TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 28.11.2011.
Uz pomoć malog istraživanja do odgovora Coco Chanel je rekla davno kako žena s dobrim cipelama nikada nije ružna. Slijedom izjave žene koja je znala o čemu priča, organizirali smo malo istraživanje koje bi nam trebao približno opisati kakav je stil modernih bh. dama. Budući da Modamo.info prate upravo dame sa stilom, na našoj službenoj Facebook stranici smo napravili album sa 114 fotografija raz
1 – je broj albuma koje smo kreirali na Facebooku,
114 – je broj fotografija koje smo objavili u njemu,
67 – je broj dama koje su se označile u albumu,
60 – je najveći broj LIKE-ova koje je jedna fotografija imala.
Dakle, skoro sve dame koje su se tagirale su istovremeno i LIKE-ale fotografiju pod rednim brojem 30., a na kojoj se nalazi model gležnjača od brušene kože u dvije nijanse bež boje. Radi se o modelu koji naprijed ima vezice, a potpetica je otprilike visine od 8 cm. Ovo je ujedno i model koji vam se najviše sviđa u cijelom albumu.
60 LIKE-ova
Nakon ovog modela, sa 47 LIKE-ova dolazi model kratkih čizmica u nijansama maslinasto-zelene i smeđe, te koji podsjeća na modernu izvedenicu vojničkih čizama. Model također s vezicama naprijed, no s znatno višom potpeticom – rekli bismo oko 12 cm.
47 LIKE-ova
Na trećem mjestu sa 46 LIKE-ova se nalaze duboke cipele, romantičnog dizajna u bordo boji. Zanimljivo je to da se opet radi o modelu s vezicama, no koje su ovaj put deblje i elegantnije od prethodnih te naprijed zavezane u mašnu. Lakirani sloj cipela pospješuje romantični dojam, a potpetica je otprilike visoka nekih 10 cm.
46 LIKE-ova
Zanimljivo je da tri modela cipela nisu dobila niti jedan LIKE, a radi se o modelima pod rednim brojevima 49., 59. i 76.
Model gležnjača, sa strukturalnom četvrtastom potpeticom pomalo futurističkog dizajna, zatim neobične cipele sa stepenastom zlatnom potpeticom i žarko crvene cipele na špic s niskom potpeticom izgleda nisu nikoga oduševile, pa pretpostavljamo da postoji DISLIKE opcija da bi upravo ovi modeli predvodili u toj skupini.
0 LIKE-ova
O LIKE-ova
0 LIKE-ova
Potvrđeno je i da bh. dame prihvaćaju „blogerske cipele“ kako su ih u modnom svijetu popularno prozvali, a radi se o modelu niskih čizmica sa izrazito visokom skrivenom platformom koju prati četvrtasta drvena potpetica. Ovaj model je dobio vaša 22 LIKE-a.
22 LIKE-a
Također, vidljivo je da oduševljenje UGG čizmama ne spada jer su i one dobile zavidna 34 LIKE-a, dok su kultne Conversice za jedan LIKE ispred, dakle 35.
34 LIKE-a
35 LIKE-ova
Visoko kotiraju i cipele sa ekstremno visokom potpeticom, rekli bismo do nekih 16 cm, koje su dobile vaših 27 LIKE-ova, a čak 40 ih imaju gležnjače, također s jako visokom potpeticom.
27 LIKE-ova
40 LIKE-ova
Suprotno tome, niske potpetice nisu pobrale vaše simpatije, pa tako model niskih čizmica tigrastog uzorka ima samo jedan LIKE, a model oblih cipela s remenom oko noge samo 3 LIKE-a.
1 LIKE
3 LIKE-a
Zanimljivo i nimalo očekivano jeste da će Louboutinov model klasičnih crnih salonki imati samo 12 LIKE-ova, a njegova sandala sa otvorom na prstima čak 29.
