TEKST: Bonjour.ba/PR

DATUM OBJAVE: 28.9.2023.

Drive Leadership & Talent konferencija je najveći i jedan od najvažnijih događaja koji doprinosi pozitivnim promjenama na tržištu rada u BiH. Mi smo razgovarali s organizatorima konferencije i saznali 5 stvari koje čine njenu suštinu, a o kojima vam danas pišemo.



Kome je namijenjena konferencija?

U prosjeku okuplja oko 400 učesnika, a namijenjena je: direktorima, menadžerima i vlasnicima kompanija, voditeljima ljudskih resursa, odjela i tim liderima, svima čiji posao uključuje vođenje i razvoj zaposlenika, kompanijama u privatnom i javnom sektoru, te javnoj upravi, onima koji se bave pronalaženjem i razvojem ljudskih potencijala, te naposljetku svima koji su zainteresovani za teme upravljanja ljudskim potencijalima.




Kako je nastao naziv DRIVE i šta on predstavlja?

Budući da je ovo najveća konferencija o vođenju i razvoju zaposlenika u Bosni i Hercegovini, razmišljali smo šta je cilj iste i dobili skraćeni termin „DRIVE“ koji u slobodnom prevodu označava nešto što nas pokreće i inspiraciju.

  • Druženja:  Upoznajte se i umrežite s liderima iz najboljih lokalnih, regionalnih i svjetskih organizacija
  • Razmjenu znanja i iskustva:  Razmijenite i uporedite iskustva i znanja s drugim učesnicima
  • Informiranje i istraživanje:  Budite u trendu s najnovijim rezultatima istraživanja ljudskih potencijala
  • Viziju:  Predvidite nadolazeće trendove u upravljanju talentima i kreirajte planove prema tome
  • Edukaciju:  Učite od vodećih stručnjaka iz područja upravljanja ljudskim resursima

     



Koliko stručnjaka i govornika okuplja Drive konferencija?

U proteklih jedanaest godina na jednom mjestu organizatori su okupili preko 2.000 lokalnih i regionalnih stručnjaka, te preko 100 vodećih i svjetskih govornika. Koji napori stoje u organizaciji dolaska internacionalnih govornika, govori situacija koja je zadesila organizatore na dan konferencije kada je jedna od ključnih govornica bila zadržana pri slijetanju na sarajevski aerodrom, jer se nalazila na Interpolovoj listi.

Na svu sreću, radilo se o administrativnoj grešci koja nije blagovremeno uklonjena. Unatoč tome, organizatori su uložili maksimalne napore i brzo reagovali kako bi osigurali njen dolazak i prilagodili dnevni raspored programa. Učesnici konferencije nisu ostali uskraćeni za njen inspirativni govor, te su čak bili duboko dirnuti njenom životnom pričom.




Koji su izazovi organizacije?

Prva konferencija održana je 2009. godine u vrijeme kada je bilo malo poslovnih konferencija u BiH, a naročito u području upravljanja ljudskih resursa. Kompanija Kolektiv/MojPosao.ba pionir je u organizaciji ovog događaja u našoj zemlji, sa ciljem da svojim klijentima pruži edukaciju, umrežavanje i da osvijesti širu zajednicu o značaju HRM-a koji je tek tada počeo dobivati na značaju, budući da u to vrijeme mnoge kompanije nisu imale ovaj odjel niti su imale zaposlenike koji su specijalizovani za zapošljavanje i brigu o zaposlenima.

Očekivanja su da format ove vrste konferencije vodi 100 osoba u organizaciji, te da uobičajena priprema traje godinu dana, međutim iz rubrike zanimljivosti „u bekstejdžu“, izdvajamo da smo jednu konferenciju organizovali u rekordnih 15 dana, a da naš mali tim ljudi koji vodi uporedo više projekata sličnog tipa, priprema ovaj događaj u prosjeku 6 mjeseci.




Koja svjetska imena okuplja ova konferencija?

Drive konferencija
do sada je okupila HR direktore i menadžere iz renomiranih svjetskih i regionalnih kompanija poput: Zara (Inditex), Uniliver, British Airlines, Atlantic Group, Beiersdorf AG (Nivea, Labello i Hansaplast), Nestle Adriatic, Coca- Cola, Honda, IKEA Iberica, Metro Cash & Carry, L’Oreal Adria, Rimac Automobili, Gazprom International, PricewaterhouseCoopers, BBC, LinkedIn, Monster Njemačka, Carlsberg i mnogi drugi.


* * *
Foto: Drive konferencija PR

FOTO: Drive konferencija PR


Bonjour

Imamo 5 konkretnih savjeta za dugotrajno zdravu i njegovanu kosu

TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak | FOTO: promo

Imamo 5 konkretnih savjeta za dugotrajno zdravu i njegovanu kosu Imamo 5 konkretnih savjeta za dugotrajno zdravu i njegovanu kosu

Pravi entuzijasti ljepote i njege o koži, kosi i zaljubljenici u sve što beauty svijet nosi sa sobom najbolje znaju koliki užitak predstavlja uživati u rezultatima truda koji je uložen u brigu o sebi.


