TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 14.7.2022.

FEEL GOOD 2.0. Strong Edition majica predstavljena je u 8. mjesecu prošle godine. Upravo su žene diljem BiH, koje iznova slave život i kreiraju ispunjenu svakodnevicu za sebe i svoje najmilije, bile inspiracija za ovu FEEL GOOD priču koju smo i ovaj put realizirali u suradnji s dm drogerie markt. 


Nakon tri mjeseca trajanja FEEL GOOD kampanje, dm drogerie markt je u prošloj godini uz svoje kupce za projekt #poduzetneZAJEDNO kroz aktivnosti domaće neprofitne organizacije Fondacija 787 osigurao donaciju u iznosu od 9 000 KM.
Strast prema razvoju ženske poduzetničke scene u BiH, kao i pružanje stručne podrške u vidu edukativnih sadržaja, osnova je ovog projekta.
Osluškujući potrebe poduzetnica kroz projekt #poduzetne ZAJEDNO Fondacije 787 realizirali smo niz aktivnosti.

 



 

Webinari s preko 70 bh. poduzetnica


Kroz 12. mjesec, za više od 70 bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH osigurali smo webinare na temu pripreme proizvoda i dokumentacije za uspješan izlazak na tržište, kao i pripremu proizvoda za inostrano tržište.
Naime, poduzetnice su kroz predavanje i razgovor sa stručnjakom iz ove domene, Vladimirom Marićem, kroz praktične primjere, saznale kako pripremiti proizvod i ambalažu za prodaju, kao i kako prezentirati proizvod prodajnim lancima.
 

 




Novogodišnji katalog s 17 biznisa iz 7 bh. gradova


Kraj godine i period darivanja smo iskoristili za dodatnu promociju proizvoda bh. poduzetnica iz raznih dijelova BiH kroz vizualno primamljiv online katalog kako bismo pripomogli da se njihovi unikatni i kreativni proizvodi pronađu kao dio blagdanskih i novogodišnjih poklona. 
Korak je to koji je bio sjajan za povećanje vidljivosti i prepoznatljivosti njihovog rada, povećanje prodaja, kao i umrežavanje. 


Panel diskusija s dm timom s preko 40 bh. poduzetnica o procesu dolaska proizvoda na dm police


Više od 40 poduzetnica je kroz druženje organizirano u Ters House u Sarajevu imalo priliku razgovarati s menadžerima asortimana u dm kompaniji, Jelenom Radonja i Anesom Cerićem, saznati više o procesu dolaska proizvoda na police dm poslovnica, ali i pobliže se upoznati s detaljima dm suradnje s malim biznisima. Tijekom panel diskusije, 3 bh. poduzetnice (Arijana Katana, Samra Bešlija - Aščerić i Nejra Lepić-Salkić) čiji se proizvodi nalaze na policama dm poslovnica su podijelile svoja iskustva, a sve prisutne poduzetnice  su imale priliku postaviti pitanja tokom Q&A sesije. Putem live streama nam se priključilo dodatnih 12 poduzetnica, kako bi dobile praktična znanja i lekcije. 
 



 

Bh. poduzetnice nisu krile entuzijazam nastao nakon naučenih lekcija, ali i uzbuđenje u samopouzdanijem kreiranju narednih koraka u rastu i razvoju svojih brendova. 
Ne zaboravite da uvijek možete dati dodatan vjetar u leđa bh. poduzetnicama lijepim komentarom, riječima podrške na društvenim mrežama ili kupovinom. Jer, male stvari mijenjaju svijet. 
P.S. Već danas možete na policama dm prodavnica i FEEL GOOD majica vol. 3 te njenom kupovinom donirati 3 KM za podršku i razvoj bh. poduzetnica.
 


Bonjour

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

TEKST: Bonjour.ba - PR

Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija Snažan rast i fokus na zajednicu: Održana je godišnja dm konferencija

Kompanija dm drogerie markt, vodeći lanac drogerija u Bosni i Hercegovini, i ove godine potvrdila je lidersku poziciju na tržištu ostvarivši snažne poslovne rezultate i značajan rast u svim segmentima poslovanja.

Rezultati i ključna postignuća predstavljeni su na godišnjoj konferenciji za medije, na kojoj je dm drogerie markt još jednom istaknuo svoju posvećenost kupcima, zaposlenicima i zajednici. Konferencija je održana pod krovom teme #sasvimja, kampanje s važnom porukom koja je pratila sve aktivnosti kompanije u ovoj godini. 


dm_konferencija12bonjour_ba

Ostvaren rast prometa od 16,17%

 

Poslovnu godinu 2024/25. dm je zaključio sa ostvarenim prometom od 489,3 miliona KM, što predstavlja rast od 16,17% u odnosu na prethodnu poslovnu godinu. Uz to, kupci su još jednom potvrdili i svoju lojalnost povećavši broj kupovina za 7,17%. 

Tokom godine kompanija je nastavila ulagati i u razvoj poslovne mreže te je preuređeno osam dm trgovina, a otvorene su i dvije nove, čime je dm s ukupno 94 trgovine dodatno učvrstio poziciju najvećeg drogerijskog lanca u BiH.


dm_konferencija7bonjour_ba


 

„Ove godine bilježimo snažan rast i stabilnost poslovanja. Ponosni smo što nastavljamo ulagati u naše zaposlenike, kupce i zajednicu, jer upravo oni predstavljaju temelj našeg uspjeha. 

