Mixa ulje protiv strija je van linije jer ne sadrži niacinamid.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!