TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 30.4.2025.
Nastavak filma “Quo Vadis, Aida?” uvršten je među 10 najprestižnijih projekata u razvoju na Cannes Film Festivalu.
Šta to konkretno znači? Film je uvršten među deset pažljivo odabranih projekata iz cijelog svijeta koji će biti predstavljen u okviru prestižnog programa Investors Circle na Marché du Film , dijelu Filmskog festivala u Cannesu .
Investors Circle okuplja najznačajnije nove projekte renomiranih svjetskih autora, a uvrštavanje projekta “Quo Vadis, Aida-dio koji nedostaje” među njih potvrđuje njegov umjetnički, društveni i međunarodni značaj.
Cannes Film Festival jedan je od najutjecajnijih i najvažnijih filmskih festivala na svijetu, a učešće u njegovim industrijskim programima otvara vrata globalnim investitorima, distribucijama i međunarodnoj vidljivosti.
Više informacija o selekciji dostupno je na zvaničnoj stranici Marché du Film-a.
Film “Quo Vadis, Aida? – dio koji nedostaje” već je osigurao snažnu međunarodnu podršku kroz učešće najvažnijih evropskih filmskih fondova, među kojima su Austrijski Filmski Institut, Viena Film Fond,Švedski Filmski Institut, Poljski Filmski Institut, Medienboard Berlin-Brandenburg, Film Väst iz Švedske i francuski CNC – Aide aux cinémas du monde te partnerstva sa vodećim evropskim televizijskim kućama ARTE/ZDF, ORF, Canal+ i TRT. Projekat također ima podršku svjetskog prodajnog agenta Indie Sales iz Francuske.
Prethodni film “Quo Vadis, Aida?” bio je nominovan za Oscara za najbolji strani film , osvojio je više od pedeset međunarodnih nagrada, te bio proglašen najboljim evropskim filmom , dok je Jasmila Žbanić nagrađena kao najbolja evropska rediteljica , a Jasna Đuričić kao najbolja evropska glumica.
Tim filma “Quo Vadis, Aida? – dio koji nedostaje” trenutno je u fazi traženja investitora i podrške za realizaciju projekta: "Nastavljamo se boriti da film bude realizovan dostojanstveno, temeljito i s najvišim umjetničkim standardima koje ovakva tema zaslužuje.”
TEKST: Bonjour.ba/PR
Uz lavovsku energiju, puno strasti i ideja zaključeno je osmo poglavlje u historiji Young Lions takmičenja za BiH.
Među 12 timova mladih agencijskih lavova kartu za odlazak u Cannes, svojevrsni raj kreativne industrije, osvojile su lavice Aida Hadžić i Dragana Rauš koje su ujedno i pobjednice kategorije PR. One će predstavljati BiH na svjetskom Young Lions takmičenju, od 16. do 20. juna, noseći sa sobom snagu lokalne kreativnosti spremne za svjetsku scenu.
Pobjednice u Digital kategoriji su uposlenice agencije Wolf media, Melika Mundžić i Merjem Ćosović, dok su najuspješnije u Design kategoriji bile Anisa Prohić Kunosić i Ena Gluhaković.
Najviše prijavljenih takmičara ove godine bilo je u kategoriji Digital, sedam timova, dok su se u kategorijama Design iPR takmičila po tri, odnosno dva tima. Mladi lavovi su, kao i uvijek, imali samo 24 sata da osmisle i prezentuju kreativna rješenja na zadati brief.
Ovogodišnji klijent bila je organizacija "Ruku na srce", koja godinama djeluje u pravcu pružanja pomoći socijalno ugroženim porodicama i unapređenja dječijih prava i obrazovanja. Njihov brief poslužio je kao osnova za komunikacijska rješenja koja će, zahvaljujući ovom takmičenju, možda već sutra postati stvarnost.
Ocjenjivački žiri koji je odlučivao o najboljim radovima činila su imena regionalne marketinške scene: Đorđe Janković, kreativni direktor i suosnivač agencije Friday Finally; Manuela Šola, osnivačica Komunikacijskog laboratorija; Nela Fegić Moguljak, Executive Director & Head of Digital Imago Ogilvy; Nermin Nino Kasupović, kreativni direktor Effect agencije; te Faris Gurda, predstavnik organizacije "Ruku na srce".
Takmičenje Young Lions BiH održava se pod pokroviteljstvom Branding konferencije, u organizaciji agencije Via Media, a u okviru Internacionalnog Cannes Young Lions Competition. Ovaj događaj već godinama predstavlja platformu za afirmaciju mladih talenata i povezivanje domaće kreativne scene s globalnim trendovima.
Zahvaljujući podršci organizatora pobjednicima će bit pokriveni troškovi kotizacije za Cannes Lions festival, smještaj i avio karte.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!