TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 14.7.2022.

FEEL GOOD 2.0. Strong Edition majica predstavljena je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za ovu FEEL GOOD priču koju smo i ovaj put realizirali u suradnji s dm drogerie markt. 


Nakon tri mjeseca trajanja FEEL GOOD kampanje, dm drogerie markt je u prošloj godini uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO kroz aktivnosti domaće neprofitne organizacije Fondacija 787 osigurao donaciju u iznosu od 9 000 KM.
Strast prema razvoju ženske poduzetničke scene u BiH, kao i pružanje stručne podrške u vidu edukativnih sadržaja, osnova je ovog projekta.
Osluškujući potrebe poduzetnica kroz projekt #poduzetne ZAJEDNO Fondacije 787 realizirali smo niz aktivnosti.

 



 

Webinari s preko 70 bh. poduzetnica


Kroz 12. mjesec, za više od 70 bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH osigurali smo webinare na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište.
Naime, poduzetnice su kroz predavanje i razgovor sa stručnjakom iz ove domene, Vladimirom Marićem, kroz praktične primjere, saznale kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i kako prezentirati proizvod prodajnim lancima.
 

 




Novogodišnji katalog s 17 biznisa iz 7 bh. gradova


Kraj godine i period darivanja smo iskoristili za dodatnu promociju proizvoda bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH kroz vizualno primamljiv online katalog kako bismo pripomogli da se njihovi unikatni i kreativni proizvodi pronađu kao dio blagdanskih i novogodišnjih poklona. 
Korak je to koji je bio sjajan za povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti njihovog rada, povećanje prodaja, kao i umrežavanje. 


Panel diskusija s dm timom s preko 40 bh. poduzetnica o procesu dolaska proizvoda na dm police


Više od 40 poduzetnica je kroz druženje organizirano u Ters House u Sarajevu imalo priliku razgovarati s menadžerima asortimana u dm kompaniji, Jelenom Radonja i Anesom Cerićem, saznati više o procesu dolaska proizvoda na police dm poslovnica, ali i pobliže se upoznati s detaljima dm suradnje s malim biznisima. Tijekom panel diskusije, 3 bh. poduzetnice (Arijana Katana, Samra Bešlija - Aščerić i Nejra Lepić-Salkić) čiji se proizvodi nalaze na policama dm poslovnica su podijelile svoja iskustva, a sve prisutne poduzetnice  su imale priliku postaviti pitanja tokom Q&A sesije. Putem live streama nam se priključilo dodatnih 12 poduzetnica, kako bi dobile praktična znanja i lekcije. 
 



 

Bh. poduzetnice nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje u samopouzdanijem kreiranju narednih koraka u rastu i razvoju svojih brendova. 
Ne zaboravite da uvijek možete dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške na društvenim mrežama ili kupovinom. Jer, male stvari mijenjaju svijet. 
P.S. Već danas možete na policama dm prodavnica i FEEL GOOD majica vol. 3 te njenom kupovinom donirati 3 KM za podršku i razvoj bh. poduzetnica.
 


Bonjour

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026. Šta čini dobar dizajn danas? Slavimir Futro otkriva na Alma Ras Industry Day 2026.

Treće, jubilarno izdanje Alma Ras Industry Day pod motom GREEN DEAL donosi najambiciozniji program do sada i potvrđuje da ova platforma postaje jedno od ključnih mjesta profesionalnog razvoja dizajna i kreativne industrije u regiji.

Kroz povezivanje kreativnog sektora sa realnom industrijom, Alma Ras Industry Day gradi ekosistem u kojem dizajn postaje pokretač inovacija, održivosti i cirkularne ekonomije i to ne samo na konceptualnom nivou, već kroz konkretne poslovne i industrijske rezultate.


alma_rad_industry_day5bonjour_ba

Upravo u tom kontekstu, ove godine publici se predstavlja i Slavimir Futro jedan od najznačajnijih dizajnera u regionu. On će 26.03.2026. na Industry Day nastupiti kroz tri međusobno povezane uloge: kao član žirija, predavač, te autor izložbe “Futro Posters”, stvarajući tako jedinstvenu cjelinu koja objedinjuje stručnost, viziju i dizajn kao kulturni i industrijski fenomen.

Razgovaramo sa njim o ulozi dizajna, održivosti, odgovornosti i kreativnoj moći vizuelnog jezika, baš u godini kada GREEN DEAL postaje temelj ove platforme.


alma_rad_industry_day6bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom započinjemo u trenutku kada dizajn dobija novu ulogu, onu u kojoj je odgovornost jednako važna koliko i estetika. On dizajn vidi kao prostor u kojem se 'autentičnost pretvara u glavnu valutu', gdje mladi profesionalci moraju imati hrabrosti da pronađu svoju istinu i oblikuju je u nešto što traje.


alma_rad_industry_day1bonjour_ba

U godini kada GREEN DEAL postaje temelj Industry Day-a, Futro nas podsjeća na jednostavnu, ali zahtjevnu činjenicu: 'Svi mi koji smo na poklon dobili kreativnost rođeni smo da bi drugima bilo bolje.' Upravo tu leži suština održivosti koju on zagovara, a to je dizajn kao alat za popravljanje svijeta oko nas.

Kao autor izložbe Futro Posters i član žirija, on ove godine donosi i vrlo jasnu poruku mladim dizajnerima: 'Bez grešaka nema napretka… greška je tračak života u savršeno površnom svijetu.' 


alma_rad_industry_day4bonjour_ba

Razgovor sa Slavimirom Futrom potvrđuje da dizajn više nije samo vizuelna disciplina, već profesija od društvene, ekonomske i industrijske važnosti. 

Upravo zato Alma Ras Industry Day, kroz GREEN DEAL koncept, postaje prostor u kojem se kreativnost pretače u održiva rješenja, nove proizvodne modele i kulturni sadržaj koji mijenja percepciju dizajna u regiji.

Poziv svim dizajnerima ostaje otvoren do 7.12.2025: ako imate rješenje koje može unaprijediti industriju i doprinijeti održivoj transformaciji, sada je pravi trenutak da ga predstavite.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!