TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 9.11.2021.
Nije neobično da poznate modne kuće okušaju svoju kreativnost i pokušaju kreirati kolaboracije koje se na prvi pogled ne slažu s tematikom mode.
Jedan od posljednjih takvih izražaja je novi projekat modne kuće Hermès, čiji su kreativci dizajnirali teretanu u kojoj će uživati mnogi zaljubljenici u modu.
Foto: Frank Oudeman/Harpers Bazaar
Urednici i zaljubljenici u modu bili su pozvani u Brooklyn, gdje se teretana i nalazi, da na nekoliko sati napuste užurbane svakodnevnice kako bi dobili svoj personalizovani trening, uz jedan od brojnih časova vježbanja.
U sportskom prostoru izloženi su i najnoviji komadi marke Hermès.
Foto: Frank Oudeman/Harpers Bazaar
Uskoro će biti otvoren i za javnost i naprosto je iskustvo koje nadilazi vaš tradicionalni odlazak u teretanu.
Između utega i bučica s monogramom brenda i joga poza, vježbanje nikada nije bio tako... fashion!
Zidovi su obojeni u prepoznatljivu Hermès narančastu boju, sa monogramima brenda, savršenih za kreiranje instagramičnih fotki!
Foto: Frank Oudeman/Harpers Bazaar
* * *
Naslovna fotografija: Frank Oudeman/Harpers Bazaar
Tekst: Emina Smaka
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.
Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
Foto: @skims
Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.
Just Dropped: The Ultimate Bush.
Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti.
Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...
Foto: @kimkardashian
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!