TEKST: Bonjour.ba/PR
DATUM OBJAVE: 13.11.2023.
Za H&M Holiday kolekciju kultni smoking je ključan, a inspirisana je načinom na koji se modni komadi, ukorijenjeni u muškoj odjeći, mogu spektakularno osmisliti za žene.
Kolekcija kombinuje dugačke i vitke siluete, drapirane detalje i romantični volumen sa smokingom, odijelima inspirisanim smokingom i haljinama za zabave. Dostupna je u H&M prodavnicama u Banjaluci i Tuzli.

U monohromatskoj paleti boja - crne, bijele i srebrne, ključni komadi kolekcije uključuju poznati tuxedo bandeau, krop sako sa šljokicama, košulju od poplina, ravne suknje i svjetlucave haljine.
Naglašeni su ramena i struk, fluidne linije dolaze do izražaja, dok velike mašne, volani i svjetlucavi elementi daju posebnu čar svakom komadu.

Hlače su dugačke, široke i pune, dok se u asimetričnim haljinama i topovima može naslutiti skulpturalno drapiranje. Od modnih dodataka izdvajaju se party tašnice s visokim sjajem, kitnjaste cipele, mašne za kosu i svjetlucavi nakit.

„Za ovu prazničnu sezonu željeli smo istražiti “dijalog” između ženske i muške odjeće. Iako kolekcija ima jake elemente karakteristične za smokinge i sam kroj, pobrinuli smo se da je uravnotežimo gracioznim i sjajnim detaljima. Look & feel je klasičan, a opet oštar, i idealan je za proslavu s voljenima“, kaže Eliana Masgalos, dizajnerica koncepta u H&M-u.




Kako bi oživjela H&M Holiday kolekciju, kampanja je usredsređena na zajedništvo, a glavni akteri su Mila Jovović, Bobby Gillespie i Paloma Elsesser sa svojim porodicama. Fotografiju potpisuje Mikael Jansson, dok je stilizaciju uradila Suzanne Koller.

* * *
Foto: Mikael Jansson
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Kada dizajner poput Matthieua Blazyja odluči debitovati u New Yorku i to u napuštenoj podzemnoj stanici Bowery, jasno je da publiku ne čeka samo revija, nego scena koja traži da joj priđete kao filmu. Upravo to se dogodilo sinoć, kada je CHANEL otvorio svoje Métiers d’art 2026 poglavlje na platformi koja inače čuva tišinu gradskog saobraćaja, ali je ovaj put poslužila kao kulisa za modnu priču o energiji, gradu i ženama koje koračaju vlastitim ritmom.


Revija je počela dolaskom voza. Ne metaforički već stvarni subway je polako ušao u stanicu, vrata su se otvorila, a modeli su se pojavili u kombinacijama koje spajaju rafinirani Chanelov kod i tempo New Yorka. Blazy je povukao liniju između stvarnosti i fantazije: od laganih tweed kompleta preko T-shirt silueta do pletenih haljina koje se nose kao da su dio svakodnevne priče, ali ispričane na Chanel način.

Krojevi su zadržali sofisticiranost kuće, dok su pokreti modela unijeli onu prepoznatljivu njujoršku nonšalantnost: brz korak, kratki pogled, osjećaj da ste negdje između sastanka i večernjeg izlaska.
Blazyjeva inspiracija bila je jasna: žena koja postoji istovremeno u realnosti i u vlastitoj naraciji. Kao i u kratkom filmu kojim je CHANEL najavio reviju, gdje Margaret Qualley i A$AP Rocky predstavljaju moderan, razigran portret ljubavi u gradu koji nikad ne spava, i sama kolekcija prati isti ton rekli bismo: dinamika, kontrasti i neopisiva lakoća kretanja.

Kao hommage Gabrielle Chanel, koja je 1931. u New Yorku prepoznala snagu toga da se njene siluete pojavljuju na ženama koje nisu iz modnih salona, Blazy je donio priču o stilu koji pripada svima.
Siluete su fluidne, perlice i perje prate svaki korak, dok se klasični CHANEL simboli pojavljuju u razigranim, novim formama.
Da, jedna od torbi imala je noge i glavu žirafe, ali to je upravo Blazyjev potpis: humor koji ne umanjuje eleganciju.


Svaki look otkrio je ono zbog čega industrija već mjesecima piše o njegovom “pragmatičnom glamuru”: to je Chanel koji se kreće, Chanel koji diše, Chanel koji živi u dinamici gradu.
Ravnoteža između fantazije i svakodnevnog života bila je ključna: modeli hodaju kao putnici, ali odjeveni kao da su izašli iz kadra koji će tek postati kultan. Gosti, među njima Margaret Qualley i A$AP Rocky, gledali su sa platforme koja je potpuno promijenila svoj identitet za ovu jednu večer: od lokacije za filmske setove postala je mjesto gdje se ispisuje nova Chanel priča.

Métiers d’art kolekcije su uvijek oda zanatlijama, ručnim radionicama i vještinama koje definiraju CHANEL. Ovaj put, craft je stao u okvire grada koji ne trpi stagnaciju. Blazy je spojio dva svijeta: klasika koja se očekuje od Chanela i dinamika stalnog pokreta koju zahtijeva New York.
Rezultat? Pogledajte u nastavku.








Revija je privukla pažnju niza globalno prepoznatljivih imena iz filmskog, muzičkog i modnog svijeta, čiji je dolazak dodatno naglasio značaj ovog poglavlja za kuću CHANEL. U nastavku donosimo pregled gostiju koji su svojim prisustvom obilježili večer.

































Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!