Parfemi bude emocije i sjećanja: Primijenite ih i za poboljšanje poslovanja - Bonjour.ba - bh.lifestyle magazin

Parfemi bude emocije i sjećanja: Primijenite ih i za poboljšanje poslovanja

Tekst:

Bonjour.ba/PR

POSAO & ŽIVOT
10.6.2024.

U današnjem svijetu, gdje se konkurencija neprestano povećava, diferencijacija postaje ključna za uspjeh poslovanja.

Tekst se nastavlja ispod oglasa

Tekst se nastavlja ispod oglasa


Mi smo pronašli brend koji pruža inovativna marketinška rješenja koja nadilaze klasične strategije. Fokusirajući se na scent marketing, Infinity aroma pruža mogućnost da svojim kupcima, klijentima i poslovnim partnerima pošaljete moćne poruke, stvarajući duboke veze koje se pamte.




Kako? Uvođenjem senzornih aspekata u poslovni prostor kroz stratešku aromatizaciju prostora. Infinity aroma nije samo brend, već partner koji razumije moć mirisa u stvaranju nezaboravnih trenutaka i izgradnji trajnih poslovnih veza. Ovaj brend je nastao u Srbiji, a u isto vrijeme je počeo s radom i u BiH i Crnoj Gori te se bavi marketingom i odnosom kompanija prema potrošačima i klijentima sa fokusom na scent marketing.

Uključivanjem senzornih aspekata u vaše poslovanje, učinit ćete poslovni prostor upečatljivim i prepoznatljivim u memoriji kupca/klijenta/poslovnog partnera te im poslati poruku da su vam jako važni  i da mislite na njih šaljući im mirisnom porukom indirektno informacije, bez da morate pričati o tome.




Scent marketing utiče na ponašanje. Stvara lijepo raspoloženje, trenutke i jedinstvene uspomene. Mirisni marketing označava pozitivan utjecaj na čula, čineći vaše kupce/suradnike lojalnim.

Aromatizacija prostora je idealno rješenje kada želite da vas po nečemu pamte. Mirisi koji se zadržavaju u svijesti potrošača omogućit će uspostavljanje jedinstvene veze i izgradnju pozicije u njihovoj svijesti. Odabirom adekvatnih mirisa za aromatizaciju prostora, potičete svoje poslovne partnere, kupce i klijente na buđenje emocija i dugoročnu lojalnost.


Glavni ciljevi scent marketinga uključuju par stvari
 

  • Emocionalna povezanost – dublja povezanost s brendom. Korištenje određenih mirisa može izazvati određene emocije kod potrošača, poput radosti, relaksacije, luksuza ili ekskluzivnosti. Ova tehnika se koristi kako bi se stvorila emocionalna veza između potrošača i brenda, poboljšala memorija, potaknula prodaja i stvarala određena atmosfera ili identitet. Osim toga, scent marketing može povećati broj posjetitelja u trgovini i utjecati na to koliko dugo kupci provode u njoj.
  • Strateška aromatizacija s kojom možete poboljšati iskustvo kupovine te povećati prodaju.



Parfemi su osmišljeni ciljano za polje djelovanja kako bi stvorili dojam modernosti, inovacije i čistoće, a evo u kojim se područjima sve koriste.



 

  • Event aromatizacija – summit, sajmovi, masterclass događaji, prezentacije, festivali, vjenčanja, promocije 
  • Hoteli - kongresne sale, recepcije
  • Fitness i spa centri
  • Auto saloni
  • Čekaonice - banke, ordinacije, klinike, apoteke, aerodromi, kompanije
  • Fashion store radnje
  • Restorani/Barovi



Mnogim kompanijama su pomogli u kreiranju korporativnog identiteta, a više o njima možete otkriti na ovoj web stranici.

* * *
Foto: Infinity aroma

Povezani članci

Najpopularniji članci