TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 14.7.2022.
FEEL GOOD 2.0. Strong Edition majica predstavljena je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za ovu FEEL GOOD priču koju smo i ovaj put realizirali u suradnji s dm drogerie markt.
Nakon tri mjeseca trajanja FEEL GOOD kampanje, dm drogerie markt je u prošloj godini uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO kroz aktivnosti domaće neprofitne organizacije Fondacija 787 osigurao donaciju u iznosu od 9 000 KM.
Strast prema razvoju ženske poduzetničke scene u BiH, kao i pružanje stručne podrške u vidu edukativnih sadržaja, osnova je ovog projekta.
Osluškujući potrebe poduzetnica kroz projekt #poduzetne ZAJEDNO Fondacije 787 realizirali smo niz aktivnosti.

Webinari s preko 70 bh. poduzetnica
Kroz 12. mjesec, za više od 70 bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH osigurali smo webinare na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište.
Naime, poduzetnice su kroz predavanje i razgovor sa stručnjakom iz ove domene, Vladimirom Marićem, kroz praktične primjere, saznale kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i kako prezentirati proizvod prodajnim lancima.

Novogodišnji katalog s 17 biznisa iz 7 bh. gradova
Kraj godine i period darivanja smo iskoristili za dodatnu promociju proizvoda bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH kroz vizualno primamljiv online katalog kako bismo pripomogli da se njihovi unikatni i kreativni proizvodi pronađu kao dio blagdanskih i novogodišnjih poklona.
Korak je to koji je bio sjajan za povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti njihovog rada, povećanje prodaja, kao i umrežavanje.
Panel diskusija s dm timom s preko 40 bh. poduzetnica o procesu dolaska proizvoda na dm police
Više od 40 poduzetnica je kroz druženje organizirano u Ters House u Sarajevu imalo priliku razgovarati s menadžerima asortimana u dm kompaniji, Jelenom Radonja i Anesom Cerićem, saznati više o procesu dolaska proizvoda na police dm poslovnica, ali i pobliže se upoznati s detaljima dm suradnje s malim biznisima. Tijekom panel diskusije, 3 bh. poduzetnice (Arijana Katana, Samra Bešlija - Aščerić i Nejra Lepić-Salkić) čiji se proizvodi nalaze na policama dm poslovnica su podijelile svoja iskustva, a sve prisutne poduzetnice su imale priliku postaviti pitanja tokom Q&A sesije. Putem live streama nam se priključilo dodatnih 12 poduzetnica, kako bi dobile praktična znanja i lekcije.





Bh. poduzetnice nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje u samopouzdanijem kreiranju narednih koraka u rastu i razvoju svojih brendova.
Ne zaboravite da uvijek možete dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške na društvenim mrežama ili kupovinom. Jer, male stvari mijenjaju svijet.
P.S. Već danas možete na policama dm prodavnica i FEEL GOOD majica vol. 3 te njenom kupovinom donirati 3 KM za podršku i razvoj bh. poduzetnica.
TEKST: Bonjour.ba
Postoje trenuci kada prisustvo žene u liderskoj ulozi nije samo odgovor na sistemsku promjenu nego osjećaj sigurnosti, jasnoće i smisla u prostoru u kojem se donose odluke. Ti trenuci nemaju efekt eksplozije.
Više nalikuju tihoj snazi kada neko zna da sluša, da osjeti dinamiku tima, da pogleda ispod površine brojki i kreira okruženje u kojem ljudi ne ostaju jer moraju, već jer žele.

U okviru kampanje ASA Banke kojom otvaramo prostor za stvarne priče žena koje oblikuju bankarski sektor, razgovarali smo s Aidom Mušić, lidericom koja vodi tim od preko 300 ljudi i 61 poslovnicu.

