TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 14.7.2022.
FEEL GOOD 2.0. Strong Edition majica predstavljena je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za ovu FEEL GOOD priču koju smo i ovaj put realizirali u suradnji s dm drogerie markt.
Nakon tri mjeseca trajanja FEEL GOOD kampanje, dm drogerie markt je u prošloj godini uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO kroz aktivnosti domaće neprofitne organizacije Fondacija 787 osigurao donaciju u iznosu od 9 000 KM.
Strast prema razvoju ženske poduzetničke scene u BiH, kao i pružanje stručne podrške u vidu edukativnih sadržaja, osnova je ovog projekta.
Osluškujući potrebe poduzetnica kroz projekt #poduzetne ZAJEDNO Fondacije 787 realizirali smo niz aktivnosti.

Webinari s preko 70 bh. poduzetnica
Kroz 12. mjesec, za više od 70 bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH osigurali smo webinare na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište.
Naime, poduzetnice su kroz predavanje i razgovor sa stručnjakom iz ove domene, Vladimirom Marićem, kroz praktične primjere, saznale kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i kako prezentirati proizvod prodajnim lancima.

Novogodišnji katalog s 17 biznisa iz 7 bh. gradova
Kraj godine i period darivanja smo iskoristili za dodatnu promociju proizvoda bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH kroz vizualno primamljiv online katalog kako bismo pripomogli da se njihovi unikatni i kreativni proizvodi pronađu kao dio blagdanskih i novogodišnjih poklona.
Korak je to koji je bio sjajan za povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti njihovog rada, povećanje prodaja, kao i umrežavanje.
Panel diskusija s dm timom s preko 40 bh. poduzetnica o procesu dolaska proizvoda na dm police
Više od 40 poduzetnica je kroz druženje organizirano u Ters House u Sarajevu imalo priliku razgovarati s menadžerima asortimana u dm kompaniji, Jelenom Radonja i Anesom Cerićem, saznati više o procesu dolaska proizvoda na police dm poslovnica, ali i pobliže se upoznati s detaljima dm suradnje s malim biznisima. Tijekom panel diskusije, 3 bh. poduzetnice (Arijana Katana, Samra Bešlija - Aščerić i Nejra Lepić-Salkić) čiji se proizvodi nalaze na policama dm poslovnica su podijelile svoja iskustva, a sve prisutne poduzetnice su imale priliku postaviti pitanja tokom Q&A sesije. Putem live streama nam se priključilo dodatnih 12 poduzetnica, kako bi dobile praktična znanja i lekcije.





Bh. poduzetnice nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje u samopouzdanijem kreiranju narednih koraka u rastu i razvoju svojih brendova.
Ne zaboravite da uvijek možete dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške na društvenim mrežama ili kupovinom. Jer, male stvari mijenjaju svijet.
P.S. Već danas možete na policama dm prodavnica i FEEL GOOD majica vol. 3 te njenom kupovinom donirati 3 KM za podršku i razvoj bh. poduzetnica.
TEKST: Bonjour.ba
Neke priče o uspjehu ne počinju velikim planom, nego znatiželjom, potrebom da se stvori nešto svoje i hrabrošću da se krene i kada putevi nisu sasvim jasni.
Upravo takva atmosfera ispunila je Europsku kuću kulture i nacionalnih manjina u Sarajevu, gdje je akademija by dm drogerie markt i Bonjour.ba okupila 100 žena iz cijele Bosne i Hercegovine: one koje tek ulaze na tržište rada, one koje grade brend, studentice koje traže pravac i žene koje svoje ideje pretvaraju u prve korake.


Dan je započeo energijom i tihim žamorom upoznavanja još prije zvaničnog početka. 'It’s time to glow!', poruka jutarnje registracije, bila je više od pozdrava; postala je najava dana u kojem je svaka učesnica mogla doći onakva kakva jeste i krenuti prema verziji sebe kojoj pravi prostor.




