'Hack the influence' je tema 9.Branding konferencije
Tekst:Bonjour.ba
EVENTIako je u posljednje vrijeme aktualiziran pojam “influencera”, kroz povijest smo imali mnoge utjecajnih pojedinaca, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovječanstva. Neki su stvarali nove umjetničke pravce, drugi unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brandove.
Slogan ovogodišnje Branding konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje vještine social media influencing, budući da će svjetski stručnjaci na ovogodišnjoj Branding konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influencea”, koji odlikuje brandove sa stavom. Otkrit će nam veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brandova i potrošača, rješavajući potrebe i izazove društva s kojim se povezuju i grade nove vrijednosti. Upravo zbog toga se Historijski muzej Bosne i Hercegovine pokazao kao idealna lokacija za devetu Branding konferenciju, najavljenu za 31.5. ove godine.
Kroz program konferencije, brojni stručnjaci i predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između branda i potrošača, izgraditi upečatljiv utjecaj. Bit će riječi i o tome kako i zašto formirati brand sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom dijelu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva s prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobjednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju svu raskoš svojih vještina i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rješenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rješenje koje bude odabrano kao najbolje, pobjednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smjesti u muzej, budući da je namjena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. 5. u Historijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird cijeni možete nabaviti odmah na www.branding.ba.