Aida Mušić, Direktorica Sektora za poslovanje sa fizičkim licima i poduzetnicima u ASA Banci
5 pravila tima koji „diše zajedno“
Njen pristup poslu i ljudima ruši predrasude o bankarstvu, ali i podsjeća da autoritet ne dolazi iz kontrole, već iz povjerenja.
Lojalnost nije ostajanje. Lojalnost je trud dok si tu.
Šta znači lojalnost tima u današnjem poslovnom okruženju?
Za Aidu Mušić, lojalnost nije pitanje dužine staža, već prisutnosti i truda koji pojedinac ulaže dok je dio tima. “Smatram da lojalnost tima ne znači ostati, znači biti najbolji dok si u timu”, ističe Aida i dodaje da je zadatak lidera da stvori okruženje u kojem ljudi ostaju ne zato što moraju, nego zato što to žele.


Dobar tim “diše” kad se ljudi ne boje misliti drugačije
300 ljudi i 61 poslovnica. Kako znate da sistem “diše kako treba”?
U velikim sistemima poput ASA Banke nije moguće biti svuda prisutan. Aida naglašava: “Ja se oslanjam na ljude. Ako su ljudi slobodni, dolaze sa problemima i sa idejama i onda znam da dišemo zajedno.”
Osim formalnih kontrola, izvještaja i analiza zadovoljstva klijenata, Aida osluškuje ono između redova: raspoloženje i energiju svojih kolega.


Odlučnost lidera ne isključuje tim, nego ga osnažuje
Kada lider treba prestati slušati tim i donijeti odluku sam?
U izazovnim trenucima, kada mišljenja unutar tima ostaju podijeljena, lider mora preuzeti odgovornost.
„Dešavaju se i takve situacije kada se mora presjeći i donijeti odluka“, kaže Aida, naglašavajući da se ni tada tim ne isključuje. „Bitno je da lider stoji iza te odluke. Isto tako je bitno da se odluke donose na osnovu prethodnih iskustava zajednički sa timom.“

U bankarstvu je brzina precijenjena. Strpljenje je ono što gradi povjerenje
Šta najčešće govorite mladim kolegama, ali Vas ipak ne poslušaju?
Entuzijazam mladih kolega Aida vidi kao snagu, ali ih uči da uspjeh u bankarstvu ne dolazi preko noći. „Mladi ljudi žele brzo napredovanje, žele sve jako, jako brzo“, objašnjava Aida.

Kako kaže, bankarstvo se ipak gradi drugačije: „To je profesija u kojoj je zaista bitno strpljenje. Bankarstvo se gradi kroz iskustvo, kroz pouzdanost, kroz istrajnost.“ I dok priznaje da često ne poslušaju odmah, poručuje im: „Moraju osjetiti teren, naučiti procedure, sisteme i najvažnije… razumjeti klijenta.“
Bankarstvo su ljudi, ne brojke
Koja je najveća zabluda koju ljudi imaju o bankama?
Aida smatra da je pogrešno misliti kako banke funkcionišu isključivo po principu profita. „Mislim da je najveća zabluda o ljudima u bankama upravo da se sve gleda kroz profit, ali ustvari to su ljudi.“ U svom dugogodišnjem radu, svjedočila je mnogim važnim životnim trenucima svojih klijenata. „Bitno je da klijent osjeti da nije sam, da ima neko ko ga vodi kroz taj proces.“ Upravo u toj relaciji – klijent i savjetnik – krije se pravi smisao bankarstva koje ona živi.

U njenom pristupu nema mjesta za pretvaranje da emocije nisu važne, da brojke govore sve ili da je dovoljno biti prisutan samo na papiru. Upravo suprotno, prisutnost, slušanje, empatija i odgovornost čine temelj njenog vođenja.
U vremenu u kojem se često traže brzi rezultati, Aida nas podsjeća da istinske promjene dolaze iznutra – iz povjerenja koje gradimo s ljudima s kojima radimo i za koje radimo.
Ove žene svakodnevno grade ASA Banku. Tiho, posvećeno, sa stavom koji se ne mjeri volumenom glasa, nego uticajem koji ostavljaju.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!