Govoreći o kosi često čujemo kako je "sve to do vašeg tipa kose", "do prirodnog volumena" i "genetike", no, ideja o dugoj i njegovanoj kosi nije nedostižna. Zahvaljujući svijetu ljepote njega tijela, lica i kose nam nikada nisu bile lakše dostupne i prilagođene različitim potrebama. Sve što je potrebno s naše strane jeste da se edukujemo i istražimo koji proizvodi su napravljeni posebno za naš tip kose i izazove koje ona donosi sa sobom.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Muhić Nejla (@nejlamuhic)



Nejla Muhić prava je ambasadorica lijepe i duge kose i idealna sagovornica koja nam donosi konkretne savjete koji njoj svakodnevno pomažu. Ono što nas je posebno obradovalo je kada smo shvatili da su neki od njoj omiljenih proizvoda za njegu kose dostupni i nama u bilo kom trenutku jer bira proizvode kompanije KOZMETIKA AFRODITA koju čine dva brenda. Afrodita Cosmetics koji čine proizvodi za njegu i izbor je potrošača u celokupnoj Adria regiji više od 50. godina. Afrodita Professionals je s druge strane jedan od najčešćih izbora kozmetičkih salona, wellness i spa - centara širom svijeta.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Bonjour.ba (@bonjourba_)

 

Pored toga što znamo da već od ovog trenutka počinjete primjenjivati neke od Nejlinih savjeta, šta kažete na to da se dodatno informišemo? Svi znamo da prirodni sastojci prilikom njege donose benefite, ali koje su to prednosti kada je riječ o njezi kose? 




Benefiti prirodnih sastojaka pri odabiru proizvoda za njegu kose


Kada smo već kod prirode, vratimo se još jednom na pomenuti brend Afrodita Cosmetics. Šamponi ovog brenda pakuju se u 100% reciklirane bočice! U asortimanu se nalaze proizvodi koji odgovaraju različitim tipovima kose, izazovima vlasišta, ali i uzrastima. Ovaj put u našem fokusu je linija za njegu HAIR ESSENCE OF NATURE.




Često u razgovorima o odabiru proizvoda za njegu kose dobijemo savjete kako trebamo birati one koji sadrže češnjak, ružmarin i koprivu - zbog čega? Kopriva je bogata vitaminima C i B i mineralima poput željeza i cinka. Proizvodi za kosu koji je sadrže potiču cirkulaciju u vlasištu, što može ubrzati rast kose i ojačati folikule dlake. Također, ona nam može pomoći u borbi protiv peruti i pretjerano masnog vlasišta. Zapamtite ovo jer vam u nastavku donosimo proizvode koji je sadrže i koje ćete poželjeti. Češnjak je vaš potencijalni novi prijatelj u procesu njege kose. On smanjuje upale i poboljšava cirkulaciju što, također, potiče rast nove kose.

Eterična ulja poput lavande i ružmarina mogu pomoći pri smanjenju svraba, hidrataciji i smanjenju peruti. Jedan od Nejlinih omiljenih proizvoda za njegu kose je ružmarinova voda za brži rast i protiv opadanja kose. S dvostrukom snagom ružmarina, u obliku eteričnog ulja i ekstrakta, ovaj proizvod stimulira vlasište, potiče prokrvljenost folikula i pridonosi zdravom rastu kose




Nemojte zaboraviti na masku za kosu

Drugi korak u njezi kose i savjet koji rado prihvatamo je upotreba maske za kosu. Nejla bira Afrodita Balzam i masku za obnavljanje s kokosovim uljem i hijaluronom koja dubinski hrani i hidratizira kosu. Kokosovo ulje, pored toga što hrani kosu, štiti je i od loših vanjskih uticaja. Uz njega, hijaluronska kiselina kosi osigurava dugotrajnu hidraciju, poboljšava elastičnost kose, smanjuje lomljenje i pruža joj prirodnu mekoću i sjaj.


Nejlini tips & tricks

Pored toga što nam je za vrijeme razgovora s njom u mislima ostalo to da prilikom njege kose ne težimo ka savršenstvu, zabilježili smo i još nekoliko super savjeta. Lijepa kosa je jedna od prvih stvari koje Nejla primijeti na drugima, a vjerujemo da je isto slučaj i sa većinom nas. Svi volimo vidjeti zdravu i njegovanu kosu, a sada ćete s drugima moći podijeliti korisno znanje i savjete.




Nejla svako večer i jutro nanosi pomenutu Afrodita Cosmetics Ružmarinovu vodu za brži rast i protiv opadanja kose. Pored toga, dva savjeta koja je i sama dobila o njezi kose i koje ističe su da žene svoju frizuru mijenjaju dva puta godišnje i da ne zaboravimo da zdravlje kose počinje iznutra.




Kako odabrati šampon za masnu kosu?

Pridružujemo se Nejli u njenom odabiru proizvoda za njegu! Afrodita Cosmetics u svom asortimanu ima šampone koji sadrže sve neophodne sastojke za njegu pa i više od pomenutog i neovisno od toga koliko mislite da je vaš tip kose izazovan. 

Afrodita Cosmetics šampon za masnu kosu sadrži ranije pomenutu koprivu, eterično ulje metvice, niacinamid i bijelu glinu koja nježno apsorbira masnoću i nečistoću s kose i vlasišta, a pritom ne uklanja prirodna ulja koja su ključna za zdravlje kose.




Njega suhog vlasišta i borba protiv peruti

Jedan od čestih izazova, zar ne? Birajte Afrodita Cosmetics hranjivi šampon s arganovim uljem za suhu, oštećenu, obojenu kosu. Ovaj šampon je 100% organski te sadrži sve potrebne sastojke. Tri osnovna sastojka na koje obraćamo pažnju su arganovo ulje, keratin i hijaluronska kiselina. 

Jeste li znali da keratin čini čak 80% strukture kose? 

Djeluje tako da osigurava zaštitu površinskog sloja kose te sprječava oštećenja i slabljenje. Pored toga ima i sposobnost jačanja strukture kose na mjestu na kojem je oštećena.



Vjerujemo da ste već pronašli svoje favorite i da znate šta će se već danas naći u vašoj rutini brige za kosu. 

* * *
Foto: Promo

FOTO: promo


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!