Dobrodošlica koja je otvorila dan
Pozdravni govor Ajle Hadžić i Ane Ćavar donio je prvu dozu inspiracije i stvorio atmosferu u kojoj se osjećalo povjerenje. Njihova autentičnost i otvorenost dale su ton cijelom danu: topao, poticajan i dovoljno siguran da žene pitaju, sumnjaju, dijele i uče.
Ana Ćavar, vlasnica portala Bonjour.ba i Ajla Hadžić, marketing menadžerica dm drogerie markt BiH
Prva sesija, Q&A s Eminom Mušinović, članicom Poslovodstva dm BiH, otvorila je važne teme o pronalasku mjesta na tržištu, jačanju ličnog brenda i hrabrosti da se napravi zaokret kada je on zaista potreban. Ovaj razgovor je brzo prešao iz teorije u situacije koje su žene već proživjele ili bi ih tek mogle doživjeti.
Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm BiH



Kratki coffee break pretvorio se u spontani prostor za upoznavanje, mini-mentorske razgovore i dogovorene prve saradnje. 


Upravo tada jasno se osjetila energija boja koje su pratile akademiju: motivirajuća žuta, patelna roze koja unosi kreativnost i toplinu i tamno zelena koja daje osjećaj stabilnosti i fokusa. Zajedno, one su nosile poruku dana, a to su optimizam, podrška i prostor za rast.

Razgovori koji mijenjaju perspektivu
Slijedila je sesija 'Women Who Grow', u kojoj su Ajla Hadžić i Ana Ćavar, svaka iz svoje uloge, otvoreno govorile o lekcijama koje nose nakon godina rada: o greškama koje su ih oblikovale, ambiciji koja traži balans i hrabrosti koja se gradi tek nakon prvog pokušaja, pa čak i pada.


To je bio trenutak u kojem su se studentice, poduzetnice, menadžerice i kreativke prepoznale u istoj rečenici; različite priče, a isti osjećaj, da je rast put i da se gradi korak po korak.



Nakon pauze za ručak, fokus se prebacio na ono što mnogima predstavlja najveći izazov: određivanje cijene.
Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH, govorila je o realnim brojkama, procesima i financijskoj strukturi brenda, ali i o tome kako se samopouzdanje reflektuje kroz cijene koje postavljamo. Bila je to jedna od sesija koju su učesnice slušale s najviše koncentracije.

Ena Fejzović, menadžerica asortimana u nabavi dm BiH
Iskustva koja ostaju i nakon što se vrata sale zatvore
Dan je zaključen okruglim stolom 'A što ako uspije?', na kojem su učestvovale Martina Djordjevski, Dragana Rauš i Maja Topčagić. Kao bivše polaznice akademije, govorile su o svojim prvim koracima i svim onim trenucima koji ne stanu u Instagram objavu: sumnjama, neuspjesima, prekretnicama i malim pobjedama.

Njihove priče donijele su onu vrstu inspiracije koju može podijeliti samo neko ko je već prošao put kojim mnoge tek kreću. Bio je to trenutak u kojem se u sali osjetila kombinacija olakšanja i motivacije, potvrda da put postoji i da je dostižan za svaku ženu koja se želi odvažiti.


Snaga zajednice koja raste
Na kraju dana postalo je jasno da se akademija neće pamtiti samo po programu, govornicama i temama, nego po iskustvu. Po pažnji prema detaljima, po identitetu događaja koji je bio više osjećaj nego estetika i po timu koji je kreirao okruženje u kojem su žene osjetile da imaju prostor da pitaju, slušaju, uče i vjeruju sebi.





Možda je najtačnije reći da je ovo bio dan koji je pokazao koliko daleko može otići jedna ideja kada ima zajednicu oko sebe i kada žene dobiju prostor i podršku da postanu ono što jesu, ali i ono što tek mogu postati.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!