TEKST: Ilda Lihić-Isović
DATUM OBJAVE: 7.7.2021.
Haute couture sedmica ili sedmica visoke mode u Parizu je počela, a to znači da su modne kuće već imale priliku pokazati svoje nove kolekcije, a mi, novinari smo spremno dočekali da ispratimo sve trenutke i za vas sumiramo najbolje.
Moramo priznati da smo i mi sa nestrpljenjem iščekivali pogledati šta su modni dizajneri odlučili prezentovati i kao i obično, još jednom su nas uspjeli iznenaditi sa divnim kreacijama.
Haljine s aktualne haute couture sedmice često se pojave i na crvenom tepihu, stoga je za očekivati kako ćemo neke od njih vidjeti i na nadolazećim eventima.
CHANEL
Dok su se djevojke redale iza kulisa u galerijama muzeja mode Palais Galliera, Viardina kolekcija iznenada se našla u dijalogu sa haljinama Coco Chanel iz 1920-ih i 30-ih. Tačnije, u novoj kolekciji kreativna direktorica Chanela Virginie Viard odlučila je dati priliku paleti živopisnijih nijansi sa mnoštvom različitih materijala.
Šljokice su djelovale kao kapljice na haljinama, dok je 3D cvijeće na haljini od šifona djelovalo kao iz bajke.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
DIOR
Od svog osnivanja 1946. godine ovaj francuski brend revolucionirao je modu, od svakodnevne do haute couture i nastavlja pomicati granice sa svakom novom sezonom.
U novoj kolekciji zlatna boja je highlight i iako je ostatak kolekcije najviše inspiriran knjigom Claire Hunter "Niti života" i slavi nezamjenjivu vrijednost vezova i tvid materijala, romantika, lepršavost i lakoća kretanja kao da su bile jezik poezije haljinama.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
IRIS VAN HERPEN
Van Herpen uvijek preispituje šta može biti moda, a to je jasno pokazala i sa novom kolekcijom.
Naime, ova dizajnerica redovito surađuje sa kreativcima izvan modne industrije kako bi joj donijeli nove perspektive.
Ovaj put nastavila je suradnju sa Parleyem za Okeane, što znači da su mnogi materijali koje je koristila izrađeni od reciklirane plastike.
Također, poseban detalj njene nove kolekcije je činjenica da je surađivala sa Domitille Kiger, francuskom ženskom padobrankinjom, koja je prva takva sportašica koja je nosila haute couture modu tokom zračnih performansi. "To je zaista bio izazov, jer moram priznati, kad sam započela, imala sam puno zabluda o tome što će funkcionisati, a što ne."- rekla je dizajnerica.
Krajnji rezultat, haljina u mješavini plavih nijansi, nježna je i izdržljiva te uistinu ženstvena što je bilo posebice važno van Herpenovoj, koja naglašava da Kiger radi u polju u kojem dominiraju muškarci. Da je i ostatak kolekcije uistinu odličan i upečatljiv, sa mnoštvom fluidnih tkanina i asimetričnih silueta uvjerite se u nastavku.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
AZZARO
Olivier Theyskens istražio je Azzarovu modnu arhivu 60-ih i 70-ih te odlučio u novoj kolekciji provući šarm haljina sa šljokicama i vrlo upečatljive dezene.
Tačnije, uzeo je Azzarove stilske pečate te ih prilagodio svojim što je rezultiralo kolekcijom sa mnoštvom sjaja i kristala.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
ARMANI PRIVÉ
Ovogodišnja Armani kolekcija visoke mode zove se "Shine" i vjerujemo da vam pri tome nisu potrebna dodatna objašnjenja koji je light motiv cijele kolekcije. Dodajte tome ručnu izradu, upečatljive krojeve i volane i dobili ste uvod u Armani haute couture bajku.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
GIAMBATTISTA VALLI
Možemo sa sigurnošću reći da je Giambattista uspio dočarati magičnu atmosferu u kolekciji ispunjenoj prozračnim materijalima, kao i igrom sa raznim modnim stilovima.
Haljine koje izgledaju kao da su od oblaka tila, drapirane haljine od šifona koje slave color block i slojevitost u kombinaciji sa asimetričnim frizurama sa svakim novim modelom izazivaju „wow“ doživljaj.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
SCHIAPARELLI
Biti odabir Lady Gage na inauguraciji Joea Bidena ili imati čast da tvoju kreaciju nosi Beyoncé na dodjeli Grammy nagrada, početak je celebrity ljubavi prema odvažnosti vizije ovog brenda i kreatora Daniela Roseberrya koji je već dvije godine dio Schiaparelli tima. Naglašeni glamur po kojem je poznat ovaj brend zadržao se i u ovoj kolekciji. Mnoštvo zlatnih detalja, oversized nakita, voluminiziranih rukava, kombinacija crne i jarkih boja uistinu daju poseban šarm svakoj haljini.
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
Foto: vogue.com
***
Naslovna fotografija: vogue.com
Tekst: Ilda Lihić-Isović
TEKST: Bonjour.ba/PR
H&M je zvanično stigao u Sarajevo, s prvom prodavnicom u srcu grada, gdje su od ranih jutarnjih sati, ljubitelji mode čekali u redu da bi bili među prvima koji će istražiti najnovije stilove i nezaobilazne komade jednog od vodećih svjetskih modnih brendova.
U čast ovog uzbudljivog trenutka, prvih 1.000 kupaca počašćeno je besplatnom kafom i slatkišima na posebno osmišljenoj H&M stanici, dok su neki kupci dobili ekskluzivni H&M ceger, kreiran u suradnji s lokalnom umjetnicom Dunjom Krvavac.
„Jako smo srećni što smo najzad otvorili svoju prvu prodavnicu u Sarajevu. Ovo je velika prilika i uzbudljiv izazov da proširimo svoje fizičko prisustvo na ovako strateškoj lokaciji. Kako je naša misija da oslobodimo modu za veliki broj ljudi, osjećamo se povlaštenima što možemo nadahnuti i osnažiti kupce u Sarajevu da istraže svoj osobni stil i prave održivije modne izbore“, Thomas Estrany, menadžer prodaje za prodajno tržište Grčke.*
Večer prije otvaranja, na slavlju kojim je H&M proslavio svoj dolazak u Sarajevo okupili su se modni entuzijasti, influenseri i predstavnici medija. Gosti, među kojima i Maydi, Mirza Mustafagić, Ena Avdić, Samra Menzilović, Emina Tsiligkros i drugi, uživali su u ekskluzivnom događaju prije kupnje.
Pored toga, gostima je ponuđen probran izbor kulinarskih đakonija u kojima su spojeni tradicija, umjetnost i dizajn, a koje je osmislio čuveni kuhar Nermin Hodžić. Živa atmosfera žurke, koju je podgrijavala DJ Kazumi, dodala je energičnu i modernu atmosferu ovoj nezaboravnoj večeri.
Nova prodavnica je dizajnirana tako da nadahne najnovijim trendovima, kao i da pruži moderan i prijatan doživljaj kupnje.
Njena obimna ponuda obuhvata raznovrsne asortimane odjeće i modnih detalja za žene, muškarce, tinejdžere, djecu i bebe.
*H&M prodajno tržište Grčke obuhvata poslovanje u Grčkoj, Rumuniji, Bugarskoj, Kipru, Hrvatskoj, Srbiji, Bosni i Hercegovoni, Sjevernoj Makedoniji, Kosovu i Albaniji.
Foto: Bonjour.ba
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!