TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 10.11.2021.
Ulazak u hladnije mjesece uljepšala nam je vijest da bh. brend INTUITIVA predstavlja nove zimske artikle za koje smo sigurni da će sve dame jedva čekati nositi ove zime.
Prirodni ambijent poslužio je kao set za fotografije, a vunene tvid hlače i mini suknja od svile i vune su lajtmotiv cijele kolekcije koje su uz gracioznost djevojaka kreirali odličan photoshooting.

U razgovoru sa timom INTUITIVA saznali smo da je inspiracija kolekcije bila potreba za toplim i udobnim artiklima koji će biti rezultat ljubavi brenda prema prirodnim luksuznim materijalima, ženstvenoj silueti i bezvremenskom dizajnu.
Backstage fotografije sa snimanja
Od trendy tvid hlača koje su izrađene od djevičanske vune pa do simbioze svile i vune ne sumnjamo da će ljubitelji mekanih tkanina pronaći nešto za sebe.

Otkrili su nam da su krojevi i modeli klasični i jednostavni sa ciljem da se predstavi ljepota minimalizma.

„Kolekcija je ženstvena, komforna i skrojena da ima bezvremensku vrijednost.“ – naglasili su u razgovoru, a nismo mogli odoljeti ne saznati ko se sve krije iza ove INTUITIVA kreativne priče.
„Intuitiva tim predstavljaju profesionalci, kreativni dizajneri, stručnjaci za proizvodnju, talentovani, pedantni izvršioci i vrsni majstori svojih zanata.“

Da se uistinu radi o vrhunskom timu govori i činjenica da su od nedavno proširili i kreativni sektor zbog čega ne kriju uzbuđenje i istinski se raduju planovima u budućnosti.

Tim i lokacija za snimanje ove kolekcije su pažljivo izabrani jer su željeli na najbolji način predstaviti povezanost sa prirodom stoga su domaće životinje, brezova šuma i sunce bili najbolji statisti i odlični domaćini za, kako navode, „savršen dan“, a sve to je zabilježio fotograf Amar Čamo, osnivač profila Fića crew.

Azra, Berina i Hana su bile modeli ispred objektiva i dijelimo mišljenje da su upravo svaka od njih pokazale izražen stilski karakter i da spoj ove tri energije i ljepote je dalo finalni pečat novoj INTUITIVINOJ kolekciji.



***
Naslovna fotografija: Amar Čamo
Tekst: Bonjour.ba
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!