TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.9.2023.

Drive Leadership & Talent konferencija je najveći i jedan od najvažnijih događaja koji doprinosi pozitivnim promjenama na tržištu rada u BiH. Mi smo razgovarali s organizatorima konferencije i saznali 5 stvari koje čine njenu suštinu, a o kojima vam danas pišemo.



Kome je namijenjena konferencija?

U prosjeku okuplja oko 400 učesnika, a namijenjena je: direktorima, menadžerima i vlasnicima kompanija, voditeljima ljudskih resursa, odjela i tim liderima, svima čiji posao uključuje vođenje i razvoj zaposlenika, kompanijama u privatnom i javnom sektoru, te javnoj upravi, onima koji se bave pronalaženjem i razvojem ljudskih potencijala, te naposljetku svima koji su zainteresovani za teme upravljanja ljudskim potencijalima.




Kako je nastao naziv DRIVE i šta on predstavlja?

Budući da je ovo najveća konferencija o vođenju i razvoju zaposlenika u Bosni i Hercegovini, razmišljali smo šta je cilj iste i dobili skraćeni termin „DRIVE“ koji u slobodnom prevodu označava nešto što nas pokreće i inspiraciju.

  • Druženja:  Upoznajte se i umrežite s liderima iz najboljih lokalnih, regionalnih i svjetskih organizacija
  • Razmjenu znanja i iskustva:  Razmijenite i uporedite iskustva i znanja s drugim učesnicima
  • Informiranje i istraživanje:  Budite u trendu s najnovijim rezultatima istraživanja ljudskih potencijala
  • Viziju:  Predvidite nadolazeće trendove u upravljanju talentima i kreirajte planove prema tome
  • Edukaciju:  Učite od vodećih stručnjaka iz područja upravljanja ljudskim resursima

     



Koliko stručnjaka i govornika okuplja Drive konferencija?

U proteklih jedanaest godina na jednom mjestu organizatori su okupili preko 2.000 lokalnih i regionalnih stručnjaka, te preko 100 vodećih i svjetskih govornika. Koji napori stoje u organizaciji dolaska internacionalnih govornika, govori situacija koja je zadesila organizatore na dan konferencije kada je jedna od ključnih govornica bila zadržana pri slijetanju na sarajevski aerodrom, jer se nalazila na Interpolovoj listi.

Na svu sreću, radilo se o administrativnoj grešci koja nije blagovremeno uklonjena. Unatoč tome, organizatori su uložili maksimalne napore i brzo reagovali kako bi osigurali njen dolazak i prilagodili dnevni raspored programa. Učesnici konferencije nisu ostali uskraćeni za njen inspirativni govor, te su čak bili duboko dirnuti njenom životnom pričom.




Koji su izazovi organizacije?

Prva konferencija održana je 2009. godine u vrijeme kada je bilo malo poslovnih konferencija u BiH, a naročito u području upravljanja ljudskih resursa. Kompanija Kolektiv/MojPosao.ba pionir je u organizaciji ovog događaja u našoj zemlji, sa ciljem da svojim klijentima pruži edukaciju, umrežavanje i da osvijesti širu zajednicu o značaju HRM-a koji je tek tada počeo dobivati na značaju, budući da u to vrijeme mnoge kompanije nisu imale ovaj odjel niti su imale zaposlenike koji su specijalizovani za zapošljavanje i brigu o zaposlenima.

Očekivanja su da format ove vrste konferencije vodi 100 osoba u organizaciji, te da uobičajena priprema traje godinu dana, međutim iz rubrike zanimljivosti „u bekstejdžu“, izdvajamo da smo jednu konferenciju organizovali u rekordnih 15 dana, a da naš mali tim ljudi koji vodi uporedo više projekata sličnog tipa, priprema ovaj događaj u prosjeku 6 mjeseci.




Koja svjetska imena okuplja ova konferencija?

Drive konferencija
do sada je okupila HR direktore i menadžere iz renomiranih svjetskih i regionalnih kompanija poput: Zara (Inditex), Uniliver, British Airlines, Atlantic Group, Beiersdorf AG (Nivea, Labello i Hansaplast), Nestle Adriatic, Coca- Cola, Honda, IKEA Iberica, Metro Cash & Carry, L’Oreal Adria, Rimac Automobili, Gazprom International, PricewaterhouseCoopers, BBC, LinkedIn, Monster Njemačka, Carlsberg i mnogi drugi.


* * *
Foto: Drive konferencija PR


Bonjour

U kultnom ateljeu u Tuzli moći ćete doživjeti sinesteziju kao nikada prije

TEKST: Ada Ćeremida

U kultnom ateljeu u Tuzli moći ćete doživjeti sinesteziju kao nikada prije U kultnom ateljeu u Tuzli moći ćete doživjeti sinesteziju kao nikada prije

Atelje Ismeta Mujezinovića oduvijek je disao između prošlosti i budućnosti.

Kao jedno od najvažnijih mjesta vizualne kulture u Tuzli, Atelje je simbol kontinuiteta i eksperimenta, galerijski prostor koji čuva duh velikog slikara, a istovremeno postaje živa scena za savremene autore, dizajnere i izvođače nove generacije.

