TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 14.7.2022.

FEEL GOOD 2.0. Strong Edition majica predstavljena je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za ovu FEEL GOOD priču koju smo i ovaj put realizirali u suradnji s dm drogerie markt. 


Nakon tri mjeseca trajanja FEEL GOOD kampanje, dm drogerie markt je u prošloj godini uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO kroz aktivnosti domaće neprofitne organizacije Fondacija 787 osigurao donaciju u iznosu od 9 000 KM.
Strast prema razvoju ženske poduzetničke scene u BiH, kao i pružanje stručne podrške u vidu edukativnih sadržaja, osnova je ovog projekta.
Osluškujući potrebe poduzetnica kroz projekt #poduzetne ZAJEDNO Fondacije 787 realizirali smo niz aktivnosti.

 



 

Webinari s preko 70 bh. poduzetnica


Kroz 12. mjesec, za više od 70 bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH osigurali smo webinare na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište.
Naime, poduzetnice su kroz predavanje i razgovor sa stručnjakom iz ove domene, Vladimirom Marićem, kroz praktične primjere, saznale kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i kako prezentirati proizvod prodajnim lancima.
 

 




Novogodišnji katalog s 17 biznisa iz 7 bh. gradova


Kraj godine i period darivanja smo iskoristili za dodatnu promociju proizvoda bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH kroz vizualno primamljiv online katalog kako bismo pripomogli da se njihovi unikatni i kreativni proizvodi pronađu kao dio blagdanskih i novogodišnjih poklona. 
Korak je to koji je bio sjajan za povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti njihovog rada, povećanje prodaja, kao i umrežavanje. 


Panel diskusija s dm timom s preko 40 bh. poduzetnica o procesu dolaska proizvoda na dm police


Više od 40 poduzetnica je kroz druženje organizirano u Ters House u Sarajevu imalo priliku razgovarati s menadžerima asortimana u dm kompaniji, Jelenom Radonja i Anesom Cerićem, saznati više o procesu dolaska proizvoda na police dm poslovnica, ali i pobliže se upoznati s detaljima dm suradnje s malim biznisima. Tijekom panel diskusije, 3 bh. poduzetnice (Arijana Katana, Samra Bešlija - Aščerić i Nejra Lepić-Salkić) čiji se proizvodi nalaze na policama dm poslovnica su podijelile svoja iskustva, a sve prisutne poduzetnice  su imale priliku postaviti pitanja tokom Q&A sesije. Putem live streama nam se priključilo dodatnih 12 poduzetnica, kako bi dobile praktična znanja i lekcije. 
 



 

Bh. poduzetnice nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje u samopouzdanijem kreiranju narednih koraka u rastu i razvoju svojih brendova. 
Ne zaboravite da uvijek možete dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške na društvenim mrežama ili kupovinom. Jer, male stvari mijenjaju svijet. 
P.S. Već danas možete na policama dm prodavnica i FEEL GOOD majica vol. 3 te njenom kupovinom donirati 3 KM za podršku i razvoj bh. poduzetnica.
 


Bonjour

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

TEKST: Bonjour.ba - PR

Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen Kako smo osjetili čaroliju 'Violeta Mystic Night' i zašto miris ove večeri ostaje zapamćen

Prvi utisak bila je boja, profinjena plava koja se provlačila kroz svaki detalj prostora.

Na stolovima su blistale svijeće, u zraku su se miješali tonovi muzike i mirisi koji su odmah davali naslutiti da se sprema večer drugačija od svih.


bonjour_ba01violeta_mystic

Već pri samom ulasku bilo je jasno da se ne radi o običnom događaju, nego o večeri koja priča priču mirisom. Tako je započela ‘Violeta Mystic Night’, večer posvećena omekšivaču koji je u manje od godinu dana uspio ono što rijetko kojem proizvodu polazi za rukom: osvojiti u potpunosti srca potrošača.


bonjour_ba04violeta_mystic

Mystic, omekšivač čiji se miris pamti, danas broji 2,5 milijuna litara prodaje i status apsolutnog broja jedan u Hrvatskoj, dok u Bosni i Hercegovini drži mjesto među liderima.


bonjour_ba21violeta_mystic

U društvu plavih detalja i svjetlosnih efekata, večer su oblikovali oni koji su Mystic pretvorili u priču: parfumeri iz renomirane kompanije Symrise, kreatori njegovog jedinstvenog mirisnog potpisa. 


bonjour_ba20violeta_mystic

Uz njih, tu su bili influenceri, mediji, partneri i kupci, svi povezani istom znatiželjom: otkriti što se krije iza proizvoda koji je promijenio svakodnevicu.


bonjour_ba11violeta_mystic

Dok su se posluživali kreativni zalogaji i točili zdravice, razgovori su se ispreplitali sa sjećanjima na trenutke u kojima je Mystic postao dio rutine, poput onog kada oprano rublje unese u dom miris koji podsjeća na luksuz, čak i u najobičnijem danu. 


bonjour_ba15violeta_mystic

bonjour_ba18violeta_mystic

Imali smo priliku iz prve ruke čuti priče parfumerki koje su otkrile kako se kreira ovakav mirisni potpis i upravo tada osjetiti koliko industrija, nauka i emocija zajedno stvaraju proizvod koji se doživljava kao iskustvo.


bonjour_ba05violeta_mystic

bonjour_ba06violeta_mystic

„Ovo je naš ponos, ali i motivacija da nastavimo podizati ljestvicu. Mystic je pokazao koliko miris može promijeniti svakodnevicu, a još važnije – koliko brzo ljudi prepoznaju i zavole kvalitetu,“ poručili su iz Violete.


bonjour_ba10violeta_mystic

Mystic Night podsjetio je da luksuz nije rezerviran samo za posebne prilike. On se može osjetiti i u sitnicama, u mirisu koji ostaje na odjeći, u detalju koji dan pretvara u iskustvo. To je bila poruka večeri: da se i svakodnevica može pretvoriti u trenutak za pamćenje.


bonjour_ba19violeta_mystic

bonjour_ba09violeta_mystic

bonjour_ba12violeta_mystic
 

Na kraju večeri ostao je dojam da se uspjeh ne mjeri samo brojkama, iako ih Mystic ima impresivne. On se mjeri osjećajem


bonjour_ba03violeta_mystic

Upravo taj osjećaj ponijeli smo sa sobom kada smo napuštali restoran, dojam da smo bili dio priče o uspjehu, inovaciji i povjerenju. 'Violeta Mystic Night' pokazala je kako miris može ispričati priču i podsjetila da se najljepše priče često rađaju upravo tamo gdje se najmanje očekuju.


bonjour_ba13violeta_mystic

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!