TEKST: Bonjour.ba

DATUM OBJAVE: 9.12.2019.

I ove godine jedva čekamo kreirati svoje maleno remek djelo od blagdanskog drvca.

Pošto to svi u obitelji shvaćaju toliko ozbiljno da ukrašavanje drvca lagano postaje itekako posebna tradicija, odlučili smo pronaći i kuglice koje svojim izgledom i motivima itekako mogu dorasti zadatku.

Pa smo tako pregledavanjem online blagdanske ponude pronašli ukrase u obliku djedice na motociklu, šampanjca, kućice, kao i slatke oblike poput golubica, zvjezdica i mašnica, a nismo mogli odoljeti ni ukrasima napravljenim od zanimljivijih platnenih materijala.

Dakako, tu su i one klasične kuglice jednostavnih motiva koje svi volimo i koje ove godine dolaze u nešto drugačijim bojama i uzorcima spremne za vaše eksperimentiranje i igranje. Potražite i vi svog novog blagdanskog favorita među ukrasima u nastavku.

H&M HOME – 9 kuglica, 20,87 KM

H&M HOME – 2 komada, 11,58 KM

H&M HOME – 1 komad, 9,26 KM

H&M HOME – 9 komada, 9,26 KM

ZARA HOME - STAKLENE KUGLICE (PAKIRANJE OD 16 KOM.), 25,98 KM

ZARA HOME - KUTIJA UKRASA OD UMJETNE KOŽE, 36,48 KM

ZARA HOME - STAKLENA KUGLICA, 10,23 KM

ZARA HOME – SVJETLEĆA STAKLENA KUGLICA, 12,86 KM

ZARA HOME - UKRASNA GOLUBICA, 18,11 KM

ZARA HOME - UKRASNI DJED BOŽIĆNJAK, 11,81 KM


ZARA HOME - DRVENA KUĆICA SA SVJETLOM, 11,81 KM

ZARA HOME – STAKLENE KUGLICE (PAKIRANJE OD 16 KOM.), 25,98 KM

ZARA HOME - KUTIJA UKRASA OD UMJETNE KOŽE, 36,48 KM

ZARA HOME – BOŽIĆNI UKRASI (PAKIRANJE OD 6 KOM.), 12,86 KM

ZARA HOME - UKRASNI DJED BOŽIĆNJAK NA MOTOCIKLU, 11,81 KM

ZARA HOME - KUTIJA LANENIH UKRASA, 36,48 KM

JYSK - 5 KM


JYSK – 3 kom/p., 3,50 KM

JYSK – 34kom/p., 9,95 KM

JYSK – 2 kom, 9,95 KM

Koji od ovih ukrasa je ukrao vaše simpatije?


Bonjour

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

TEKST: Ilda Lihić-Isović

Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama. Novi proizvod Kim Kardashian rasprodan je u danu. PS: radi se o gaćicama.

Brend SKIMS, iza kojeg stoji Kim Kardashian, ponovo je pokrenuo raspravu. Najnovija kampanja prikazuje komad donjeg rublja s teksturom koja oponaša intimne dlake, detalj koji je istovremeno izazvao šok, smijeh i ozbiljna pitanja o tome kako danas gledamo na žensko tijelo.

Iako se na prvi pogled čini kao još jedan potez kojim SKIMS testira granice marketinga, kampanja zapravo otvara temu koja odavno tinja ispod površine: koliko je “prirodno” uopće prihvatljivo u savremenoj kulturi ljepote?
 

skims_gif_2_bonjour_ba_8-1

Foto: @skims 
 

Dugo godina, ideal ženstvenosti bio je strogo definisan: glatka koža, precizne linije, savršen minimalizam. U posljednje vrijeme moda počinje reagovati na taj pritisak vraćanjem onoga što je nekad bilo potisnuto. “Faux hair thong”, kako ga Kim naziva, izazvao je reakcije javnosti.

 

@skims

Just Dropped: The Ultimate Bush.

♬ original sound - SKIMS

 

Dok jedni kampanju vide kao hrabar iskorak i duhovit podsjetnik na to da je i prirodnost dio estetike, drugi smatraju da je riječ o bespotrebnoj provokaciji i komercijalizaciji intimnosti. 

Jedno je jasno… Kim Kardashian još jednom je uspjela da modom potakne razgovor o granicama tijela, percepciji ženstvenosti i moći marketinga da preispita tabue.
 

skims_bonjour-ba
 

Ako ste se pitali: “Kome ovo treba?”… na službenoj SKIMS stranici svi modeli su, u međuvremenu, rasprodani. Ostala je samo wish lista...

 

Foto: @kimkardashian


Bonjour

Bonjour.club član!

Prvi otkrijte najnovije trendove, ekskluzivne vijesti, najbolje shopping preporuke i pogled backstage priče!