S ponosom mogu reći da je broj naših zaposlenika dostigao 1.255, a u prošloj godini smo zaposlili 24 nova zaposlenika“, izjavio je Damir Šlosel, direktor dm-a u BiH, i dodao: „Naš fokus u narednom periodu ostaje na održivom razvoju, kvalitetnim uslugama i projektima koji čine razliku, za naše kupce i zajednicu u cjelosti.“

Tri puta više razloga za kupovinu

 

U protekloj poslovnoj godini dm je nastavio ulagati u ono što je kupcima jako važno, kvalitet po povoljnim cijenama i pogodnosti koje olakšavaju svakodnevnu kupovinu. 


dm_konferencija10bonjour_ba

Samo u sniženje cijena proizvoda kroz koncept ‘uvijekpovoljno’ uloženo je gotovo 11 miliona KM, dok su kupci kroz dm active beauty program lojalnosti ostvarili značajne dodatne uštede. 

 

„Naša posvećenost kupcima ogleda se u konkretnim pogodnostima, od ulaganja u sniženje cijena proizvoda do programa lojalnosti koji danas broji gotovo 520.000 članova. Kroz dm active beauty  program lojalnosti iskorišteni su bodovi u vrijednosti višoj od 12 miliona KM, a sakupljeno ih je gotovo 14 miliona KM. 

Ukupno, 24 miliona KM dm je usmjerio na to da kupovina bude povoljnija, jednostavnija i isplativija za sve kupce“, istakla je Admira Isaković, članica Poslovodstva dm-a u BiH. 


dm_konferencija11bonjour_ba

Digitalni kanali sve više postaju dio svakodnevne kupovine. Tako je Moj dm aplikaciju u prošloj poslovnoj godini u prosjeku mjesečno koristilo više od 231.000 aktivnih korisnika, a čak 84% online narudžbi realizuje se upravo putem aplikacije. 

U okviru Moj dm aplikacije kreirana je i nova pogodnost osmišljena s posebnom pažnjom za najmlađe, dm babybonus koji pruža personalizovanu podršku trudnicama i roditeljima djece uzrasta do 3 godine, kroz sadržaje i kupone prilagođene upravo njihovim potrebama i fazama života.

 

Posebno zanimanje kupaca izazvao je i projekt dmLIVE, koji je u 24 emitovane epizode prosječno privukao više od 8.000 gledalaca po emisiji, donoseći korisne savjete i zanimljive najave novih dm proizvoda.


dm_konferencija1bonjour_ba
 

Veliki broj aktivnosti je bio usmjeren i na brigu o zdravlju žena, o kojem dm govori otvoreno, kontinuirano i s iskrenom željom da napravi promjenu.

 

„Kampanja posvećena zdravlju žena dosegnula je gotovo 250.000 žena širom BiH. Kroz dvije stručne konferencije u Banjoj Luci i Sarajevu, na kojima je učestvovalo 500 gošći i 12 stručnjaka, te kroz tri epizode dm Podcasta o zdravlju žena koje su ostvarile više od 80.000 pregleda, potaknuli smo otvoren razgovor o važnim temama. 

Ponosni smo i što je osma dm ženska utrka okupila 3.000 učesnica, zahvaljujući čemu je dm donirao 3.000 pakovanja Jessa higijenskih uložaka sigurnim kućama u BiH“, istakla je Emina Mušinović, članica Poslovodstva dm-a u BiH.


dm_konferencija9bonjour_ba
 

Briga o zajednici i planeti ostala je jednako važan dio dm priče. Kroz kampanju „{ZAJEDNO} za bolje sutra – ECO EDITION“, dm je podržao deset ekoloških projekata širom zemlje, s ukupno 60.000 KM. 

Dok je tradicionalni Giving Friday ponovo pokazao snagu zajedništva kupaca i dm-a te je prikupljeno 67.000 KM, čime je osigurano više od 11.000 obroka za korisnike 25 narodnih kuhinja. 

U akciji je učestvovalo i 40 dm zaposlenika koji su volonterskim angažmanom pomogli u pripremi dijela obroka. Od početka kampanje do danas, vrijednost doniranih obroka premašila je 285.000 KM. 


dm_konferencija13bonjour_ba
 

Briga o zaposlenicima i njihovom razvoju ostaje jedno od ključnih opredjeljenja kompanije dm. Samo u protekloj poslovnoj godini uloženo je više od 1,8 miliona KM u razvoj i edukaciju zaposlenika, uz kontinuirani rast plata i unapređenje radnih uslova. 

Ovakav pristup potvrđuje dugoročni cilj kompanije, a to je stvaranje sigurnog i poticajnog radnog okruženja u kojem se cijeni balans između poslovnog i privatnog života.
 

Posvećenost zaposlenicima prepoznata je i van kompanije, dm je jedanaesti put proglašen najpoželjnijim poslodavcem u Bosni i Hercegovini. 


dm_konferencija14bonjour_ba

To dodatno potvrđuje filozofiju ‘Živjeti posao drugačije’, koju dm svakodnevno primjenjuje kroz raznovrsne benefite poput 13. plate, regresa u visini plate, poklon kartica, redovnih sistematskih i stomatoloških pregleda, dodatnih edukacija, te aktivnosti kao što su Obiteljski dan ili plaćeni slobodan dan na prvi dan škole. 

Dodatno, činjenica da svake godine više desetina zaposlenica koristi plaćeno porodiljsko odsustvo potvrđuje da dm gradi radnu kulturu zasnovanu na podršci i razvoju.

 

Jubilej i novi planovi

 

Kompanija dm u 2026. godini proslavlja 20 godina poslovanja u Bosni i Hercegovini, a jubilej će biti obilježen aktivnostima posvećenim zaposlenicima, kupcima i zajednici. 

U novoj poslovnoj godini dm BiH planira ulaganja od 14,5 miliona KM, s fokusom na razvoj zaposlenika i daljnje ulaganje u održivi razvoj.

 

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!