TEKST: Bonjour.ba, Promotivni članak
DATUM OBJAVE: 4.11.2024.
Bezvremeni stil i vječna povezanost glavna su raspoloženja H&M-ove Holiday kolekcije. Odjeća blista elegantnim krojevima, veselim ukrasima i svježim obrtima kada su retro detalji u pitanju.
Holiday kolekcija crpi inspiraciju iz modernosti i elegancije 60- ih i 70- ih godina. Naročito se inspirira visokom modom tog doba i bez napora naglašava njihovu relevantnost i danas. Poseban fokus je na silueti: oštre linije party odjeće iz 60- ih, zajedno s dužim, glamuroznim stilovima večernje odjeće iz 70- ih godina.

Raspoloženje je elegantno, grafičko i monohromatsko, s neočekivanim volumenom i proporcijama za stvaranje prepoznatljivih stilova za svaki ormar i svaku proslavu. Minimalističke, sofisticirane siluete kolekcije uravnotežene su razigranim pristupom pri ukrašavanju. Crno - bijeli look naglašen je šljokicama, mašnama i dekorativnim vezom.


Klasična košulja ukrašena je kristalima na manžetnama, a smoking odijelo sa šortsom gusto je izvezeno deco detaljima.

Asesoari podsjećaju na luksuzni stil 60- ih godina - torbe i cipele su ukrašene mirror deco detaljima koji crpe inspiraciju iz estetike tog doba.


Ravne cipele izgledaju savršeno uz mini - haljine, nudeći mladalački, gotovo dječački izgled. Večernje torbe završavaju se produženim kristalnim resama koje dodaju dramu i pokret – savršeno za ples.


Za muškarce, kolekcija crpi inspiraciju iz ležernog, dandy glamura sredine prošlog vijeka. Fluidne košulje i plisirane hlače stoje odmah uz šljokičasta odijela.
„Za praznike 2024. godine promoviramo novu vrstu elegancije, onu koja je šarmantna i vesela, ali potpuno moderna. Donosimo uzvišeni stil visoke mode 60- ih i 70- ih godina u savremeni ormar,” Eliana Masgalos Duarte, glavna dizajnerica ženske odjeće, H&M.

Svojom prazničnom kampanjom, H&M slavi i promovira ljubav u svim njenim oblicima - između roditelja i djeteta, braće i sestara, između ljubavnika. Zvijezde kampanje, kao što su Mona Tougaard, Gemma Ward, Kim Gordon i 070 Shake, pridružuju se svojim voljenima u proslavi zajedništva, dok predstavljaju Holiday kolekciju H&M-a za 2024. godinu. Trenuci nježnosti su uhvaćeni kroz generacije, porodice i pozadine, u seriji nesputanih i intimnih portreta.
Holiday kolekcija bit će dostupna od 7. novembra, a šta se još krije pogledajte u nastavku.























* * *
Foto: PR
TEKST: Ada Ćeremida
Ako ste se ikada zapitale zašto večernji komadi rijetko ostanu u ormaru duže od jedne sezone, Plusminus ima odgovor.
Plusminus Festive Night kolekcija dolazi u trenutku kada smo svi pomalo umorni od odijevanja koje traje jednu noć i nestaje s prvom fotografijom. Nakon denim kolekcije koja nas je iznenadila i pokazala koliko daleko ovaj brend može otići bez gubitka identiteta, povratak večernjim siluetama djeluje kao siguran, ali uzbudljiv potez.
Ovo nije klasični party wear, niti kolekcija koja traži strogi dress code. Festive Night je zamišljena za stvarne trenutke izlaske, večere, praznike, ali i one obične dane kada želite da outfit nosi raspoloženje umjesto vas. To je moda koja vam daje samopouzdanje prije nego izađete iz stana

Kada večernji komad ima strukturu, a ne samo efekat
Na prvi pogled, Festive Night osvaja estetikom noćnog izlaska: duboka crvena, metalik sjaj, precizni krojevi i naglašena silueta. Ali ono što zadržava pažnju duže od nekoliko sekundi jeste konstrukcija.
Haljine i korzeti su oblikovani tako da prate tijelo, ali ga ne ograničavaju. Svaki komad ima jasnu formu, skoro arhitektonsku, zbog čega lako prelazi iz svečane u svakodnevnu priču. Ovo su komadi koji ne traže mnogo stiliziranja, oni već znaju šta rade.

Večernji komadi koji počinju prije izlaska
Festive Night se ne dešava samo na plesnom podiju, ona počinje u trenutku kada zatvarate vrata stana i znate da ste obučeni kako treba. Prve siluete u editorijalu igraju se kontrastima: zatvoreni dekoltei, dugi rukavi i naglašeni struk stvaraju osjećaj kontrole, dok korzeti od metaliziranih materijala unose dozu smjelosti.
Ovo su haljine koje ne traže dodatne slojeve ni objašnjenja. Dovoljno su snažne same po sebi, ali ostavljaju prostor da ih stilizirate po svom.
Posebno je zanimljiv kontrast s crnim osnovama kolekcije. Crna ovdje nije ravna ni stroga ona ima dubinu, težinu i onaj gotovo lavinski tok, kao užarena magma koja se sporo kreće kroz noć.
U tom odnosu, metalik djeluje kao akcenat koji naglašava energiju, a ne kao dekor koji dominira. Rezultat su komadi koji izgledaju moćno bez potrebe za teatralnošću, večernji bez kostimografije i luksuzni na način koji se osjeti tek kada im se približite.

Metalik kao akcenat, ne kao kostim
Metalik u Festive Night kolekciji je onaj tihi sjaj koji Plusminus već godinama koristi kao svoj potpis, materijal koji se ne ponaša kao površina, već kao struktura. U formi korzeta i precizno postavljenih panela, metalik ne reflektuje svjetlo ravno, nego ga lomi, prati liniju tijela i mijenja se s pokretom. Svaki kadar otkriva drugačiju teksturu, gotovo kao da tkanina diše zajedno s tijelom.

Moda koja svjesno bira kontekst
Poseban sloj priče ovog editorijala donosi i lokacija snimanja, ispred postavke izložbe Warming Warning umjetnika Almina Zrne. Taj vizualni susret mode i umjetnosti nije slučajan on direktno komunicira vrijednosti koje Plusminus njeguje godinama. Etička proizvodnja, poštovanje ljudi u procesu rada i ideja trajnosti ovdje nisu dodatak, već osnova.
Sve zajedno djeluje kao tiha poruka protiv brzine, viška i zaborava. U tom kontekstu, večernja moda dobija novu dimenziju – postaje promišljena, usporena i lišena viška.

Festive Night nije kolekcija koja vam diktira kako da se obučete, već nas podsjeća zašto ste večernju modu nekada doživljavali kao lični izraz, a ne kao obavezu. Plusminus i ovdje ostaje vjeran svom jeziku: krojevima koji imaju svrhu, materijalima koji nose karakter i estetici koja ne podliježe sezonskoj buci.

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!