TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.9.2023.

Drive Leadership & Talent konferencija je najveći i jedan od najvažnijih događaja koji doprinosi pozitivnim promjenama na tržištu rada u BiH. Mi smo razgovarali s organizatorima konferencije i saznali 5 stvari koje čine njenu suštinu, a o kojima vam danas pišemo.



Kome je namijenjena konferencija?

U prosjeku okuplja oko 400 učesnika, a namijenjena je: direktorima, menadžerima i vlasnicima kompanija, voditeljima ljudskih resursa, odjela i tim liderima, svima čiji posao uključuje vođenje i razvoj zaposlenika, kompanijama u privatnom i javnom sektoru, te javnoj upravi, onima koji se bave pronalaženjem i razvojem ljudskih potencijala, te naposljetku svima koji su zainteresovani za teme upravljanja ljudskim potencijalima.




Kako je nastao naziv DRIVE i šta on predstavlja?

Budući da je ovo najveća konferencija o vođenju i razvoju zaposlenika u Bosni i Hercegovini, razmišljali smo šta je cilj iste i dobili skraćeni termin „DRIVE“ koji u slobodnom prevodu označava nešto što nas pokreće i inspiraciju.

  • Druženja:  Upoznajte se i umrežite s liderima iz najboljih lokalnih, regionalnih i svjetskih organizacija
  • Razmjenu znanja i iskustva:  Razmijenite i uporedite iskustva i znanja s drugim učesnicima
  • Informiranje i istraživanje:  Budite u trendu s najnovijim rezultatima istraživanja ljudskih potencijala
  • Viziju:  Predvidite nadolazeće trendove u upravljanju talentima i kreirajte planove prema tome
  • Edukaciju:  Učite od vodećih stručnjaka iz područja upravljanja ljudskim resursima

     



Koliko stručnjaka i govornika okuplja Drive konferencija?

U proteklih jedanaest godina na jednom mjestu organizatori su okupili preko 2.000 lokalnih i regionalnih stručnjaka, te preko 100 vodećih i svjetskih govornika. Koji napori stoje u organizaciji dolaska internacionalnih govornika, govori situacija koja je zadesila organizatore na dan konferencije kada je jedna od ključnih govornica bila zadržana pri slijetanju na sarajevski aerodrom, jer se nalazila na Interpolovoj listi.

Na svu sreću, radilo se o administrativnoj grešci koja nije blagovremeno uklonjena. Unatoč tome, organizatori su uložili maksimalne napore i brzo reagovali kako bi osigurali njen dolazak i prilagodili dnevni raspored programa. Učesnici konferencije nisu ostali uskraćeni za njen inspirativni govor, te su čak bili duboko dirnuti njenom životnom pričom.




Koji su izazovi organizacije?

Prva konferencija održana je 2009. godine u vrijeme kada je bilo malo poslovnih konferencija u BiH, a naročito u području upravljanja ljudskih resursa. Kompanija Kolektiv/MojPosao.ba pionir je u organizaciji ovog događaja u našoj zemlji, sa ciljem da svojim klijentima pruži edukaciju, umrežavanje i da osvijesti širu zajednicu o značaju HRM-a koji je tek tada počeo dobivati na značaju, budući da u to vrijeme mnoge kompanije nisu imale ovaj odjel niti su imale zaposlenike koji su specijalizovani za zapošljavanje i brigu o zaposlenima.

Očekivanja su da format ove vrste konferencije vodi 100 osoba u organizaciji, te da uobičajena priprema traje godinu dana, međutim iz rubrike zanimljivosti „u bekstejdžu“, izdvajamo da smo jednu konferenciju organizovali u rekordnih 15 dana, a da naš mali tim ljudi koji vodi uporedo više projekata sličnog tipa, priprema ovaj događaj u prosjeku 6 mjeseci.




Koja svjetska imena okuplja ova konferencija?

Drive konferencija
do sada je okupila HR direktore i menadžere iz renomiranih svjetskih i regionalnih kompanija poput: Zara (Inditex), Uniliver, British Airlines, Atlantic Group, Beiersdorf AG (Nivea, Labello i Hansaplast), Nestle Adriatic, Coca- Cola, Honda, IKEA Iberica, Metro Cash & Carry, L’Oreal Adria, Rimac Automobili, Gazprom International, PricewaterhouseCoopers, BBC, LinkedIn, Monster Njemačka, Carlsberg i mnogi drugi.


* * *
Foto: Drive konferencija PR


Bonjour

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

TEKST: Ada Ćeremida

Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela. Berlin ovog ljeta: Šejla Kamerić istražuje granice intime, nasljeđa i tijela.

Dvije izložbe, dvije lokacije i jedna od najvažnijih regionalnih umjetnica današnjice.

U sezoni kada evropske galerije ispunjavaju prostore retrospektivama i digitalnim spektaklima, bh umjetnica Šejla Kamerić u Berlin donosi nešto daleko suptilnije, ali moćnije. Njen rad ostaje duboko pod kožom.

 




Izložba In the Darkened Rooms, koja je otvorena do 12. jula u Galerie Tanja Wagner prostoru, donosi niz analognih instant fotografija i skulptura u bronzi koje mapiraju napetost između nježnosti i ogoljenosti. 

Tjelesnost i ranjivost prožimaju svaki kadar, dok motiv trnovitih grana na koži otvara prostor za razmišljanje o seksualnosti, stidu, moći i pravu na vlastitu percepciju tijela.


 

  

Paralelno, u Fotografiska Berlin do 17. augusta, Kamerić predstavlja novu seriju EX YOU BODY, nastalu u saradnji s njenom devetogodišnjom kćerkom. U ovom neobičnom dijalogu majke i kćerke, granice autorstva se brišu: kćerka fotografira, intervenira crtežima, dodaje i oduzima stvarajući hibridno tijelo koje je istovremeno nježno i buntovno. 

Uključivanjem djeteta u proces, Kamerić otvara vrata jednoj novoj, nefiltriranoj perspektivi ženstvenosti, onoj neopterećenoj kulturnim naslagama.

 

 

Obje postavke se dotiču generacijskog nasljeđa, fizičkog pamćenja i načina na koje žene, od majki do kćerki, uče gledati sebe i druge. Umjesto nostalgije, ove izložbe nude ogoljenu iskrenost. A možda i prostor za iscjeljenje.

 

Foto: @galerietanjawagner


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!