TEKST: Bonjour.ba
DATUM OBJAVE: 20.7.2010.
Budi dio ModaMo.info modnog projekta i priušti si vrhunske modne fotografijeDa, svjesni smo da ovo zvuči poput ostvarenja sna za sve vas koji rado pozirate ispred fotoaparata, mijenjajući ekspresije lica, garderobu, lokacije... i na taj način stvarate neku svoju umjetnost. Još ako je u cijeloj priča grana umjetnosti u kojoj uživate upravo moda, tada čitate pravi tekst.Naime, zadovoljstvo nam je re
Naime, kroz iduća tri mjeseca napravit ćemo šest modnih snimanja, a ovisno o modelu kojeg fotografiramo birat ćemo lokacije na kojima snimamo, kao i tematiku koju ćemo prilagoditi karakteristikama odabranog modela.
.jpg)
Ukoliko i ti želiš biti dio ovog jedinstvenog projekta, sve sto trebaš napraviti jeste na mail poslati dvije svoje fotografije [email protected] (portret fotografiju i fotografiju cijelog tijela), zajedno sa sljedećim podacima:
• ime i prezime
• datum i godina rođenja
• mjesto stanovanja
• kontakt broj i kontakt e.mail
• kratki info o tome zašto bismo baš tebe trebali odabrati za snimanje,
i možeš očekivati naš poziv ako baš tebe izaberemo kao modela za fotografiranje.
Ostalih uvjeta nema, možeš imati plavu, crnu, smeđu, crvenu ili zelenu kosu, kovrdžavu ili ravnu, s pjegicama na licu ili bez, s dioptrijom ili bez, s prethodnim iskustvom ili bez... nije bitno. Jedino što je potrebno je da nas uvjeriš u svoju jaku motivaciju i želju za fotografiranjem i možeš očekivati naš poziv.
Mi te čekamo!
Škljoc škljoc
modamo.info
TEKST: Bonjour.ba/PR
U subotu, 20. decembra, beogradska modna scena dobila je svoj novi manifest.
U autentičnom ambijentu projekta Radostan Settlement, predstavljena je kolekcija Z'B'N, saradnja brenda Radostan i upcycling dizajnerke i umjetnice Vladica Čulić , koja transformiše tradicionalni odjevni predmet zubun u simbol rodne suverenosti.
Kada se susretnu etnografsko naslijeđe i savremeni izraz, rezultat rijetko ostaje u domenu estetike. U slučaju kolekcije Z’B’N, riječ je o snažnom kulturnom i političkom zahvatu.


Vladica Čulić i Radostan predstavili su sedam unikatnih komada nastalih direktnom intervencijom kreatorke na autentičnim zubunima, odjevnim formama koje su decenijama nosile kodove statusa, tijela i pripadnosti.
Zaštitni znak kolekcije je hibridni ornament nastao reinterpretacijom motiva “Karakačka”, jednog od prepoznatljivih ornamenata ćilimarstva jugoistočne Evrope. Motiv stilizirane ženske figure sa rukama na kukovima, blizak simbolu Elibelinde, tradicionalno je vezivan za plodnost.
Autori, međutim, izvode svjesnu subverziju. Preklapanjem forme zubuna i geometrije ornamenta, arhetip se transformiše, čime se simbol ženske reproduktivne moći prevodi u savremeni narativ seksualnog oslobođenja i rodne autonomije.
Tokom samog događaja, u ambijentu trpezarije Radostana, posjetioci su imali priliku da ovaj hibridni ornament trajno ponesu na koži kroz specifičan tattoo pop-up, čime je simbolika kolekcije doslovno postala dio tijela publike.


Zubun kao anti-muzejski objekt
Zubun je, svojom skulpturalnom formom koja naglašava kukove, oduvijek bio više od odjeće, bio je snažan marker identiteta. U ovoj kolekciji, on prestaje biti nijemi muzejski eksponat. Postaje anti-muzejski objekt, oslobođen rigidnih interpretacija i zatvorenih identitetskih okvira.
„Identitet nije statičan; on je u stalnom pregovaranju“, poručuje Vladica Čulić.
Inspirisana nomadskim principima kretanja i prilagodbe, kolekcija podsjeća da je naslijeđe fluidno. U kontekstu savremene mode, Z’B’N se pozicionira kao anti-konzumeristički manifest: fokusiran na upcycling i rad s postojećim materijalima, on ne proizvodi nove identitete, već otvara prostor za njihovo preispitivanje i redefinisanje.



Predstavljanje kolekcije bilo je daleko od klasične modne revije. Riječ je o imerzivnom multimedijalnom performansu u kojem je Kйr, Bane Jovančević, oblikovao zvučni pejzaž spajajući elektronske strukture s ritmovima inspirisanim folklornim naslijeđem. Vizuelni identitet upotpunio je Aleksandar Lazar, koji je uživo mapirao projekcije, pretvarajući prostor Radostana u polje dijaloga između digitalnog i arhaičnog.


Pristup Radostana i Vladice Čulić prevazilazi okvire održive mode. To je poziv na otpor prema uniformnosti sistema brze potrošnje. Njihov zubun postaje platno za savremeni izraz, dokaz da tradicija nije nešto što se pasivno čuva, već nešto što se živi, mijenja i ponovo osvaja.


Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled u backstage priče!