TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 28.9.2023.
Drive Leadership & Talent konferencija je najveći i jedan od najvažnijih događaja koji doprinosi pozitivnim promjenama na tržištu rada u BiH. Mi smo razgovarali s organizatorima konferencije i saznali 5 stvari koje čine njenu suštinu, a o kojima vam danas pišemo.
Kome je namijenjena konferencija?
U prosjeku okuplja oko 400 učesnika, a namijenjena je: direktorima, menadžerima i vlasnicima kompanija, voditeljima ljudskih resursa, odjela i tim liderima, svima čiji posao uključuje vođenje i razvoj zaposlenika, kompanijama u privatnom i javnom sektoru, te javnoj upravi, onima koji se bave pronalaženjem i razvojem ljudskih potencijala, te naposljetku svima koji su zainteresovani za teme upravljanja ljudskim potencijalima.
Kako je nastao naziv DRIVE i šta on predstavlja?
Budući da je ovo najveća konferencija o vođenju i razvoju zaposlenika u Bosni i Hercegovini, razmišljali smo šta je cilj iste i dobili skraćeni termin „DRIVE“ koji u slobodnom prevodu označava nešto što nas pokreće i inspiraciju.
Koliko stručnjaka i govornika okuplja Drive konferencija?
U proteklih jedanaest godina na jednom mjestu organizatori su okupili preko 2.000 lokalnih i regionalnih stručnjaka, te preko 100 vodećih i svjetskih govornika. Koji napori stoje u organizaciji dolaska internacionalnih govornika, govori situacija koja je zadesila organizatore na dan konferencije kada je jedna od ključnih govornica bila zadržana pri slijetanju na sarajevski aerodrom, jer se nalazila na Interpolovoj listi.
Na svu sreću, radilo se o administrativnoj grešci koja nije blagovremeno uklonjena. Unatoč tome, organizatori su uložili maksimalne napore i brzo reagovali kako bi osigurali njen dolazak i prilagodili dnevni raspored programa. Učesnici konferencije nisu ostali uskraćeni za njen inspirativni govor, te su čak bili duboko dirnuti njenom životnom pričom.
Koji su izazovi organizacije?
Prva konferencija održana je 2009. godine u vrijeme kada je bilo malo poslovnih konferencija u BiH, a naročito u području upravljanja ljudskih resursa. Kompanija Kolektiv/MojPosao.ba pionir je u organizaciji ovog događaja u našoj zemlji, sa ciljem da svojim klijentima pruži edukaciju, umrežavanje i da osvijesti širu zajednicu o značaju HRM-a koji je tek tada počeo dobivati na značaju, budući da u to vrijeme mnoge kompanije nisu imale ovaj odjel niti su imale zaposlenike koji su specijalizovani za zapošljavanje i brigu o zaposlenima.
Očekivanja su da format ove vrste konferencije vodi 100 osoba u organizaciji, te da uobičajena priprema traje godinu dana, međutim iz rubrike zanimljivosti „u bekstejdžu“, izdvajamo da smo jednu konferenciju organizovali u rekordnih 15 dana, a da naš mali tim ljudi koji vodi uporedo više projekata sličnog tipa, priprema ovaj događaj u prosjeku 6 mjeseci.
Koja svjetska imena okuplja ova konferencija?
Drive konferencija do sada je okupila HR direktore i menadžere iz renomiranih svjetskih i regionalnih kompanija poput: Zara (Inditex), Uniliver, British Airlines, Atlantic Group, Beiersdorf AG (Nivea, Labello i Hansaplast), Nestle Adriatic, Coca- Cola, Honda, IKEA Iberica, Metro Cash & Carry, L’Oreal Adria, Rimac Automobili, Gazprom International, PricewaterhouseCoopers, BBC, LinkedIn, Monster Njemačka, Carlsberg i mnogi drugi.
* * *
Foto: Drive konferencija PR
TEKST: Ada Ćeremida
Zamislite izložbu koja ne stoji na zidovima, već putuje kroz radio valove.
To je upravo ono što KRAK radi, pretvara ideje u zvuk, prostor i zajedničko iskustvo.
Ovaj centar za savremenu kulturu iz Bihaća od svog osnivanja 2021. djeluje kao nezavisni i alternativni prostor, mjesto gdje umjetnost postaje platforma za dijalog i društvenu interakciju.
Kroz projekte, izložbe i radionice, KRAK okuplja lokalnu zajednicu i međunarodne stvaraoce, spajajući različite glasove i perspektive. Svaki događaj ovdje je poziv na slušanje, sudjelovanje i zajedničko stvaranje, umjetnost koja ne stoji samo na zidovima, već živi u prisustvu ljudi koji je doživljavaju.
Eksperiment zvuka i zajednice: Šta je KRAK radio?
Ovaj nomadski radio širi svoje zvučne mreže i izvan granica Bosne i Hercegovine. Od 18. do 20. septembra 2025. godine, KRAK će privremeno uspostaviti svoj radio u Centru za savremenu umjetnost < rotor > u Grazu.
Ova tri dana emitovanja uživo predstavljaju nastavak ideje započete krajem 2024. godine, kada je KRAK radio pokrenut kao platforma dijaloga, učenja i razmjene.
Ovaj umjetnički projekt, Irfana Hošića, zamagljuje granice tradicionalnog radija, spajajući informaciju, muziku i zvučne performanse u platformu dijaloga, kreativnog izraza i socio-kulturnog eksperimenta.
S fokusom na autentičnost i zajedničko slušanje, KRAK transformiše običan medij u prostor prisustva i društvene interakcije i nudi slušateljima iskustvo koje kombinuje razgovore, muziku i eksperimentalne zvučne pejzaže.
Tri dana zvuka: Šta nas očekuje?
Od četvrtka do subote, KRAK stvara prostor u kojem lokalni i međunarodni umjetnici, kustosi i praktičari oblikuju sadržaj koji je aktivan kulturni dijalog, gdje svaka sekunda zvuka nosi priču, provokaciju i mogućnost zajedničkog učenja.
Slušaoci mogu očekivati intimne i široke forme od dubokih razgovora o svakodnevici, preko improviziranih zvučnih pejzaža, do interaktivnih eksperimenata u kojima slušanje postaje dio umjetničkog djela.
Svaka emisija, sat po sat od 12:00 do 10:00, gradi narativ trodnevnog susreta između zajednice, umjetnosti i tehnologije, pozivajući publiku da se uključi, osjeti ritam i bude dijelom nevidljive, ali snažne mreže koja spaja prostor i vrijeme preko radio valova.
Foto: @krakcentar
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!