TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 26.4.2019.
Iako je u posljednje vrijeme aktualiziran pojam “influencera”, kroz povijest smo imali mnoge utjecajnih pojedinaca, koji su ostavili trag na emocije, mišljenja, stavove i ponašanje čovječanstva. Neki su stvarali nove umjetničke pravce, drugi unapređivali nauku, zbog nekih su se vodili ratovi, ali tu su i oni zbog kojih su proizvodi prerastali u brandove.
Slogan ovogodišnje Branding konferencije, “Hack the influence”, nije poziv za savladavanje vještine social media influencing, budući da će svjetski stručnjaci na ovogodišnjoj Branding konferenciji govoriti o dosta kompleksnijem pojmu “influencea”, koji odlikuje brandove sa stavom. Otkrit će nam veliku transformaciju poslovnog razmišljanja, koja leži na principu stvaranja zajedničke vrijednosti između brandova i potrošača, rješavajući potrebe i izazove društva s kojim se povezuju i grade nove vrijednosti. Upravo zbog toga se Historijski muzej Bosne i Hercegovine pokazao kao idealna lokacija za devetu Branding konferenciju, najavljenu za 31.5. ove godine.
Kroz program konferencije, brojni stručnjaci i predavači predstaviti ideje i načine na koje je moguće, gradeći odnos između branda i potrošača, izgraditi upečatljiv utjecaj. Bit će riječi i o tome kako i zašto formirati brand sa stavom i koji su rizici zauzimanja stava.
Temu "Hack the influence", svako iz svoje perspektive, publici će, između ostalih, predstaviti Mark Shayler, vlasnik kompanije APE iz Velike Britanije i izvanredan "biznis transformator", Mihnea Gheorghiu, kreativni direktor agencije Publicis Italy, buntovnik s razlogom i velikom listom osvojenih nagrada za kreativni rad, Ravid Kuperberg, osnivač i partner u kompaniji Mindscapes iz Izraela, jedan od najboljih trenera za kreativni tok misli.
U specijalnom dijelu programa devete Brending konferencije, u sklopu partnerstva s prestižnim Cannes Lions festivalom, ponovo će biti proglašeni pobjednici takmičenja Young Lions BiH. Ovo takmičenje održava se već treću godinu u nizu i velika je prilika za sve mlade agencijske i nezavisne profesionalce da svjetskoj eliti kreativne industrije u Cannesu prezentiraju svu raskoš svojih vještina i talenta. Klijent za kojeg će takmičari kreirati rješenje ove godine će biti humanitarna organizacija UNICEF, a kreativno rješenje koje bude odabrano kao najbolje, pobjednicima će osigurati GRAND PRIX u ukupnom iznosu od 10 000 KM.
Nije neobično da se ovakav događaj smjesti u muzej, budući da je namjena svakog muzeja da istakne i pred javnost izloži ono najbolje iz jednog vremena i prostora. Tako ćemo 31. 5. u Historijskom muzeju BiH, na devetoj Brending konferenciji, prisustvovati izložbi kreativne misli velikih imena marketing industrije današnjice. Izložba neće imati reprizu, a kotizacije po early bird cijeni možete nabaviti odmah na www.branding.ba.
TEKST: Bonjour.ba/PR
U punom su jeku pripreme za nove Dane komunikacija, koji će u svom 11. izdanju od 15. do 18. svibnja okupiti nekoliko tisuća sudionika!
“Najpoznatija humanoidna AI, najinovativniji CMO na svijetu prema Business Insideru i osvajač više od 200 nagrada Cannesa Lionsa, cyborg antropologinja, vodeća svjetska ekspertica za ekonomiju pažnje, najveći svjetski autoritet za prodaju i pricing kreativnih usluga, Internet’s Savviest Troll…" samo su neki od govornika koji će ove godine nastupiti na glavnoj festivalskoj pozornici u Rovinju, navode iz organizacije.
Pet festivalskih pozornica
Uz glavnu dvoranu AAA, koja će ponovno biti središnje mjesto okupljanja DK zajednice, te dvoranu BEE i DK LLLounge – prepoznate kao prostori za razmjenu mišljenja, iskustava i uvida u savremene komunikacijske tokove – festival se ove godine širi na još dvije dodatne pozornice koje će ponuditi raznolik i aktualan program.
Razgovori domaćih i regionalnih stručnjaka o važnim temama industrije iz dosadašnje dvorane Šššumica sele se u novu dvoranu POOLSIDE Stage – smještenu uz bazen, u ambijentu koji spaja svibanjsko sunce, hlad i osvježenje s aktualnim komunikacijskim sadržajima. Festival i ove godine nastavlja uključivati sudionike u sam tok programa, a večernji termini donose dodatnu promjenu ambijenta – umjesto glavne dvorane, tri večeri bit će rezervirane za THE OTHER BEACH Stage. Planirano je da se dodjele nagrada, ukoliko vremenske prilike to dopuste, po prvi put održe na otvorenom, uz morski ambijent i ugođaj večeri pod zvijezdama.
„Svake godine cilj nam je potaknuti još više razgovora, pitanja i konkretnih primjera iz prakse. Novi formati i širenje programa na dodatne pozornice omogućit će sudionicima da biraju sadržaj koji im najviše odgovara. I dalje ostajemo vjerni onome što DK čini prepoznatljivim – vrhunskim predavačima, odličnom sadržaju i organizaciji na koju možete računati”, poručila je Anđela Buljan Šiber, članica organizacijskog odbora festivala.
Plan B
U slučaju kiše, jakog vjetra ili drugih promjenjivih vremenskih uvjeta, predviđene su alternativne lokacije u zatvorenom kako bi sudionici neometano mogli pratiti program. Dodjele nagrada koje su se trebale održati na plaži bit će premještene u dvoranu Hall AAA, dok će se POOLSIDE Stage preseliti u Šššumicu – prostor u prizemlju koji se, unatoč imenu, nalazi u prostoru hotela i nudi savršene festivalske uvjete.
Program
Ovogodišnje izdanje festivala donosi opsežan program gdje će se okupit 200 govornika iz različitih područja industrije u više od 80 festivalskih segmenata, koji uključuju panele, predavanja i posebne formate kreirane s ciljem pružanja kvalitetnog festivalskog iskustva.
Od stručnih uvida i regulatornih tema do pop-kulturalnih fenomena i društvenih pomaka, program je koncipiran kao odgovor na potrebe industrije – i poziv za zajedničkim oblikovanjem njezine budućnosti. Od digitalne regulative do psihologije pažnje, od redefinicije kreativnosti u eri automatizacije do iskrenih pitanja o etici, transparentnosti i odgovornosti, stvarnih učinaka tehnologije i AI-ja na biznis, brendove i društvo te mnoštva neminovnih digitalnih tema – kroz brojne razgovore i predavanja sudionici će imati priliku istražiti kako se komunikacijska industrija suočava s izazovima suvremenog društva i tehnologije.
Uz glavni sadržaj, posjetitelje očekuje i zanimljiv popratni program među kojima su Sunset Yoga, THE Fitness Workout, niz party sadržaja, kao i brojni drugi formati za opuštanje i umrežavanje. Program ne završava kada se ugase svjetla u glavnoj dvorani jer se sudionici u petak nakon dodjela nagrada mogu u dvorani Hall AAA priključiti zanimljivom segmentu Midnight Mutterings, gdje će glavnu ulogu imati Michael Corcoran i Galeb Nikačević Hasci-Jare.
Detaljan raspored i informacije o svim aktivnostima dostupni su na službenim stranicama festivala.
Foto: PR
Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!