TEKST: Emina Smaka
DATUM OBJAVE: 17.3.2022.
Ako ste do sada imali priliku pratiti rad bh. fotografa Hamze Kulenovića, odmah na prvu možete prepoznati da su ove fotografije njegov rad.
Styling editorijala potpisuje Milan Senić, s kojim je Hamza već surađivao kroz brojne editorijal priče.
Fotografije odaju mističnu i pomalo mračnu notu, uz koje se odlično uklopio i makeup, koji potpisuje Adi Hasić, dok je model Amina Avdović savršeno iznijela estetiku ovog editorijala.
Hamza o ovom editorijalu govori sljedeće: „Sorrow počinje kao neispričana ljubavna priča. Iako sam mislio da će takva i ostati, nakon par mjeseci nastaje u momentu. Kota stvaranja ove priče bila je ljubav. Kao popratnu pojavu za sebe je povukla tugu, bol i transformaciju, ali s vremenom vraćena je na polaznu tačku. Priča postaje oda ljubavi. Jedinom komadiću raja kojeg možemo da imamo u ovom životu.
Početku i kraju. Svemu.“

Kao što smo već naveli koncept editorijala se zasniva na minimalizmu, ali i statičnosti. Stajling je rađen u kombinaciji komada domaćih i stranih dizajnera, kao i komada iz high street ponude, a lokacija snimanja je Sarajevo. U nastavku donosimo fotografije.



* * *
Fotografije / Stajling / Art Direktor: Hamza Kulenović
Stajling asistent: Milan Senić
MUA: Adi Hasić
Model: Armina Avdović / Relatum models
Odjeća: Milan Senic, I. G. O. R, PRADA, YSL, H&M, Vintage, Benetton, Calvin Klein, ZARA.
TEKST: Ilda Lihić-Isović
Objava da je A$AP Rocky preuzeo ulogu CHANEL House Ambassador-a jedna je od najzapaženijih modnih vijesti ove sezone.
Vijest dolazi uz trenutak pojačane kreativne dinamike u kući i njegovo pojavljivanje u prvoj kampanji u ovoj ulozi. Rockyjev višeslojni umjetnički identitet, muzika, moda, film i vizualna estetika, čini ga jednim od najzanimljivijih kreativnih aktera svoje generacije i prirodnim izborom za poziciju ambasadora.

Prva Chanelova kampanja u kojoj se Rocky pojavljuje predstavlja teaser za Métiers d’art kolekciju 2026. Snimana je u New Yorku i služi kao uvod u jednu od najvažnijih godišnjih revija kuće, posvećenu savoir-faireu zanatskih ateljea s kojima CHANEL sarađuje.
U glavnim ulogama kampanje su A$AP Rocky i glumica Margaret Qualley, što dodatno naglašava kreativnu ambiciju projekta.


Teaser je režirao Michel Gondry, autor prepoznatljivog vizualnog pristupa i dugogodišnjeg rada u filmu i muzici. Kroz njegovu režiju najava Métiers d’art kolekcije dobija jasno definisan estetski identitet projektovan u ambijentu New Yorka, grada koji nosi važnu simboliku u Chanel historiji.


A$AP Rocky je istakao: “Matthieuova mašta gura modu naprijed. Njegovi dizajni su istovremeno nježni i snažni, ukorijenjeni u stvarnosti, ali uvijek pozivaju na čuđenje. Zaista sam uzbuđen što ga gledam u CHANEL-u.”


Matthieu Blazy o Rockyju kaže: “Rocky je nevjerovatan umjetnik koji u svaki projekat unosi srce i dušu, a uz to i nevjerovatan čovjek. Muzičar, glumac, otac, prijatelj… toliko toga donosi i uvijek to čini s dobrotom. Oduševljeni smo što ga pozdravljamo u CHANEL-u i što ponovo radimo zajedno.”
Métiers d’art revije osmišljene su kako bi istaknule vještine zanatskih ateljea koji čine integralni dio CHANEL identitet, vez, ručni rad, izrada nakita, rad sa perlama, kožom i svim tehnikama koje zahtijevaju izuzetnu preciznost i stotine sati manualnog rada. Ovogodišnju kolekciju potpisuje Matthieu Blazy.



Njegov angažman donosi trenutak iščekivanja unutar modne industrije i pažnju prema tome kako će spojiti tradiciju kuće i savremeni izraz.
Ne objavljujemo ovaj članak slučajno danas jer upravo večeras publika će prvi put vidjeti kolekciju uživo, čime se zatvara krug najave započet teaser kampanjom.


Ono što se večeras zapravo prati nije samo predstavljanje jedne kolekcije, nego promjena tempo-ritma kuće. Métiers d’art tradicija ostaje temelj, ali je izbor A$AP Rockyja kao ambasadora i uključivanje Michela Gondryja jasno usmjerenje prema novom načinu komunikacije, onom koji spaja savoir-faire i savremeni kulturni utjecaj.
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!