TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak

DATUM OBJAVE: 4.11.2024.

Bezvremeni stil i vječna povezanost glavna su raspoloženja H&M-ove Holiday kolekcije. Odjeća blista elegantnim krojevima, veselim ukrasima i svježim obrtima kada su retro detalji u pitanju.

 

Holiday kolekcija crpi inspiraciju iz modernosti i elegancije 60- ih i 70- ih godina. Naročito se inspirira visokom modom tog doba i bez napora naglašava njihovu relevantnost i danas. Poseban fokus je na silueti: oštre linije party odjeće iz 60- ih, zajedno s dužim, glamuroznim stilovima večernje odjeće iz 70- ih godina.

 



Raspoloženje je elegantno, grafičko i monohromatsko, s neočekivanim volumenom i proporcijama za stvaranje prepoznatljivih stilova za svaki ormar i svaku proslavu. Minimalističke, sofisticirane siluete kolekcije uravnotežene su razigranim pristupom pri ukrašavanju. Crno - bijeli look naglašen je šljokicama, mašnama i dekorativnim vezom.

 



Klasična košulja ukrašena je kristalima na manžetnama, a smoking odijelo sa šortsom gusto je izvezeno deco detaljima.

 

Asesoari podsjećaju na luksuzni stil 60- ih godina - torbe i cipele su ukrašene mirror deco detaljima koji crpe inspiraciju iz estetike tog doba.

 

Ravne cipele izgledaju savršeno uz mini - haljine, nudeći mladalački, gotovo dječački izgled. Večernje torbe završavaju se produženim kristalnim resama koje dodaju dramu i pokret – savršeno za ples.



Za muškarce, kolekcija crpi inspiraciju iz ležernog, dandy glamura sredine prošlog vijeka. Fluidne košulje i plisirane hlače stoje odmah uz šljokičasta odijela.

„Za praznike 2024. godine promoviramo novu vrstu elegancije, onu koja je šarmantna i vesela, ali potpuno moderna. Donosimo uzvišeni stil visoke mode 60- ih i 70- ih godina u savremeni ormar,”  Eliana Masgalos Duarte, glavna dizajnerica ženske odjeće, H&M.

 



Svojom prazničnom kampanjom, H&M slavi i promovira ljubav u svim njenim oblicima - između roditelja i djeteta, braće i sestara, između ljubavnika. Zvijezde kampanje, kao što su Mona Tougaard, Gemma Ward, Kim Gordon i 070 Shake, pridružuju se svojim voljenima u proslavi zajedništva, dok predstavljaju Holiday kolekciju H&M-a za 2024. godinu. Trenuci nježnosti su uhvaćeni kroz generacije, porodice i pozadine, u seriji nesputanih i intimnih portreta.

Holiday kolekcija bit će dostupna od 7. novembra, a šta se još krije pogledajte u nastavku.

 

 

 

* * *
Foto: PR


Bonjour

Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'.

TEKST: Bonjour.ba - PR

Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'. Predstavljena nova kolekcija crnogorske dizajnerice Milene Đurđić 'Rev to Real 0000'.

Crnogorska modna dizajnerica Milena Đurđić, jedno od najprepoznatljivijih imena regionalne modne scene, posljednjih godina gradi karijeru koja uspješno spaja istančanu estetiku, društveni kontekst i hrabar stilski izražaj.

Osim autorskog rukopisa koji je jasno prepoznatljiv, Milena Đurđić se tokom godina profilirala i kao dizajnerica koju biraju poznate ličnosti s regionalne i svjetske scene. 


milena_djurdjic6bonjour_ba

Njene kreacije nosile su brojne javne osobe iz svijeta filma, mode i politike, uključujući međunarodno prepoznatu poduzetnicu i javnu govornicu Sara Al Madani.

Milena je godinama prisutna i kao gošća Sarajevo Film Festivala, gdje se njen dizajn kontinuirano pojavljuje na crvenom tepihu, a ove godine posebno se istaknula kreacijom za evropsku glumicu u usponu Lidiju Kordić, koja se na festivalu pojavila u njenoj haljini odabranoj među deset najupečatljivijih izdanja crvenog tepiha, prema izboru modnih urednika i stručne javnosti.


milena_djurdjic9bonjour_ba

Njene kreacije nosili su i istaknuti regionalni glumci poput Emira Hadžihafizbegovića, dok je na međunarodnoj sceni dodatnu pažnju privukla kada je poznata manekenka Bruna Gadelha nosila njen dizajn na Forbesovom događaju u Brazilu

Među važnim projektima izdvaja se i dizajn scenskog kostima za Vanja Radovanović, crnogorskog predstavnika na Eurosongu, kao i kreacija haljine za Prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, koja je izazvala veliku pažnju međunarodnih medija.


milena_djurdjic14bonjour_ba

Njena najnovija kolekcija Rev to Real 0000 predstavlja prirodan nastavak tog autorskog puta; promišljen, zreo i jasno pozicioniran u savremenom modnom diskursu. 

Kolekcija je strukturirana kao vizuelna i konceptualna transformacija: od introspekcije ka jasnoći, od apstraktnog ka konkretnom. 


milena_djurdjic2bonjour_ba

Dominantni crni modeli u uvodnom dijelu kolekcije simbolizuju unutrašnje preispitivanje, dok se kroz zemljane tonove maslinasto zelene i braon uspostavlja veza sa realnošću, stabilnošću i prirodnim okruženjem. Završni dio donosi svjetlije nijanse, naglašavajući rasterećenje i izlazak u novu, jasnije definisanu fazu.


milena_djurdjic11bonjour_ba

Milena Đurđić modu ne posmatra isključivo kao estetski izraz, već kao sredstvo komunikacije i refleksije savremenog društva. Kroz precizno konstruisane siluete i snažan materijalni izraz, kolekcija Rev to Real 0000 istražuje odnos pojedinca i sistema, lične slobode i kolektivne odgovornosti, teme koje su danas jednako relevantne na modnoj pisti i izvan nje.


milena_djurdjic10bonjour_ba

Dizajnerica je diplomirala modni dizajn u Rimu, a njen profesionalni put obilježen je međunarodnim prezentacijama i priznanjima: od Dubaija i Venecije do prestižnih filmskih i modnih događaja. 


milena_djurdjic13bonjour_ba

Posebnu pažnju međunarodne javnosti privukla je kreacijom haljine za prvu damu Crne Gore povodom inauguracije, kao i osvajanjem dvije statue Oscar della Moda priznanja u Italiji, koje se često naziva „Oscarom mode“, prvo je bila dobitnica srebrnog a od ove godine i zlatnog oskara.


milena_djurdjic7bonjour_ba

Za BH publiku, Milena Đurđić predstavlja primjer regionalnog brenda koji uspješno gradi prepoznatljiv identitet, ali istovremeno ostaje nosiv, funkcionalan i tržišno relevantan. Njene kolekcije nastaju u vlastitom ateljeu, sa jasnim fokusom na kvalitet izrade, dugotrajnost i individualni pristup klijentima.


milena_djurdjic5bonjour_ba


Kolekcija Rev to Real 0000 dostupna je kroz direktan kontakt s brendom, a interes za njene komade raste i van granica Crne Gore, posebno među publikom koja traži odjeću s jasnom autorskom pričom, ali i realnom primjenom u svakodnevnom životu.

Milena Đurđić još jednom potvrđuje da savremena moda s Balkana može biti istovremeno konceptualna, međunarodno relevantna i komercijalno održiva, bez kompromisa na identitetu.

Foto: PR


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!