TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 27.6.2019.
„Ja sve crtam i uživam u umjetničkoj strani crtanja. Uvijek imam bilježnicu u blizini svog kreveta kako bih zapisao sve svoje ideje. Na jednoj strani, Choupette, na drugoj, bilježnica.“ – komentirao je Karl Lagerfeld važnost ilustracija u njegovom izričaju u intervjuu koji ćete pronaći unutar korica nove knjige o poznatoj francuskoj modnoj kući. Knjiga nosi naziv “Dans Les Coulisses de Chanel”, a engleski prijevod bi bio 'Backstage at Chanel'.
Ilustrirana knjiga donosi priču o svim aktivnostima potrebnim za nastanak jedne Chanel kolekcije. Naglasak je stavljen upravo na kolekciju proljeće/ljeto 2019., posljednju kolekciju predstavljenu u režiji kralja mode. 240 stranica knjige donosi osvrt na prve skice, kastinge, odabir modela, proces šivanja, kao i samu reviju predstavljenu prije par mjeseci u Parizu. Autorica knjige upravo je novinarka Vogue magazina Laetitia Cénac, dok su ilustracije djelo pariškog umjetnika, Jean-Philippe Delhomme.
Knjiga je već dostupna za kupovinu online klikom ovdje i ne sumnjamo da će zauzimati posebno mjesto u kolekciji knjiga svih zaljubljenika u rad ovog vizionara, koji je ostao prepoznatljiv po svježem pristupu modi i kreacijama koje su na čudesan način spajale tradiciju i moderne trendove.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
U Sarajevu se ovih dana otvara nova priča kada je riječ o muškoj modi, tačnije AROS atelje u Strossmayerovoj ulici.
Fokus na tihe, nenametljive komade, sa naglaskom na detalj, materijal i promišljen dizajn.
Kolekcija za proljeće/ljeto 2025, koju smo imali priliku pregledati prije zvaničnog otvaranja, nosi naziv „Vječni klasici“. To su komadi koje biste podjednako lako mogli zamisliti na ulicama Stockholma ili Milana: od laganih lanenih pantalona, preko ležerno krojenih sakoa, do odijela koja jednako dobro izgledaju i na poslovnom sastanku i u neformalnijim prilikama.
Zamišljena je kao baza garderobe za muškarca koji vodi aktivan život, ali ne želi mijenjati tri outfita dnevno. Tu su klasični muški odjevni predmeti i dodaci, osvježeni najfinijim tkaninama i detaljima koji prate svakodnevne situacije od posla do večernjeg izlaska. To su maskulini oblici reinterpretirani kroz jednostavan, ali precizan dizajn, uz paletu boja koja se uklapa u različite životne faze.
Ono što posebno izdvaja AROS jeste mogućnost izrade po mjeri kroz AROS LUX uslugu, dostupnu uz prethodnu najavu. Riječ je o procesu gdje klijent bira tkanine, uključujući one renomiranih italijanskih proizvođača poput Loro Piana i Cerruti, te definiše sve detalje kroja.
Za one koji cijene funkcionalnost, udobnost i dizajn AROS može biti zanimljiva opcija pogotovo za one koji žele personaliziran pristup odijevanju.
Ko stoji iza AROS-a? Armin Osmančević, dizajner s adresom u Sarajevu i iskustvom iz svjetskih modnih kuća
Iza brenda AROS stoji Armin Osmančević, ime koje možda nije često u naslovima, ali definitivno ima šta da kaže kada je riječ o modnom dizajnu. Armin dolazi s preko 20 godina međunarodnog iskustva, a iza njega su saradnje s globalnim brendovima poput Adidas, Stella McCartney, Maison Margiela, Mercedes, H&M i Pepsi.
Armin Osmančević
Foto: Johan Strindberg
Njegov profesionalni put uključuje i magistarsku diplomu sa Konstfack Univerziteta umjetnosti, zanata i dizajna u Štokholmu, što dodatno objašnjava zašto AROS izgleda baš ovako, rekli bismo skandinavski odmjereno, a opet promišljeno do posljednjeg detalja.
Upravo s tim pristupom, Armin je odlučio otvoriti AROS atelje u Sarajevu, u Strossmayerovoj ulici br. 6, gdje će od kraja jula 2025. biti dostupna gotova kolekcija za proljeće/ljeto 2025, ali i individualno krojenje kroz AROS LUX uslugu.
Paralelno s ateljeom, već je aktivna i AROS e-trgovina, dostupna u više zemalja poput Njemačke, Engleske, Švedske i Švicarske, a možete je pronaći na: aroslux.com.
Foto: Sanela Babić
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!