TEKST: Arijana Bošnjak
DATUM OBJAVE: 6.11.2023.
Kada jesen sa sobom donese niske temperature, sigurni smo da outfit prekrivate omiljenim kaputima i dugim jaknama, a zatim krećete u potragu za modnim dodatcima koji će svojim moćnim dizajnom istaknuti vaš modni izričaj.
Iako kroz par odličnih čizama ili statement rukavica i upečatljiv nakit možete itekako pokazati svoju osobnost, ništa ne priča tako glasno o vašem stilu kao jedan nezaobilazan modni dodatak – šešir!

Jednako stylish koliko i funkcionalan, u ove hladne dane će vas zagrijati, ali i upotpuniti svaki vaš outfit. Uz razne modele šešira, svojoj kombinaciji dat ćete unikatan pečat i definirati stil, bilo da želite istaknuti eleganciju uz klasične borsalino ili bucket modele ili preferirate retro vibe uz upečatljivu fedoru.
Ako želite odvažnu modnu priču, preporučujemo šešire domaćeg brenda Hrapović Hats koji je svoja vrata prvi put otvorio još davne 1924. godine. Od tada na Baščaršiji možete pronaći njihove jedinstvene, ručno rađene modele koji istovremeno prate trendove, ali i predstavljaju vječnu klasiku i bezvremenski stil.

U prilog tome priča i naziv nove FW24 kolekcije - „New Classics“, koja donosi klasične modele za muškarce i žene, u upečatljivim jesenskim tonovima poput zagasite zelene, bordo crvene, ali i nježne krem bijele nijanse i bezvremenske crne. Više o kolekciji rekla nam je i sama Aida Hrapović.
"Naši šeširi imaju upravo tu laganu i standardnu notu za nošenje uz sve i za sva vremena i mi ne odstupamo od te klasike. Naglasak je kao i uvijek na prirodnim profinjenim materijalima poput vune, kašmira, čohe i kože, ali i na samoj obradi i šivenju.
U ponudi imamo više vrsta šešira, od klasičnih borsalino modela za žene i muškarce, modela sa velikim obodima, ravnim vrhom, “western” modela s kožnim detaljima, vunenih kapa i bucket šešira."
Pogledajte više modela iz nove kolekcije






Prošetajte do ovog neodoljivog dućana u srcu Baščaršije, probajte nove modele i otkrijte koji najbolje odgovara vašem obliku lica, ali i vašoj stilskoj priči.
* * *
Foto: Enida Kajević /Studio Soba
Modeli: Naomi Druškić i Tajra Hadžimahović
Make up: Silvia Bošnjak i Ana Mikulić Brekalo
Art direkcija: styležurnal
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!