TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 22.11.2022.
H&M vas poziva na nezaboravne proslave u čarobnom svijetu Brasserie Hennes, mjestu koje je pretvoreno u ugodnu snježnu idilu inspirisanu diskotekom i koje odiše svečanim raspoloženjem.
Glumica Chloë Sevigny i muzičar Anderson Paak blistaju poput zvijezda noseći glamurozne komade iz nove H&M kolekcije poručujući svima da je vrijeme praznika savršeno za pokazivanje vlastitog stila.

„Brasserie Hennes je čarobno mjesto gdje traje praznična zabava koja garantuje nezaboravne uspomene, a sve to će upotpuniti naši neodoljivi komadi koji odišu sofisticiranošću i omogućavaju kombinacije u kojima ćete biti zvijezda večeri,” naglasila je Ann-Sofie Johansson, kreativna savjetnica u H&M-u.

U režiji Bardia Zeinalija, zabavu u Brasserie Hennes, upotpunili su i modeli Paloma Elsesser, Jill Kortleve, Adut Akech Bior i Jordan Barrett.
“Bilo je zadovoljstvo raditi s ovim divnim ženama za kampanju koja promovira nadasve profinjenu kolekciju. Neprocjenjivo je iskustvo plesati duboko u noć u najmodernijim komadima i smijati se usred zimske idile,” poručila je Chloë Sevigny, glumica.

„Fantastičan je osjećaj živjeti u trenutku i slaviti život s nevjerovatnom glumačkom ekipom u čarobnom svijetu Brasserie Hennes. Uspjeli smo doživjeti istinsku čaroliju u prazničnom ozračju,” zaključio je Anderson Paak, muzičar.

Komadi iz ove kolekcije dostupni su u H&M prodavnicama.
***
Foto: H&M PR
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?

Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!