13 LIKE-ova
29 LIKE-ova
Ovdje možete pregledati cijeli album, a obratite li pažnju na LIKE-ove koje imaju fotografije u jedno ćete se zasigurno uvjeriti, a to je da bh. dame vole cipele s visokim potpeticama! Iako su se na početku recesije, koja je zahvatila svijet prije par godina, pojavila istraživanja u kojima se navodilo kako će recesija dovesti do sve viših potpetica na cipelama, vjerujemo da se ovdje ne radi o prolaznom trendu, nego da je visoka potpetica nešto što bh. dame biraju neovisno o recesiji. A ako se poigramo psihologa i izradimo jedan univerzalni profil bh. suvremene žene, uzevši u obzir rezultate našeg malog istraživanja, bila bi to žena koje se prije svega voli lijepo obući. No pri tome igra na sigurno i bira kombinacije za koje je sigurna da joj lijepo pristaju i ističu njenu ženstvenost. Neće riskirati obuvši kratke čizmice sa potpeticom od tri centimetra i lakiranim špicom naprijed. Sudeći prema svemu, stilom se nećemo približiti Londonu, ali titulu „lijepo i provjereno“ zasigurno zadržavamo.
A.P.
TEKST: Ada Ćeremida
Šta nam moda sa pisti danas želi da poruči? Da se vratimo korijenima ili da zakoračimo u nepoznato?
New York Fashion Week zatvara svoja vrata, a iza njih je ostao jasan utisak: nostalgija i futurizam rame uz rame diktiraju sezonu. Nije samo pitanje odjeće, već i način na koji razmišljamo o stilu, vraćamo se poznatim siluetama da bismo se osjećali sigurno, dok istovremeno tražimo nove materijale i forme koje nas vuku naprijed.
Ako ste se pitali kuda moda ide i šta to znači za naš svakodnevni ormar, odgovor se upravo krije u toj napetosti između jučer i sutra. Upravo zato, čini nam se, su ove revije za sezonu proljeće/ljeto 2026. pristupačnije nego ikad.
Ulična moda vs. Runway
Dok su piste New Yorka prikazale spektakularne vizije, njihova prava vrijednost leži u onome što će tek preći u svakodnevni život.
Altuzarra je kroz kožne jakne i lepršave šalvare dao naslutiti kako će buduća sezona oblikovati naš odnos prema udobnosti i kontrastu strukture i lepršavih silueta, dok Michael Kors i Ralph Lauren nastavljaju graditi most između sofisticiranog i praktičnog, nudeći estetiku koja postavlja temelje za klasičan chic narednog proljeća i ljeta.
Foto: @archivedrunway
Grace Ling i Kim Shui otišle su korak dalje, eksperimentirajući s dekonstruisanim formama, layeringom i neočekivanim materijalima, stvarajući futurističku notu koja inspiriše čak i kada je prevedena u mali detalj ili aksesoar.
Na kraju, ono što smo vidjeli na revijama nije trenutna stvarnost, već vodič za ono što dolazi: ideje koje će tek pronaći svoj izraz kroz street style i svakodnevni styling.
Foto: @archivedrunway
Pet trendova za vaše ormare
Ono što je jasno nakon New York Fashion Week-a jeste da pet ključnih trendova oblikuje sezonu pred nama.
Oversized komadi više nisu samo prolazna faza nego nova osnova svakodnevnog garderobera, dok klasična chic elegancija Michaela Korsa, Ralpha Laurena i Altuzarre potvrđuje da sofisticiranost uvijek ima publiku.
Dekonstrukcija i neobične siluete, koje su donijele Grace Ling i Kim Shui, otvaraju prostor za hrabre kombinacije i modnu igru.
Istovremeno, povratak ’90-ih u minimalističkim linijama i neutralnim tonovima daje dozu nostalgije, dok futuristički detalji metalik površine, neonski akcenti i slojevi uvode nas u sasvim novu modnu priču.
Ovi trendovi nisu rezervisani samo za piste nego se prevode u stvarni život i oblikuju način na koji vas može inspirisati za naredne sezone.
Nostalgija i futurizam
Cijela sedmica mode balansirala je između sjećanja i vizije. Na jednoj strani retro linije koje prizivaju duh 90 - ih: slip haljine, crop topovi i minimalistički tailoring, a na drugoj futuristički detalji poput metalik tkanina, avangardnih krojeva i high-tech aksesoara koji nas guraju naprijed.
Upravo taj kontrast oblikovao je prepoznatljiv vibe ove godine na New York Fashion Week-u, estetiku koja je poznata i uzbudljivo nova.
Nostalgija nas vraća u udobnost onoga što smo već nosili, dok futurizam otvara prostor za eksperiment i redefiniše kako zamišljamo svakodnevni stil. U tom dijalogu prošlog i budućeg, jasno se ocrtava smjer u kojem moda ide, prema hrabroj kombinaciji vremena i estetika.
Foto: @archivedrunway
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!