U njegovim zidovima još odzvanja tišina starih platana, dok se u njih sada upisuje novi jezik onaj koji ne razdvaja digitalno i taktilno, globalno i lokalno, već ih spaja u puls zajedničkog trenutka.

 



Smješten u kompleksu nekadašnje Međunarodne galerije portreta, ovaj prostor već decenijama predstavlja središte likovnog života Tuzle, mjesto gdje su se susretale generacije, ideje i estetike.

13. decembra ovaj atelje pretvara se u mapu svjetla i pokreta pozivajući publiku da doživi Synesthesia, izložbu koja pomjera granice percepcije i poziva da umjetnost ne samo gledate, već i osjetite. Ako ste ikad željeli ući u prostor gdje se svjetlo čuje, a zvuk ima boju, Tuzla će vam ovog vikenda to omogućiti.

 



8 umjetnika koji će preplaviti vaša čula  

Sinestezija je fenomen u kojem se čula prepliću gdje ton može imati nijansu, a boja može imati zvuk. U umjetnosti, ona postaje metafora za iskustvo koje briše granice između unutrašnjeg i spoljašnjeg svijeta.

Upravo na toj ideji počiva Synesthesia: da umjetnost ne mora biti tiha, da može biti fizička, živa i da nas poziva da je osjećamo svim čulima.

 



Jedan od umjetnika, Darko Jovičić, poznat po digitalnim radovima koji nastaju isključivo na njegovom telefonu, na svom je Instagram profilu podijelio misao koja savršeno objašnjava duh izložbe:

“Od novembra 2024. do novembra 2025. napravio sam više od 5.000 digitalnih radova. Ovi odabrani su kao stranice dnevnika tragovi trenutaka, emocija, muzike. Synesthesia je način da ih oslobodim, da ih pustim u prostor, u pokret.”

Njegovi radovi otvaraju pitanje: koliko je danas granica između onoga što stvaramo i onoga što osjećamo, između tijela i ekrana, zvuka i boje?

Balancer, brend iza kojeg stoji Darko, zajedno sa Dunjom Tanasić predstavlja vizuelni identitet koji spaja minimalizam, ritam i digitalnu estetiku. Kroz balans boje, forme i pokreta, ovaj brend istražuje emocionalne pejzaže svakodnevnih trenutaka.

 



Ova postavka okuplja grupu autora čije se vizualne poetike stapaju u zajednički senzibilitet onaj koji ne traži spektakl, već iskustvo.

Nejra Hadžigrahić, vlasnica brenda YUGA, je doktorica, vizualna umjetnica i dizajnerica poznata po toplim, ručno crtanim ilustracijama i vibrantnim bojama koje pretvara u digitalne forme. 

 



Benjamin Čengić, sarajevski umjetnik, muralist i kulturni radnik, kojeg smo posljednji put pratili tokom Fasada Festivala u Sarajevu. Sada ga ponovo srećemo u Tuzli, gdje nastavlja svoj vizualni narativ o urbanoj solidarnosti i javnom prostoru. Njegovi radovi često osvajaju gradske zidove kao tihe, ali upečatljive poruke zajedništva i odgovornosti.

Ljubomir Todorović, muralist, dizajner i profesor grafičkog dizajna čije ste radove vjerovatno već sreli na zidovima Sarajeva. Njegove velike, apstraktne kompozicije spajaju akademsku preciznost i uličnu spontanost, čineći ga jednim od ključnih imena na sceni javne umjetnosti u BiH.

 



Miran Mujagić je grafički dizajner i umjetnik iz Tuzle. Ako ste prolazili pored Mlinara, vidjeli ste njegov rad, možda i ne znajući da stoji iza njega. Dizajnirao je i vizualni identitet Backyarda, a vodi i vlastiti streetwear brend koji povezuje tipografiju, boju i urbano naslijeđe.

Tea Hlavaček je grafička dizajnerica i digitalna umjetnica čiji rad balansira između hiperdigitalne estetike i poezije forme. Njene kompozicije spajaju teksture stakla, svjetlosne reflekse i portrete koji djeluju kao da su uhvaćeni između sna i ekrana.
 
 



Njihovi radovi stvaraju prostor između sjećanja i tehnologije, između analognog traga i digitalnog sjaja, pretvarajući Atelje Ismeta Mujezinovića u živi organizam svjetla, pokreta i emocije.

Uoči otvorenja, planirane su radionice koje će posjetiocima omogućiti da i sami dotaknu proces stvaranja, a tu večer, Atelje se pretvara u svjetlosnu mapu grada, prostor gdje će se vizualni i muzički svijet spojiti kroz DJ setove Intense, Daki i Giver.

Njihova energija povezat će publiku, umjetnike i prostor u jedno zajedničko iskustvo, u kojem zvuk postaje svjetlo, a svjetlo ritam.
U toj simfoniji pokreta, boje i muzike, Synesthesia dostiže svoje značenje, trenutak u kojem se čula prepliću, a umjetnost postaje fizičko iskustvo.

 

 

Pogledajte najnovije teme na Bonjour.ba

Foto: @djovichich, @atelieryuga, @todorovicljubimir


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!